Oferta Kontakt
nie zalogowano

PLANOWANIE I STRATEGIE MARKETINGOWE

PLANOWANIE I STRATEGIE MARKETINGOWE

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2019-10-21 – 2019-10-23
Lokalizacja: Warszawa, Atrium Centrum
Branża: marketing
Opłata rejestracyjna od: 1750 zł
Organizator: Akademia Marketingu Atrium
Strona www: http://szkoleniaatrium.pl
Opis:

PROGRAM SZKOLENIA

1. Analiza zasobów, rynku, klientów i konkurencji

Model biznesu – jak generujemy przychody

Audyt procesu planowania marketingowego

Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)

Analiza portfela klientów, analiza zachowań klientów i ich procesów decyzyjnych

Analiza rynku i konkurencji (charakter, natężenie, strategie), stworzenie mapy rynku

2. Diagnoza i prognoza. Scenariusze rozwoju sytuacji rynkowej

Istotną częścią szkolenia jest symulacyjna gra strategiczna MARKETING CAMPAIGN - zastosowanie strategii i planów marketingowych w symulowanych warunkach rynku (ok. 4-5 godzin).

3. Wyznaczanie celów marketingowych

Cele rynkowe – jaką pozycję na rynku chcemy zająć?

Cele finansowe

4. Tworzenie i wybór strategii marketingowej

Określenie pola rynkowego – co oferujemy/możemy oferować i komu?

Segmentacja – wybór rynku docelowego – pozycjonowanie

Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych – iść na konfrontację czy współpracować?

Kryteria wyboru najlepszej strategii

5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych

Rodzaje strategii marketingowych i ich wybór zależnie od celów, branży, działań konkurencji

Strategie oparte na wyszukiwaniu nisz rynkowych

Case studies skutecznych i ciekawych strategii w Polsce i na świecie - interpretacja i analiza czynników sukcesu

6. Planowanie działań marketingowych

Kształtowanie wartości dla klienta – co robimy z ofertą produktową?

Kształtowanie cen – jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?

Kształtowanie dostępności produktów

Kształtowanie komunikacji marketingowej

Sporządzanie budżetu i harmonogramu

7. Wdrożenie i kontrola planu

Bariery i utrudnienia w realizacji planu marketingowego

Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców – jak pozyskać sojuszników?

Kontrola wykonywania i wykonania planu - kontrola bieżąca i strategiczna 


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (183) Kraków (105) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (766) południe (715) północ (444) zachód (240) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1)