Oferta Kontakt
nie zalogowano

MERCHANDISING PRODUKTÓW - JAK WYRÓŻNIĆ SKLEP I PRODUKTY PRODUCENTA

MERCHANDISING PRODUKTÓW - JAK WYRÓŻNIĆ SKLEP I PRODUKTY PRODUCENTA

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2019-11-05 – 2019-11-07
Lokalizacja: Warszawa, Al. Jana Pawła II 27
Branża: marketing
Opłata rejestracyjna od: 1750 zł
Organizator: Akademia Marketingu Atrium
Strona www: http://szkoleniaatrium.pl
Opis:
PROGRAM SZKOLENIA

1. Ćwiczenie wprowadzające - OBIEKCJE MERCHANDISINGOWE
2. Przedstawienie elementów marketingu w odniesieniu do punktu handlowego
Wprowadzenie do marketingu  
Marketing mix według Kotlera (6P’s) - Przedstawienie stosowanych strategii w odniesieniu do: Produktu, Ceny, Miejsca, Promocji, Procesu i Personelu.
Motywy zakupowe klientów i ich znaczenie dla pozycjonowania produktu w punkcie sprzedaży.
Ćwiczenie – MAKIETA MERCHANDISINGOWA – zadanie w grupach opisujące elementy marketingu mix w połączeniu z motywami zakupowymi klientów.
 
3. Merchandising ZASADY ORGANIZACJI POWIERZCHNI SKLEPU  
Merchandising – czym jest?
Na czym polega efektywne zarządzanie dodatkowymi ekspozycjami w sklepie
Omówienie 15 Zasad Organizacji Powierzchni sklepu (5 zasad odnośnie Kategoryzacji, 5 zasad omawiających Stref Sklepu, 5 zasad Organizacji Ruchu Klienta w sklepie) – praktyczne przykłady (zdjęcia i firmy) i rozwiązania z rynku różnych branż.
Film instruktażowy –Organizacja przestrzeni sprzedażowej
https://youtu.be/Gl7LJpHu_a4  (film Romana Szymczaka obecny na Youtube)
 
Ćwiczenie MAKIETA (zastosowanie makiet magnetycznych do przedstawienia organizacji powierzchni sklepu uwzględniając rozkład regałów, kategoryzacje produktów oraz miejsc umiejscowienia promocji i dodatkowych ekspozycji itp.) omówienie dobrych rozwiązań i zaproponowanych pomysłów – praktyczne rozwiązania – Kluczowy punkt szkolenia
 
Praktyczne o różnym układzie i różnych wielkościach powierzchni sprzedaży
Omówienie zaprojektowanych rozwiązań dla sklepów samoobsługowych i zza lady.
Prezentacja nowatorskich pomysłów
 
4. Merchandising – BUDOWANIE KATEGORII ASORTYMENTOWEJ w regale - layout kategorii
Zasady budowania kategorii i regału piwnego (10 Technik Ekspozycji Towarów)
Zwiększenie rentowności przez odpowiedni layout kategorii – przykłady
Wyróżnienie produktów w zależności o rodzaju regału i miejsca w sklepie
Ćwiczenie – ułożenie kategorii asortymentowej na podstawie założeń– kategoria podzielona zostanie na rodziny i podrodziny asortymentowe.
 
5. Jak przekonać personel do zastosowania praktycznych nowych rozwiązań merchandisingowych w sklepie?
ĆWICZENIE FOTOGRAFIA SKLEPU – PIERWSZE CZYTANIE – na podstawie rzeczywistego zdjęcia z sklepu uczestnicy muszą ocenić i zaproponować zmiany rozmawiając o nich z właścicielem i pracownikami sklepu. 
Dlaczego to jest konieczne – przewaga na rynku
Jakie korzyści odniesie klient po właściwym ustawieniu kategorii i dodatkowych ekspozycji
Które zasady – techniki są niezbędne – na co zwrócić szczególną uwagę
 
6. Identyfikacja kluczowych elementów sklepu
Zebranie najlepszych praktyk i spisanie „checklisty”

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (183) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Katowice (26) Szczecin (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (767) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Internet  (4) Szkolenia  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1)