Oferta Kontakt
nie zalogowano

Customer experience management. Budowanie doświadczeń klienta

Customer experience management. Budowanie doświadczeń klienta

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2018-09-20 – 2018-09-21
Lokalizacja: Warszawa, Al. Jana Pawła II 27
Branża: marketing
Opłata rejestracyjna od: 1590 zł
Organizator: Akademia Marketingu Atrium
Strona www: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/customer-experience-management/
Opis:

BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTA. CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT

Czas trwania: 2 dni. Godziny: 10-17
Trener: dr Wojciech Trzebiński
Cena: 1590 zł + 23% vat

PROGRAM SZKOLENIA

1. Budowanie i pielęgnowanie kultury przyjaznej klientowi

  • CEM w dzisiejszym zarządzaniu i gospodarce – czym jest, a czym nie jest?
  • Po czym poznać przyjazną klientowi kulturę w organizacji?
  • Co to jest ekosystem customer experience i dlaczego warto go zrozumieć?
  • Najlepsze praktyki w budowaniu kultury przyjaznej klientowi

2. Projektowanie VoC (Voice of the Customer): pomiar i analiza

  • Źródła VoC (głosu/opinii klienta) dla przedsiębiorstwa
  • Rodzaje informacji zwrotnej klientów
  • Poziomy pomiaru informacji zwrotnej klientów
  • Mapowanie punktów styku i podróży klientów
  • Kanały i techniki zbierania informacji zwrotnej klientów, feedback zamówiony vs niezamówiony
  • Jak uniknąć pułapek przy projektowaniu pomiaru informacji zwrotnej klientów
  • Narzędzia pomiarowe – najlepsze praktyki
  • Definiowanie i wykorzystywanie wskaźników satysfakcji i doświadczenia klientów
  • Analiza i raportowanie VoC w organizacji, systemy EFM

3. Customer Experience ROI – ile opłaca się zainwestować w CX?

  • Wartość klienta dla organizacji a customer experience
  • Jak oszacować Customer Experience ROI?

4. Jak ulepszać doświadczenie klienta?

  • CX w systemach motywacyjnych
  • Wdrażanie ulepszeń strukturalnych
  • Czym jest closed feedback loop – i dlaczego jest takie ważne?

5. Budowanie strategii CEM

  • Strategie customer experience management
  • Customer experience management a strategia organizacji
  • Stopnie dojrzałości organizacji ze względu na customer experience management
  • Strategiczne podejście do implementacji customer experience management

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (183) Kraków (105) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (766) południe (715) północ (444) zachód (240) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1)