Oferta Kontakt
nie zalogowano

MILLENIALSI NA EVENCIE

MILLENIALSI NA EVENCIE


Spędzają sen z powiek pracodawcom, nie dają się omamić sztampowymi obrazkami. Millenials na evencie. Jak dotrzeć do pokolenia "młodych dorosłych"?


Pokolenie Y, inaczej Millenialsi, czyli wszyscy urodzeni w latach 1984 - 1997. Są oswojeni z nowinkami technologicznymi, swobodnie i na co dzień korzystają z mediów cyfrowych. Od dzieciństwa w ich życiu obecny był internet i nawet nie potrafią, ani nie próbują, wyobrazić sobie bez niego życia.
Najmłodsze pokolenie osób dorosłych zupełnie inaczej postrzega otaczającą rzeczywistość. To, co dla poprzednich pokoleń było nowinką, dla nich jest standardem.
Budowanie wspólnych przestrzeni, świadome odbudowywanie tkanki miejskiej to dla nich codzienność i konieczność, a nie trend rodem ze Skandynawii.

6 calowe centrum zarządzania światem
Telefon komórkowy w rekach Millenialsów to urządzenie do przeglądania portali społecznościowych i serwisów informacyjnych. Ale nie tylko. Dla
tego pokolenia to istne "centrum zarządzania światem". Codzienne obowiązki, sprawy urzędowe, życie towarzyskie - wszystko dzieje się poprzez ekran telefonu. Internet w urządzeniu mobilnym to ich naturalne środowisko, które warto wykorzystać planując event dla pokolenia Y.

Zaskocz mnie jeśli potrafisz
Millenialsi spędzają sen z z powiek pracodawców, bo o ile poprzednie pokolenie łase było na premie i gadżety, to najmłodszych pracowników takimi benefitami już nie zmotywujemy. Branża developerska zrozumiała, że trzeba zmodyfikować działania by zawalczyć o uwagę młodego pokolenia.
Branża eventowa również musi ustawić się "frontem do millenialsa" ;)
Ale jak to zrobić? Z tego co można przeczytać o przedstawicielach tej generacji, nie jest to łatwe zadanie. "Młodzi dorośli" szybko wyczuwają fałsz, oczekują prawdziwych przeżyć i emocji. Erich Fromm pytał; "Mieć czy być?" - Millenials odpowie DOŚWIADCZAĆ!

Nie taki Millenials straszny jak go malują
Czyż to nie idealny moment dla branży eventowej? Wszyscy narzekają na pokolenie wchodzących na rynek Y-greków, a wtedy Wy, eventowcy, wchodzicie cali na biało! ;) Motywowanie, przywiązywanie do marki, marketing poprzez doświadczanie i emocje - czyż nie na tym znacie się najlepiej?!

Pamiętać tylko należy, że nie wystarczy sztampowy obrazek istereotypowe hasła. Przekaz musi być prawdziwy, pełen emocji i pasji. Chcesz zainteresować millenialsa? Połącz integracje z działaniami CSR. "Następne pokolenie" przykłada dużą wagę do ekologii, zależy im na środowisku i między innymi z tego powodu przesiedli się z 4 na 2 kółka.

Wspólnie stwórzcie kolorowe, wygodne stojaki na rowery, które ustawicie pod zaprzyjaźnioną szkołą. Załóżcie zieleniec tuż obok siedziby firmy. Jeśli dodatkowo utworzysz w kanałach społecznościowych wydarzenie i poprzez ten kanał będziesz zachęcać do uczestnictwa, a potem informować co dzieje się z rozpoczętym wspólnie projektem - zyskasz w millenialsie przepełnionego emocjami uczestnika eventu, a pracodawca lojalnego pracownika.

To dobry moment by wykorzystać całe swoje doświadczenie w budowaniu emocji. Pokolenie Y tylko na to czeka!

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (102) Trójmiasto (96) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (767) południe (714) północ (445) zachód (241) wschód (201)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Żelechów  (6) Gdynia  (3) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1) Warszawa  (1) Busko-Zdrój  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Oferty SPA  (6) Romantyczny weekend  (2) Wielkanoc   (2) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1)