Oferta Kontakt
nie zalogowano

Hotel Ambasada*** - obiekt hotelowy - kujawsko-pomorskie - centrum

INFORMACJE OGÓLNE

liczba miejsc noclegowych 57 ilość sal konferencyjnych 5 max ilość osób w sali 210

NAZWA OBIEKTU: Hotel Ambasada***
TYP OBIEKTU: obiekt hotelowy
KATEGORIA:
KRAJ: PL
MAKROREGION: centrum
WOJEWÓDZTWO: kujawsko-pomorskie
ADRES: ul. Dolina Drwęcy 62 , 87-162 Lubicz
KONTAKT: tel. +48…
STRONA WWW: www.hotelambasada.pl
E-MAIL: recepcja@hotelambasada.pl
Rok budowy obiektu: 2013
Najbliższa duża miejscowość: Toruń (odległość: 12 km)
W pobliżu lasu: Tak

Hotel Ambasada*** jest obiektem otwartym we wrześniu 2013 r. Usytuowany jest w pięknej okolicy w pobliżu malowniczej rzeki Drwęcy w niedalekiej odległości od autostrady A1 oraz drogi krajowej nr 10.
12 km dzieli hotel od zabytkowej części miasta Torunia. Dzięki swojej lokalizacji obiekt jest idealnym miejscem do organizacji przyjęć weselnych, konferencji oraz innych imprez okolicznościowych.

Do dyspozycji gości oddane jest 60 miejsc noclegowych w 22 pokojach jedno-, dwu- i trzyosobowych (z możliwością dostawienia czwartego łóżka) oraz apartament nowożeńców. Pokoje są przestronne, bardzo komfortowe, świetnie wyposażone oraz nasłonecznione. Standardowym wyposażeniem każdego pokoju jest łazienka z prysznicem, telewizor oraz lodówka. Noclegi w Toruniu – dodatkowo w apartamencie nowożeńców znajduje się wanna, sejf oraz toaletka.

Gościom oferowane są również bezpłatne miejsca na przestronnym parkingu przed hotelem oraz wi-fi na terenie całego obiektu.

Dodatkowo w trosce o gości poruszających się na wózku inwalidzkim przygotowano specjalnie przystosowany pokój. Pokój posiada szerokie drzwi oraz łazienkę wyposażoną zarówno w wannę jak i prysznic. Obiekt dysponuje również nowoczesną windą oraz specjalnym podjazdem przy wejściu głównym.

Hotel Ambasada *** posiada klimatyzowane sale konferencyjne wraz z wyposażeniem (nagłośnienie, rzutniki, ekrany) przystosowane pod wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe. Największa sala, która idealnie nadaje się do organizacji przyjęcia weselnego nawet do 200 osób, ma powierzchnię 500 m2 i posiada możliwość pomniejszenia jej w zależności od potrzeb naszych klientów poprzez solidne, przesuwne ściany. Dwie mniejsze sale – restauracyjna i barowa, są przystosowane pod organizację mniejszych imprez okolicznościowych na około 30 osób.

W bezpośredniej bliskości hotelu znajduje się przestronny parking na 75 aut oraz 3 stanowiska na autokary. Do dyspozycji gości są również komfortowe ogródki przy hotelu oraz za obiektem. Specjalnie zaprojektowana przestrzeń przy hotelowym barze przeznaczona do wypoczynku na świeżym powietrzu z drewnianymi altankami umożliwia organizację imprez okolicznościowych takich jak grill, piknik czy ognisko. W tej części znajduje się również boisko do siatkówki lub badmintona. Co więcej w niedalekiej przyszłości pojawi się w tym miejscu także plac zabaw dla najmłodszych gości.

W trosce o utrzymanie jak najwyższego komfortu nie tylko fizycznego, ale również psychicznego naszych gości, oddajemy do dyspozycji sejf zlokalizowany w recepcji. Istnieje zatem możliwość zdeponowania w nim na Państwa życzenie wartościowych przedmiotów oraz gotówki.

Dla miłośników wrażeń oraz tych pragnących spędzić wolny czas w oryginalny sposób polecamy stadninę koni AGRO TURYSTYKA JEŹDZIECKA KROBIA znajdującą się w bliskim sąsiedztwie hotelu w przepięknym otoczeniu doliny rzeki Drwęcy.


ZAKWATEROWANIE

Do państwa dyspozycji oddajemy 57 miejsc w pokojach jedno-, dwu- i trzyosobowych (z możliwością dostawienia czwartego łóżka). Pokoje są przestronne, komfortowe z dużymi oknami zapewniającymi doskonałe nasłonecznienie oraz piękne widoki .
W każdym pokoju znajduje się łazienka, telewizor oraz lodówka. Naszym gościom oferujemy również bezpłatnie miejsce na przestronnym parkingu przed hotelem oraz wi-fi na terenie całego obiektu.

Dodatkowo w trosce o gości poruszających się na wózku inwalidzkim oferujemy specjalnie przystosowany pokój. Obiekt dysponuje również nowoczesną windą oraz specjalnym podjazdem przy wejściu głównym.

Ilość miejsc noclegowych: 57
Doba hotelowa: 14:00 - 12:00
Możliwość dostawek: Tak
Udogodnienia dla niepełnosprawych: Tak
Dysponujemy windą, odpowiednim podjazdem przy głównym wejściu do hotelu oraz specjalnie przystosowanym pokojem dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pokój posiada szerokie drzwi oraz łazienkę wyposażoną zarówno w wannę jak i prysznic.

Wyposażenie pokoi

Telefon: Tak
Internet: Tak
Telewizor: Tak

Usługi hotelowe

Parking hotelowy: Tak, niestrzeżony (miejsc: 75)
cena za dobę postoju (sam. osobowe): 0.00
cena za dobę postoju (autokary): 0.00

Dostępne pokoje

Typ pokoju Ilość
Pok. 1 os. 3
Pok. 2 os. 8
Apartament 2

Konferencje

W związku z różnorodnością potrzeb towarzyszących organizacji konferencji, szkolenia czy imprezy biznesowej, tworzymy dla Państwa indywidualne pakiety promocyjne zawierające ceny uzależnione od wielkości danej imprezy i/lub detali związanych z jej organizacją. Ponieważ jest możliwe podzielenia największej sali konferencyjnej na dwie mniejsze, wprowadziliśmy do naszej oferty szkolenie połączone z bankietem lub usługą taneczno-gastronomiczną. W ciepłe dni z przyjemnością zapraszamy Państwa do naszego hotelowego ogródka na przepyszne dania z grilla. Nad udanym przebiegiem całego przedsięwzięcia czuwa wykwalifikowany personel hotelowo - gastronomiczny, zawsze miły i uśmiechnięty.

Dane osoby zajmującej się konferencjami

Imię i nazwisko: Konferencje i Eventy
Stanowisko: Manager
Numer tel. kom.: +48 505 041 715
Adres e-mail: biuro@hotelambasada.pl

Dostępne sale konferencyjne

Rozwiń wszystkie
Lp Sala Powierzchnia teatralne
Ustawienie teatralne
szkolne
Ustawienie szkolne
podkowa
Ustawienie podkowa
bankiet
Ustawienie bankiet
1. Sala Barowa 60m2 50 - 30 -
piętro: parter
światło dzienne: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
rzutnik multimedialny: tak
2. Sala Duża 500m2 210 100 52 -
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
scena: tak
3. Sala Lewa 180m2 170 68 40 -
piętro: parter
4. Sala Prawa 200m2 150 68 40 -
piętro: parter
światło dzienne: tak
klimatyzacja: tak
5. Sala Wywiadowa - - - - -
piętro: 1
światło dzienne: tak
flipchart: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie)

Gastronomia

lp.: nazwa typ liczba miejsc
1. Restauracja restauracja
klimatyzacja: Tak
godzina otwarcia: 14:00
godzina zamknięcia: 21:00

Rekreacja

W bezpośredniej bliskości hotelu znajduje się przestronny parking na 75 aut oraz 3 stanowiska na autokary. Specjalnie zaprojektowana przestrzeń przy hotelowym barze przeznaczona do wypoczynku na świeżym powietrzu z drewnianymi altankami umożliwia organizację imprez okolicznościowych takich jak grill, piknik czy ognisko. W tej części znajduje się również boisko do siatkówki lub badmintona. Co więcej w niedalekiej przyszłości pojawi się w tym miejscu także plac zabaw dla naszych najmłodszych gości. Ze względu na bliskość rzeki Drwęcy dla naszych gości organizujemy spływy kajakowe, rekreacje konną w tym naukę jazdy. Dla zorganizowanych grup przygotujemy integrujący paintball. Ambasada to najlepsze miejsce na integrację i organizację spotkań firmowych!

Jazda konna: Tak
Kajaki: Tak
Dodatkowe: Paintball organizowany przez http://www.paintballkrobia.pl/

Otoczenie

Możliwość organizowania imprez plenerowych: Tak
Maksymalna liczba osób: 0
Teren ogrodzony: Tak
Zadrzewienie: Tak
Grill: Tak

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (183) Kraków (105) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (766) południe (715) północ (444) zachód (240) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1)