Oferta Kontakt
nie zalogowano

CONTROLLING MARKETINGOWY. TWORZENIE BUDŻETU MARKETINGOWEGO

CONTROLLING MARKETINGOWY. TWORZENIE BUDŻETU MARKETINGOWEGO

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2019-09-16 – 2019-09-18
Lokalizacja: Warszawa, Al. Jana Pawła II 27
Branża: marketing
Opłata rejestracyjna od: 1750 zł
Organizator: Akademia Marketingu Atrium
Strona www: http://szkoleniaatrium.pl
Opis:

PROGRAM SZKOLENIA

1. Poziomy pomiaru efektów marketingu

Dlaczego mierzymy skuteczność marketingu?

Kaskada efektów – potencjał rynkowy - wyniki rynkowe - wyniki finansowe

Efekty dotyczące potencjału rynkowego

Efekty finansowe

Rodzaje metod i narzędzi pomiaru efektów

2. Symulacyjna gra strategiczna MARKETING ROI – doświadczenie praktyczne z zarządzania efektami działań marketingowych

Segmentacja, targeting i pozycjonowanie (STP)

Consumer insights, produkt/marka i decyzje cenowe (pricing)

Narzędzia komunikacji ATL/BTL, rozwój kanałów dystrybucji

Prognozowanie sprzedaży, wyniki końcowe i wnioski

3. Controlling marketingu operacyjnego – jak mierzyć efekty działań marketingowych?

Wskaźniki potencjału rynkowego – jak zmierzyć to, co dzieje się w głowie klienta?

Świadomość i wizerunek marki

Gotowość, skłonność i zamiar zakupu

Poziom zadowolenia dotychczasowych klientów

Lojalność klientów

Dostępność i pozycja produktów w sklepie

4. Wskaźniki efektów rynkowych – jak potencjał rynkowy przekłada się na zachowania klientów?

Analiza sprzedaży i udziałów rynku

Penetracja, użytkowanie, powtarzalność i częstotliwość zakupu

Analiza fluktuacji klientów (pozyskiwanie, utrzymywanie, utrata i odzyskiwanie)

Analiza sprzedaży dodatkowej (cross- i up-selling), analiza możliwości finansowych klienta (customer equity)

5. Wskaźniki efektów finansowych

Koszty i efekty marketingowe

Rentowność sprzedaży

Rachunek rentowności klienta

Metoda progu rentowności

Metoda zwrotu z inwestycji marketingowych – ROI

Wskaźniki w budżetowaniu marketingu

6. Tworzenie budżetu firmy w zakresie marketingu i sprzedaży

ustaleniu kosztów stałych i zmiennych

rozliczaniu i kontroli planu

ustalenie ROI działań marketingowych

korekta działań marketingowych

7. Controlling marketingu strategicznego – czy wybrana strategia się sprawdza?

Controlling wartości klienta

Wartość dochodu ze sprzedaży podstawowej i dodatkowej

Wartość dochodu z rekomendacji i informacji

Controlling wartości marki

Marketingowa karta wyników

8. Audyt marketingowy (praktyczne narzędzia w MS Excel)

Audyt strategii

Audyt procesów planowania marketingowego

9. Organizacja i wdrożenie systemu controllingu marketingowego w firmie

 

 

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP.


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (183) Kraków (105) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (766) południe (715) północ (444) zachód (240) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1)