Oferta Kontakt
nie zalogowano

Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2017-04-03 – 2017-04-04
Lokalizacja: Poznań
Branża: sprzedaż
Opłata rejestracyjna od: 1550 zł
Organizator: Solberg
Strona www: http://www.solberg-szkolenia.pl
Opis:

CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO

  • Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych,

  • Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,

  • Poznanie i przećwiczenie najefektywniejszych sposobów reagowania na „niechciane śledztwo” bramkarzy: „w jakim celu Pan dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, „czy była Pani umówiona na rozmowę?” oraz stosowanych przez bramkarzy najczęstszych sposobów pozbywania się handlowców: „szefa nie ma”, „nie interesuje nas to”, „ja zapytam sama”, „przekażę i szef ewentualnie oddzwoni”, „proszę przysłać ofertę”, itd.

  • Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik  prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej: metoda 30s. reklamy, metoda relacyjna, co pozwoli zwiększyć liczbę szans handlowych w prowadzonych procesach sprzedaży,

  • Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami – w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,

  • Zweryfikowanie podejścia uczestników szkolenia do prowadzonych szans handlowych, poprzez zapoznanie się z najnowszymi wynikami badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie produktów lub usług,

  • Stworzenie branżowej, indywidualnej Mapy Motywacji Klientów, co pozwoli w pełni rozumieć i rozszerzyć katalog przewag konkurencyjnych oraz najważniejszych motywów zakupowych klientów i skutecznie sterować przebiegiem rozmowy handlowej przez telefon,

  • Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów, czyli: „nie, dziękuję”, „już to mamy”, „nie jestem zainteresowany”, „w przyszłym roku”, „nie mam czasu”, „proszę przysłać prezentację” oraz wypracowanie podczas szkolenia konkretnych sformułowań, które pomogą te obiekcje pokonywać,

  • Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu): techniki pytań, strategia SPIN, „obieranie cebuli”, odwracanie pytań, negatywne odwracanie, „5 złotych pytań” – praktyczne wypracowanie konkretnych pytań i stworzenie ich katalogu do praktycznego wykorzystania w praktyce,

  • Poznanie efektywnych technik radzenia sobie z obiekcjami klientów, w oparciu o prosty modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji: PIW-O i dźwignia,

  • Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych, w oparciu o schemat S-E-L-L w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta oraz prowadzenie klienta do decyzji przy pomocy próbnych zamknięć,

  • Poznanie i przećwiczenie stosowania kilku skutecznych technik domykania telefonicznych rozmów handlowych i dostosowanie tych technik do sprzedaży produktów lub usług,

  • Znalezienie i praktyczne przećwiczenie kilku efektywnych technik radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów oraz sposobami reagowania na nie (na poziomie konkretnych komunikatów),

  • Wyrównanie i ujednolicenie: wiedzy, umiejętności – kompetencji handlowych uczestników szkolenia, wypracowanie wysokiego, stabilnego poziomu kompetencji w oparciu o znajomość modeli i konkretnych technik rozmów telefonicznych oraz umiejętność ich stosowania,

  • Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych,

  • Dzięki warsztatowemu charakterowi szkolenia (analizowaniu case study, udziałowi w grach symulacyjnych, ćwiczeniom indywidualnym i grupowym, odgrywaniu scenek telefonicznych rozmów handlowych), doświadczanie jak działają w praktyce techniki i metody poznane podczas szkolenia i poszukiwanie najlepszych schematów postępowania.



!! Wiemy, wiemy- sporo tej wiedzy, ale pamiętajmy, że Klienci są wymagający i oczekują od Was PROFESJONALIZMU i pełnego przygotowania.

My w ciągu 16 godzin intensywnej pracy wskażemy Wam obszary, w których powinniście się wzmocnić, by odnosić jak największe sukcesy sprzedażowe, jak zdobyć i przede wszystkim jak utrzymać przy sobie Klienta.

 


Uczestnicy:
Dla wszystkich sprzedawców, specjalistów, których praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem. Szkolenie skierowane jest nie tylko do telemarketerów, ale także specjalistów, handlowców, którzy poprzez kontakt z Klientem umawiają np. spotkania handlowe. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.

 


Metodologia prowadzenia szkoleń:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

Zgodnie z CYKLEM KOLBA, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:

20% czasu poświęcamy teorii

80% czasu poświęcone jest na:        

  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.
 
 
Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności telefonicznych kontaktów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.

 
 
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (206) Kraków (143) Poznań (99) Trójmiasto (95) Wrocław (77) Gdańsk (56) Zakopane (45) Łódź (44) Lublin (42) Katowice (35) Bydgoszcz (27) Karpacz (26)

Makroregiony:

centrum (850) południe (813) północ (502) zachód (306) wschód (224)

Konferencje według miast:

Sopot  (2) Kraków  (1) Lublin  (1) Zakopane  (1) Warszawa  (1)

Konferencje według kategorii:

rozwój osobisty  (2) logistyka  (1) sprzedaż  (1) edukacyjna  (1) marketing  (1)

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (93) Obsługa techniczna  (68) Personel  (65) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (54) Rozrywka  (52) Transport  (38) Organizatorzy  (31) Muzyka  (27) Atrakcje lokalne  (25) Catering  (23) Gadżety  (5) Szkolenia  (4) Internet  (4) Inne  (2) Informacja Turystyczna  (1)

Pakiety promocyjne według miast:

Serock  (13) Szczawnica  (12) Warszawa  (11) Kołobrzeg  (11) Mielno  (11) Kudowa Zdrój  (11) Kraków  (11) Dźwirzyno  (10) Kromerowo  (9) Starachowice  (9) Ustka  (9) Żelechów  (9) Władysławowo  (8) Gietrzwałd  (8) Kazimierz Dolny  (7) Radziejowice  (6) Konstancin-Jeziorna  (6) Zalesie  (6) Białowieża  (5) Rawa Mazowiecka  (5) Gdynia/Rumia  (4) Unieście  (4) Zegrze  (4) Cisiec/k. Węgierska Górka  (4) Gdańsk  (4) Worliny  (4) Zakopane  (3) Andrychów  (3) Boszkowo-Letnisko  (3) Mrągowo  (3) Gdynia  (3) Jachranka  (3) Konin/ Licheń Stary  (3) Trzcianka  (3) Turzno k. Torunia  (3) Ciechocinek  (3) Spychowo  (3) Stopnica  (3) Kielce  (2) Łąkomin  (2) Świeradów Zdrój  (2) Jastrzębia Góra  (2) Spała  (2) Toruń  (2) Kędzierzyn-Koźle  (2) Baranów Sandomierski  (1) Bydgoszcz  (1) Szczyrk  (1) Iława  (1) Bronisławów  (1) Smardzewice  (1) Polanica-Zdrój  (1) Mikołajki  (1) Woźnawieś  (1) Giżycko  (1) Zagnańsk  (1) Sopot  (1)