Oferta Kontakt
nie zalogowano

Radisson Blu Hotel, Sopot - obiekt hotelowy - pomorskie - Kaszuby

INFORMACJE OGÓLNE

liczba miejsc noclegowych 710 ilość sal konferencyjnych 17 max ilość osób w sali 700

NAZWA OBIEKTU: Radisson Blu Hotel, Sopot
TYP OBIEKTU: obiekt hotelowy
KATEGORIA:
KRAJ: PL
REGION: Kaszuby
MAKROREGION: północ
WOJEWÓDZTWO: pomorskie
ADRES: Bitwy pod Płowcami 54 , 81-731 Sopot
KONTAKT: tel. +48…
STRONA WWW: https://www.radissonblusopot.pl/
E-MAIL: info.sopot@radissonblu.com
Rok budowy obiektu: 2020
Dworzec PKP: Sopot (odległość: 1.6 km)
Port morski: w Gdyni (odległość: 13.0 km)
Port lotniczy: im. Lecha Wałęsy w Gdańsku (odległość: 16.0 km)
Centrum targowe: Amber Expo (odległość: 8.0 km)
W centrum miasta: Tak
Nad morzem: Tak

Radisson Blu Hotel, Sopot to nowoczesny, 4-gwiazdkowy hotel położony Sopocie, najbliżej geograficznego i demograficznego centrum Trójmiasta. Usytuowanie obiektu, jego wielkość, rozbudowana i zróżnicowana infrastruktura oraz przemyślane rozwiązania projektowe sprawiają, że jest on wyjątkowym miejscem na Pomorzu, idealnym na organizację spotkań, konferencji, targów i innego rodzaju eventów. Lokalizacja hotelu zapewnia komfortowe i szybkie połączenie z trójmiejskimi kompleksami biurowymi, największymi obiektami sportowymi i targowymi oraz głównymi ośrodkami komunikacyjnymi i akademickimi. Hotel znajduje się zaledwie 250 metrów od piaszczystej plaży nad Zatoką Gdańską, sąsiaduje bezpośrednio z rekreacyjnym terenem Sopockich Błoni, a odległość od centrum Sopotu to mniej niż 1 km.

CENTRUM KONFERENCYJNE RADISSON MEETINGS to idealne miejsce na organizację imprez dedykowanych grupom od 10 do 2000 uczestników. Na dwóch poziomach zlokalizowane są różnej wielkości sale konferencyjne oraz dwie, indywidualnie zaprojektowane sale balowe, każda dla 800 osób. Sale mają możliwość dzielenia i łączenia powierzchni oraz dowolnej konfiguracji ustawienia, dzięki czemu dostosowane są do potrzeb wszelkiego rodzaju organizowanych wydarzeń, także pokazów i prezentacji samochodów. Wszystkie sale posiadają dostęp do światła dziennego oraz profesjonalne wyposażenie techniczne (oświetlenie, nagłośnienie, ekrany, projektory, telewizory). Do dyspozycji naszych gości i realizacji ich potrzeb pozostają również przestrzenie plenerowe w liczącym ponad 22000 m2 ogrodzie hotelowym. Szeroka oferta w zakresie spa, sportu i kultury stanowić może doskonałe uzupełnienie każdej imprezy.

RADISSON BLU HOTEL, SOPOT – FAKTY

CENTRUM KONFERENCYJNE
• ponad 2000 m2 powierzchni eventowej
• ATRIUM - sala balowa dla 800 osób z możliwością dzielenia i łączenia przestrzeni na odrębne sale konferencyjne
• GRAND PAVILLON – osobna przestrzeń eventowa dla 800 osób z możliwością dzielenia i łączenia przestrzeni na odrębne sale konferencyjne
• BOARDROOM, CASINO, CUBUS, 4 x CORNER – dodatkowe sale konferencyjne z dostępem do światła dziennego
• przestronne foyer
• dostęp do światła dziennego we wszystkich salach konferencyjnych oraz foyer
• profesjonalne i nowoczesne wyposażenie audiowizualne (oświetlenie, nagłośnienie, ekrany, projektory, telewizory)
• możliwość dowolnej konfiguracji ustawienia w każdej z sal
• możliwość ekspozycji samochodu w sali balowej ATRIUM oraz GRAND PAVILLON
• dogodne warunki dla organizacji wydarzeń w ogrodzie hotelowym o powierzchni ponad 22000 m2

GASTRONOMIA HOTELOWA Z WIDOKIEM NA OGRÓD I WYJŚCIAMI NA PRZESTRONNE TARASY
• restauracja a’la carte
• restauracja eventowa
• lobby bar
• prywatna sala restauracyjna z możliwością dzielenia i łączenia powierzchni
• międzynarodowe menu oparte na regionalnych produktach oraz warzywach i ziołach pochodzących z własnej uprawy
• składniki dań własnej produkcji, np. konfitury, przetwory, wypieki
• karta win harmonijnie dopasowana do menu

ROZBUDOWANA OFERTA SPORTOWA, SPA I WELLNESS
• basen pływacki o długości 25 metrów
• basen rekreacyjny
• kompleks saun z tepidarium, łaźnią błotną, parową, suchą i ziołową łącznie dla 140 osób
• jacuzzi wewnętrzne i zewnętrzne
• fitness i siłownia z wyposażeniem Technogym
• 12 pokoi zabiegowych oraz autorski program masaży i zabiegów spa
• salon fryzjerski i kosmetyczny
• zewnętrzna sauna dla 50 osób
• Yoga House

POKOJE I APARTAMENTY, NOWOCZESNY DESIGN
• 219 wygodnych, stylowych pokoi i apartamentów w dwóch kolorystycznych odsłonach z widokiem na Błonia Sopockie lub park nadmorski
• maksymalna liczba pojedynczych miejsc noclegowych to 710
• w części pokoi znajdują się sypialniane antresole, mezaniny oraz balkony
• każdy pokój i apartament posiada dedykowane miejsce do pracy, wyposażony jest m.in. w ekspres do kawy, zestaw do parzenia herbaty oraz minibar

CENTRALNA LOKALIZACJA W TRÓJMIEŚCIE
• Centrum Trójmiasta – optymalne położenie między Gdańskiem a Gdynią
Odległości i czas jazdy samochodem:
• Lotnisko im. Lecha Wałęsy w Gdańsku: 16 km/20 minut
• Dworzec PKP Gdańsk Oliwa: 4 km/8 minut
• Dworzec PKP w Sopocie: 1,6 km/4 minuty
• Olivia Business Center, Alchemia – kompleksy biurowe: 5 km/10 minut
• AmberExpo – centrum targowe: 8 km/12 minut, z ominięciem najbardziej zatłoczonej drogi trójmiejskiej
• Stadion Energa Gdańsk: 7 km/12 minut
• Ergo Arena: 1,5 km/3 minuty
• Uniwersytet Gdański: 5 km/10 minut, Politechnika Gdańska: 9 km/15 minut, Akademia Medyczna: 9 km/8 minut, Uniwersytet SWPS Sopot: 1 km/2 minuty, Uniwersytet Morski w Gdyni: 12 km/20 minut
• Zarząd Morskiego Portu Gdańsk SA: 9 km/20 minut
• Śródmieście Gdańska – zabytki Starego i Głównego Miasta: 14 km/20 minut
• Centrum Sopotu – mniej niż 1 km
• piaszczysta plaża – 250 metrów
• Sopockie Błonia – bezpośrednie sąsiedztwo
• bezpośrednie sąsiedztwo przystanków linii autobusowych, tramwajowych i SKM

BEZPOŚREDNIE I BLISKIE OTOCZENIE HOTELU to m.in.:
• Sopockie Błonia - rekreacyjne, zielone łąki sąsiadujące bezpośrednio z hotelem, wyposażone w boiska, place zabaw dla dzieci
• ścieżki biegowe, rowerowe i nordic walking – także wzdłuż piaszczystej plaży
• najdłuższe drewniane molo w Europie
• latarnia morska z widokiem na morze i centrum miasta
• Opera Leśna
• Ulica Bohaterów Monte Cassino, czyli słynny Monciak - deptak z restauracjami, pubami i klubami tanecznymi
• parki i ogrody
• zabytkowe wille
• bliskość gdańskiego Śródmieścia pełnego zabytków, takich jak: Ratusze Starego i Głównego Miasta, Bazylika Mariacka, Brama Żuraw, Fontanna Neptuna, Złota Brama, Wielki Młyn, Kościół Św. Katarzyny, Wyspa Spichrzów na rzece Motławie i wiele innych.

ATRAKCJE SPORTOWE I REKREACYJNE
• piaszczysta plaża z dostępem do morza
• szkoła żeglarska
• szkoła windsurfingu
• akademia tenisa
• trójmiejskie lasy z dziesiątkami kilometrów tras rowerowych, pieszych i konnych
• Hipodrom - ośrodek jeździecki ze szkołą jazdy konnej
• Aqua Park


ZAKWATEROWANIE

Hotel Radisson Blu, Sopot oferuje 219 wygodnych, stylowych pokoi i apartamentów w dwóch kolorystycznych odsłonach (biały i granatowy) z widokiem na Błonia Sopockie lub park nadmorski. W części pokoi znajdują się sypialniane antresole, mezaniny oraz balkony. Maksymalna liczba osobnych miejsc noclegowych to 710.

Każdy pokój i apartament posiada dedykowane miejsce do pracy. Pokoje wyposażone są m.in. w:
- łazienkę z prysznicem lub wanną
- indywidualnie sterowaną klimatyzację
- sieć WIFI
- telewizor
- sejf
- stolik/konsolę
- szafę z wieszakami
- mini bar
- ekspres do kawy oraz zestaw do parzenia herbaty
- żelazko i deskę do prasowania
- suszarkę do włosów
- zestaw kosmetyków
- ledowe lusterko
- zestaw ręczników
- papeterię, notes, długopis

Ilość miejsc noclegowych: 710
Doba hotelowa: 15:00 - 12:00
Możliwość dostawek: Tak , miejsc: 10
Pokoje z widokiem: Pokoje i apartamenty oferują widok na rekreacyjne tereny zielone Sopockich Błoni lub park nadmorski.
Udogodnienia dla niepełnosprawych: Tak
Mile widziane zwierzęta: Tak

Wyposażenie pokoi

Klimatyzacja: Tak ,
Każdy z pokoi posiada panel do indywidualnego sterowania klimatyzacją.
Telefon: Tak
Internet: Tak
Radio: Tak
Telewizor: Tak
Telewizja satelitarna: Tak

Usługi hotelowe

Pralnia: Tak
Inne usługi: Bus hotelowy i dedykowana korporacja taksówkarska.
Parking hotelowy: Tak, niestrzeżony (miejsc: 110)
cena za dobę postoju (sam. osobowe): 50.00
cena za dobę postoju (autokary): 0.00
Parking zewnętrzny: Tak (oddalony o: 1.5 km)

Dostępne pokoje

Typ pokoju Ilość
Pok. 1 os. 5
Pok. 2 os. 164 w tym pok. typu twin: 164
Pok. 3 os. 49
Apartament 1

Konferencje

CENTRUM KONFERENCYJNE RADISSON MEETINGS to idealne miejsce na imprezy dedykowane grupom od 10 do 2000 uczestników. Na dwóch poziomach zlokalizowane są różnej wielkości sale konferencyjne oraz dwie indywidualnie zaprojektowane sale balowe, każda dla 800 osób. Sale mają możliwość dzielenia i łączenia powierzchni oraz dowolnej konfiguracji ustawienia, dzięki czemu dostosowane są do potrzeb wszelkiego rodzaju organizowanych wydarzeń, także pokazów i prezentacji samochodów. Wszystkie sale posiadają dostęp do światła dziennego oraz profesjonalne wyposażenie techniczne (oświetlenie, nagłośnienie, ekrany, projektory, telewizory). Do dyspozycji naszych gości i realizacji ich potrzeb pozostają również przestrzenie plenerowe w ogrodzie hotelowym (ponad 22000 m2 )

Dostępne sale konferencyjne

Rozwiń wszystkie
Lp Sala Powierzchnia teatralne
Ustawienie teatralne
szkolne
Ustawienie szkolne
podkowa
Ustawienie podkowa
bankiet
Ustawienie bankiet
1. ATRIUM Ballroom & Conference A 159m2 160 98 76 70
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany stałe: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
2. ATRIUM Ballroom & Conference B 106m2 100 56 44 70
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany stałe: tak
ekrany przenośne: tak
panel LCD: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
3. ATRIUM Ballroom & Conference C 149m2 140 84 76 70
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany stałe: tak
ekrany przenośne: tak
panel LCD: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
4. ATRIUM Ballroom & Conference L 244m2 240 120 - 150
piętro: parter
filary: tak
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik pisma: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
5. ATRIUM Foyer 385m2 - - - -
piętro: parter
filary: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
6. GRAND PAVILLON A 381m2 420 336 84 200
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany stałe: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
7. GRAND PAVILLON B 220m2 200 168 70 120
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany stałe: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
8. GRAND PAVILLON L1 44m2 - - - -
piętro: parter
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik pisma: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
9. GRAND PAVILLON L2 49m2 - - - -
piętro: parter
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik pisma: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
10. CASINO 50m2 40 28 24 -
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
11. CUBUS A 28m2 30 10 14 -
piętro: 1
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
12. CUBUS B 27m2 30 10 14 -
piętro: 1
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
13. BOARDROOM 43m2 - - 10 -
piętro: 1
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
14. 4 x CORNER 42m2 20 10 10 -
piętro: 1
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
15. ORANGERY Meeting Room A - Prywatna Sala Restauracyjna A 74m2 - - 26 30
piętro: 1
światło dzienne: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: bankiet
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
16. ORANGERY Meeting Room A - Prywatna Sala Restauracyjna B 53m2 - - 20 20
piętro: 1
światło dzienne: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: bankiet
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
17. YOGA HOUSE 96m2 120 72 36 60
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
Sale powstałe z łączenia
1. ATRIUM Ballroom & Conference A + B + C + L 658m2 700 420 - 400
piętro: parter
filary: tak
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany stałe: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
2. ATRIUM Ballroom & Conference A + B + C 414m2 450 240 - 280
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany stałe: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
3. ATRIUM Ballroom & Conference B + C + L 499m2 550 240 - 300
piętro: parter
filary: tak
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany stałe: tak
ekrany przenośne: tak
panel LCD: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
4. GRAND PAVILLON A + B + F1 + F2 694m2 700 560 - 320
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik pisma: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany stałe: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
5. GRAND PAVILLON A + B 601m2 700 560 128 320
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik pisma: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany stałe: tak
ekrany przenośne: tak
panel LCD: tak
flipchart: tak
mównica: tak
scena: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
6. GRAND PAVILLON F1 + F2 93m2 - - - 100
piętro: parter
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: bankiet
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik pisma: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
7. GLORIETTA Sala Konferencyjna A + B 55m2 50 30 22 -
piętro: 1
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik pisma: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:
8. Prywatna Sala Restauracyjna A + B 126m2 - - 50 50
piętro: 1
światło dzienne: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: bankiet
nagłośnienie przenośne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik pisma: tak
rzutnik slajdów: tak
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak
flipchart: tak
mównica: tak
obsługa techniczna: tak
dostęp do internetu: tak
dodatkowy sprzęt:

Gastronomia

Gastronomia w hotelu Radisson Blu Sopot to szczególne doświadczenie kompozycji smaków, wyselekcjonowanych spośród najciekawszych tradycyjnych kuchni z wielu zakątków świata, inspirowanych szczególnie kuchnią basenu Morza Śródziemnego. Otoczenie nowoczesnego design'u, uwzględnia żywą, zieloną roślinność. Restauracja hotelowa oferuje widok na ogród i wyjście na przestronny taras oraz możliwość wynajęcia na wyłączność oddzielnych sal. Kompozycja menu oparta jest na regionalnych produktach najwyższej jakości, pochodzących z własnych upraw w hotelowym ogrodzie oraz na składnikach dań własnej produkcji jak np. konfitury, przetwory, wypieki. Podróż po smakach restauracji uwzględnia także harmonijnie dopasowaną kartę win, która stanowi idealne dopełnienie menu.

Rozwiń wszystkie
lp.: nazwa typ liczba miejsc
1. Restauracja śniadaniowa, eventowa i a'la carte restauracja
Gastronomia w hotelu Radisson Blu Sopot to szczególne doświadczenie kompozycji smaków, wyselekcjonowanych spośród najciekawszych tradycyjnych kuchni z wielu zakątków świata, inspirowanych szczególnie kuchnią basenu Morza Śródziemnego. Otoczenie nowoczesnego design'u, uwzględnia żywą, zieloną roślinność. Restauracja hotelowa oferuje widok na ogród i wyjście na przestronny taras oraz możliwość wynajęcia na wyłączność oddzielnych sal. Kompozycja menu oparta jest na regionalnych produktach najwyższej jakości, pochodzących z własnych upraw w hotelowym ogrodzie oraz na składnikach dań własnej produkcji jak np. konfitury, przetwory, wypieki. Podróż po smakach restauracji uwzględnia także harmonijnie dopasowaną kartę win, która stanowi idealne dopełnienie wyjątkowego doświadczenia kulinarnego.
klimatyzacja: Tak
2. Lobby Bar drink bar
W hotelowym Lobby Bar goście odnajdą autorską kartę koktajli, przygotowywanych na bazie najwyższej klasy alkoholi i składników własnej produkcji. Goście odnajdą także propozycję ciekawych napoi bezalkoholowych, przygotowywanych sezonowo. Na uwagę zasługuje także karta win, skomponowanych harmonijnie z dostępnym menu. Propozycje serwowanych dań w menu zostały przygotowane pod kątem pory dnia i wszelkich możliwych potrzeb gości hotelowych.
klimatyzacja: Tak
3. Prywatna Sala Restauracyjna A+B restauracja 66
Część restauracji możliwa do wynajęcia na wyłączność, na potrzeby organizacji przyjęć firmowych i okolicznościowych. Przestrzeń można podzielić na dwie niezależne sale. Sala oferuje widok na ogród i wyjście na hotelowy taras.
powierzchnia: 126 mkw.
liczba miejsc: 66
maks. liczba osób przy jednym stole: 66
klimatyzacja: Tak
4. Prywatna Sala Restauracyjna A restauracja 40
Część restauracji możliwa do wynajęcia na wyłączność, na potrzeby organizacji przyjęć firmowych i okolicznościowych. Przestrzeń można połączyć z drugą niezależną salą. Sala oferuje widok na ogród i wyjście na hotelowy taras.
powierzchnia: 74 mkw.
liczba miejsc: 40
maks. liczba osób przy jednym stole: 30
klimatyzacja: Tak
5. Prywatna Sala Restauracyjna B restauracja 27
Część restauracji możliwa do wynajęcia na wyłączność, na potrzeby organizacji przyjęć firmowych i okolicznościowych. Przestrzeń można połączyć z drugą niezależną salą. Sala oferuje widok na ogród i wyjście na hotelowy taras.
powierzchnia: 53 mkw.
liczba miejsc: 27
maks. liczba osób przy jednym stole: 20

Rekreacja

Radisson Blu Hotel, Sopot oferuje innowacyjną propozycję odpoczynku i spędzania wolnego czasu. Goście mogą wybierać spośród wielu propozycji, takich jak: - SPORT: wewnętrzny basen pływacki o długości 25 metrów, wewnętrzny basen rekreacyjny, centrum fitness i siłownia z wyposażeniem Technogym, Yoga House - WELLNESS: kompleks saun z tepidarium, łaźnią błotną, parową, suchą i ziołową, jacuzzi wewnętrzne i zewnętrzne, zewnętrzna sauna dla 50 osób. - SPA: 12 pokoi zabiegowych i salon szybkiej kosmetyki z usługami manicure, pedicure, fryzjerskimi. - KULTURA: Grand Pavillon Music & Meetings, czyli miejsce kulturalnych spotkań, wydarzeń artystycznych i koncertów muzycznych według autorskiego kalendarza.

SPA: Tak (Hotel oferuje 12 pokoi zabiegowych z unikalną ofertą masaży i programów odnowy, relaksacyjnych i beauty oraz salon szybkiej kosmetyki z usługami manicure, pedicure i fryzjerskimi.)
Sauna: Tak (Kompleks saun z tepidarium, łaźnią błotną, parową, suchą i ziołową, jacuzzi wewnętrzne i zewnętrzne, zewnętrzna sauna dla 50 osób.)
Jacuzzi: Tak (2 jacuzzi wewnętrzne i 2 jacuzzi zewnętrzne.)
Siłownia: Tak (Sala i zajęcia fitness oraz siłownia z wyposażeniem Technogym.)
Basen kryty: Tak (Basen pływacki o długości 25 metrów oraz basen rekreacyjny.)
Masaże: Tak
Hydromasaże: Tak
Salon kosmetyczny: Tak
Salon fryzjerski: Tak
Boisko: Tak
Wypożyczalnia rowerów: Tak
Dodatkowe: Yoga House z programem zajęć

Otoczenie

Piaszczysta plaża i Błonia - rekreacyjne łąki, ścieżki biegowe, rowerowe, nordic walking, parki, zabytkowe wille, najdłuższe drewniane molo w Europie, latarnia morska z widokiem na morze i centrum miasta, słynny Monciak - deptak z pubami i klubami.

Możliwość organizowania imprez plenerowych: Tak ,
Przestrzeń plenerowa o powierzchni 22000 m2 w hotelowym ogrodzie pozostaje do dyspozycji gości. Tereny zielone to idealna przestrzeń na organizację pikników oraz grillów firmowych.
Maksymalna liczba osób: 2000
Powierzchnia własnego terenu: 22000
Teren ogrodzony: Tak
Zadrzewienie: Tak ,
Przestrzeń plenerowa o powierzchni 22000 m2 w hotelowym ogrodzie pozostaje do dyspozycji gości oraz na potrzeby organizacji wydarzeń.
Grill: Tak

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (221) Kraków (132) Poznań (115) Trójmiasto (109) Wrocław (78) Gdańsk (64) Łódź (47) Zakopane (44) Lublin (41) Katowice (31) Szczecin (26) Kołobrzeg (24)

Makroregiony:

centrum (866) południe (794) północ (486) zachód (268) wschód (219)

Konferencje według miast:

Lublin  (8)

Konferencje według kategorii:

edukacyjna  (5) medycyna  (2) ekologia  (1)

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (82) Personel  (72) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Muzyka  (31) Catering  (31) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Poznań  (24) Kołobrzeg  (18) Kraków  (15) Ustka  (14) Gdańsk  (13) Serock  (13) Żelechów  (12) Dobczyce  (12) Kudowa Zdrój  (12) Rawa Mazowiecka  (11) Szczawnica  (9) Świeradów Zdrój  (9) Licheń Stary  (9) Wrocław  (8) Warka  (8) Kościerzyna  (8) Zalesie  (8) Jastrzębia Góra  (8) Zakopane  (7) Białowieża  (7) Dźwirzyno  (7) Szczyrk  (7) Kazimierz Dolny  (7) Słupsk  (7) Gdynia  (7) Białka Tatrzańska  (6) Konstancin -Jeziorna  (6) Gniew  (6) Ciechocinek  (6) Worliny  (6) Trojanów  (6) Sopot  (6) Opalenica  (6) Busko-Zdrój  (6) Radziejowice  (5) Nowe Brzesko  (5) Toruń  (5) Kromerowo  (5) Trzęsacz  (4) Pomlewo  (4) Wieleń  (4) Starachowice  (4) Spała  (4) Nałęczów  (4) Krynica-Zdrój  (4) Małe Ciche  (4) Boszkowo-Letnisko  (3) Powidz  (3) Mielno  (3) Gietrzwałd  (3) Elbląg  (3) Stryszawa  (3) Bronisławów  (3) Warszawa  (2) Chobienice  (2) Grodziec  (2) Łeba  (2) Okuninka  (2) Łódź  (2) Łochów  (2) Smardzewice  (2) Katowice  (1) Zagnańsk  (1) Wielka Nieszawka  (1) Górzno  (1) Barczewo  (1) Arłamów  (1) Jastarnia  (1)