Termin: | 2019-09-16 – 2019-09-18 |
Lokalizacja: | Warszawa, Al. Jana Pawła II 27 |
Branża: | marketing |
Opłata rejestracyjna od: | 1750 zł |
Organizator: | Akademia Marketingu Atrium |
Strona www: | http://szkoleniaatrium.pl |
PROGRAM SZKOLENIA
1. Poziomy pomiaru efektów marketingu
Dlaczego mierzymy skuteczność marketingu?
Kaskada efektów – potencjał rynkowy - wyniki rynkowe - wyniki finansowe
Efekty dotyczące potencjału rynkowego
Efekty finansowe
Rodzaje metod i narzędzi pomiaru efektów
2. Symulacyjna gra strategiczna MARKETING ROI – doświadczenie praktyczne z zarządzania efektami działań marketingowych
Segmentacja, targeting i pozycjonowanie (STP)
Consumer insights, produkt/marka i decyzje cenowe (pricing)
Narzędzia komunikacji ATL/BTL, rozwój kanałów dystrybucji
Prognozowanie sprzedaży, wyniki końcowe i wnioski
3. Controlling marketingu operacyjnego – jak mierzyć efekty działań marketingowych?
Wskaźniki potencjału rynkowego – jak zmierzyć to, co dzieje się w głowie klienta?
Świadomość i wizerunek marki
Gotowość, skłonność i zamiar zakupu
Poziom zadowolenia dotychczasowych klientów
Lojalność klientów
Dostępność i pozycja produktów w sklepie
4. Wskaźniki efektów rynkowych – jak potencjał rynkowy przekłada się na zachowania klientów?
Analiza sprzedaży i udziałów rynku
Penetracja, użytkowanie, powtarzalność i częstotliwość zakupu
Analiza fluktuacji klientów (pozyskiwanie, utrzymywanie, utrata i odzyskiwanie)
Analiza sprzedaży dodatkowej (cross- i up-selling), analiza możliwości finansowych klienta (customer equity)
5. Wskaźniki efektów finansowych
Koszty i efekty marketingowe
Rentowność sprzedaży
Rachunek rentowności klienta
Metoda progu rentowności
Metoda zwrotu z inwestycji marketingowych – ROI
Wskaźniki w budżetowaniu marketingu
6. Tworzenie budżetu firmy w zakresie marketingu i sprzedaży
ustaleniu kosztów stałych i zmiennych
rozliczaniu i kontroli planu
ustalenie ROI działań marketingowych
korekta działań marketingowych
7. Controlling marketingu strategicznego – czy wybrana strategia się sprawdza?
Controlling wartości klienta
Wartość dochodu ze sprzedaży podstawowej i dodatkowej
Wartość dochodu z rekomendacji i informacji
Controlling wartości marki
Marketingowa karta wyników
8. Audyt marketingowy (praktyczne narzędzia w MS Excel)
Audyt strategii
Audyt procesów planowania marketingowego
9. Organizacja i wdrożenie systemu controllingu marketingowego w firmie
Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP.
Wyszukaj na skróty
Obiekty w największych miastach:
Warszawa (183) Kraków (105) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)Typy obiektów:
Obiekt hotelowy (1582) Ośrodek wypoczynkowo-szkoleniowy (231) Centrum konferencyjne (181) Unikalne miejsce (106) Pensjonat (95) Obiekty kultury (33) Restauracja (32) Hala sportowo-widowiskowa (26) Centrum rekreacji/piknik (14) Muzeum (14) Centrum targowo-kongresowe (5) Statek (4)Noclegi:
Do 30 osób (182) Do 60 osób (590) Do 120 osób (579) Powyżej 200 osób (154) Powyżej 350 osób (53) Powyżej 500 osób (38)Sale:
Do 30 osób (875) Do 60 osób (1137) Do 120 osób (1129) Powyżej 200 osób (517) Powyżej 350 osób (209) Powyżej 500 osób (111)Konferencje według miast:
Konferencje według kategorii:
Usługi według kategorii:
Rekreacja i sport (107) Obsługa techniczna (83) Personel (71) Atrakcje lokalne (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów (55) Rozrywka (54) Transport (40) Catering (31) Muzyka (30) Organizatorzy (27) Gadżety (6) Szkolenia (4) Internet (4) Warsztaty tematyczne (3) Inne (3)Pakiety promocyjne według kategorii:
Pakiety konferencyjne bez noclegu (1) Pomysł na integrację (1) Wakacje (1) Majówka (1) Oferty SPA (1)