Oferta Kontakt
nie zalogowano

Reklamacje i dochodzenie roszczeń w transporcie i spedycji na rynku krajowym i międzynarodowym

Reklamacje i dochodzenie roszczeń w transporcie i spedycji na rynku krajowym i międzynarodowym

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2017-09-07 – 2017-09-08
Lokalizacja: Warszawa
Branża: logistyka
Opłata rejestracyjna od: 1490 zł
Organizator: Progress Project Sp. z o.o.
Strona www: http://www.szkolenia.progressproject.pl
Opis:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniem reklamacji u przewoźnika i spedytora. Dodatkowo nauczą się jak sporządzić protokół o stanie przesyłki i czym różni się złożenie zastrzeżeń do towaru od reklamacji.

Do góry

Profil uczestnika

Doskonałe szkolenie dla:

  • logistyków,
  • handlowców,
  • osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika.
Do góry

Korzyści dla uczestników

  • poprawne wypełnianie zleceń spedycyjnych,
  • ubezpieczenie OC i CARGO - poznanie wad i zalet,
  • umiejętność składania reklamacji do spedytora i przewoźnika,
  • znajomość podstawowych błędów w umowach na przewóz.
Do góry

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych - 2 dni

Do góry

Program szkolenia

  1. Umowa spedycji:
  • podstawy prawne umowy spedycji,
  • zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie,
  • odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie,
  • kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru,
  • ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie,
  • ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę,
  • składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie.
  1. Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe):
  • podstawy prawne,
  • list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna, informacyjna,
  • obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy,
  • jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu,
  • jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru,
  • OC Przewoźnika - na co zwracać uwagę, jak weryfikować OCP,
  • podstawowe błędy i haki w umowach o przewóz (nazywanych błędnie zleceniami transportowymi),
  • składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony.
  1. Ćwiczenia praktyczne – omawianie przypadków, praca w grupach:
  • przypadki ubytku, uszkodzenia i utraty towaru,
  • opóźnienie w dostawie,
  • piszemy procedurę weryfikacji podwykonawcy,
  • piszemy reklamację do przewoźnika,
  • piszemy odpowiedź na reklamację.

 


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (183) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (767) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Internet  (4) Szkolenia  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1)