Oferta Kontakt
nie zalogowano

II Ogólnopolska Konferencja Naukowa - Współcześnie o konsumpcjonizmie

II Ogólnopolska Konferencja Naukowa - Współcześnie o konsumpcjonizmie

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2019-05-11
Lokalizacja: Lublin, Miejsce Konferencji zostanie podane bliżej terminu wydarzenia.
Branża: edukacyjna
Opłata rejestracyjna od: 179 zł
Organizator: Fundacja na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL
Strona www: http://www.konferencja-konsumpcjonizm.pl/
Opis:

II Ogólnopolska Konferencja Naukowa - Współcześnie o konsumpcjonizmie

11 maja 2019 r.

Celem konferencji jest interdyscyplinarna analiza zjawiska konsumpcjonizmu społecznego, wskazanie jego mocnych i słabych aspektów oraz określenie czynników, które z jednej strony przyczyniają się do powstawania nierówności społecznych a z drugiej do wzrostu świadomości konsumenckiej i poprawy jakości życia. Organizacja wydarzenia przyczyni się nie tylko do określenia problemów współczesnego społeczeństwa w kontekście konsumpcjonizmu, ale także do wskazania ewentualnych sposobów i możliwości ich rozwiązywania. Będzie to także doskonała okazja do wymiany myśli, poglądów i prezentacji swoich wyników badań.

Podczas Konferencji uczestnicy będą mieli okazję wysłuchania wystąpień Gości Honorowych, zaprezentowania swoich przemyśleń/badań w formie wystąpienia ustnego i/lub posteru oraz publikacji rozdziału w monografii naukowej. Do udziału w Konferencji zapraszamy przedstawicieli środowisk socjologicznych, psychologicznych, filozoficznych, politologicznych, społecznych, ekonomicznych i prawnych (ochrona praw konsumenta) oraz osób zainteresowanych poruszaną podczas wydarzenia tematyką, w tym:
• pracowników naukowych,
• doktorantów i studentów,
• przedstawicieli urzędów i instytucji ochrony interesów i praw konsumentów, inspekcji handlowych, federacji i stowarzyszeń konsumentów, organizacji pozarządowych,
• praktyków zainteresowanych zagadnieniami prezentowanymi podczas Konferencji

Poruszana tematyka:
• rozwój konsumpcjonizmu (konsumpcjonizm na tle historycznym) i jego przejawy,
• konsumpcjonizm w kontekście wychowania i przemian edukacyjnych,
• charakterystyka potrzeb współczesnego społeczeństwa,
• sylwetka współczesnego konsumenta, tendencje w zachowaniach współczesnych konsumentów,
• konsumpcjonizm a wartości w kontekście społecznym i rodzinnym, wartość człowieka w dobie konsumpcjonizmu (materialny egoizm), konsumpcjonizm a materializm, kultura konsumpcji a więzi społeczne, wartości duchowe a materialne,
• perspektywy rozwoju poprzez konsumpcjonizm, jakość życia obecnych i przyszłych pokoleń,
• konsumpcjonizm w kontekście zasobów ludzkich (marnotrawienie zasobów ludzkich, czasu itp.), konsumpcjonizm a środowisko naturalne,
• konsumpcjonizm a uzależnienia,
• ochrona praw konsumenta (konsumeryzm),
• mass media jako lokomotywa napędzająca rynek konsumencki,
• rola marketingu i reklamy w konsumpcjonizmie,
• konsumpcja trwała i zrównoważona.


Rejestracja trwa do:

I tura do 21 lutego 2019 r.
II tura do 21 marca 2019 r.
III tura do 5 kwietnia 2019 r.


Więcej informacji na stronach:

http://www.konferencja-konsumpcjonizm.pl/

https://www.facebook.com/konferencja.konsumpcjonizm/


Kontakt:

kontakt@konferencja-konsumpcjonizm.pl
+48 733 933 416


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (102) Trójmiasto (96) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (767) południe (714) północ (445) zachód (241) wschód (201)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Żelechów  (6) Gdynia  (3) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1) Warszawa  (1) Busko-Zdrój  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Oferty SPA  (6) Romantyczny weekend  (2) Wielkanoc   (2) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1)