20 września
Co zrobić, by klient powrócił do hotelu? Szkolenie na Targach WorldHotel 2012
Jak zwiększyć obroty usług hotelowych o 20-30% dzięki indywidualnej i unikatowej obsłudze klienta – tego dowiedzą się uczestnicy szkolenia poprowadzonego pod tym tytułem przez firmę SANA Consulting. Szkolenie odbędzie się 3 października - pierwszego dnia V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
„Złapać” klienta nie jest tak łatwo jak go zatrzymać, a jeszcze trudniej jest sprawić, by klient powrócił. Co zrobić, by gość, który raz skorzystał z usług danego hotelu, następnym razem również się w nim zatrzymał i co więcej – zwiększył wydatki na ofertę usług dodatkowych (gastronomia, SPA) - zdradzą eksperci prowadzący szkolenie.
Poznać oczekiwania konsumenta
Uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać perspektywę konsumenta i decydenta - ich wartości, motywacje, ścieżki zakupu usług hotelarskich. Dowiedzą się, jaki wpływ ma poziom obsługi klienta na satysfakcję i lojalność gości, a przede wszystkim na zwiększenie aktywności, które budują strukturę wydatków na etapie wyboru i podczas pobytu klienta w hotelu. Podczas szkolenia zostaną m.in. przedstawione wyniki pierwszego w Polsce badania, przeprowadzonego innowacyjną techniką pogłębionego wywiadu strukturyzowanego, wykonanego w podziale na segmenty: economy, premium i VIP, a dotyczącego wartości, potrzeb i motywacji konsumentów. Prowadzący omówią również mocne i słabe strony polskiej obsługi klienta na podstawie badania przeprowadzonego w 2012 roku w oparciu o metodologię Tajemniczy Klient, na próbie 150 hoteli zlokalizowanych w Polsce. Nie zabraknie dyskusji na temat wskaźnika satysfakcji konsumentów, do której punktem wyjścia staną się wyniki badania przeprowadzonego w oparciu o autorską metodologię organizatora warsztatów - bazującą m.in. na shopper marketingu. W szkoleniu można uczestniczyć bezpłatnie, należy jedynie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.worldhotel.pl i przesłać na podany w formularzu adres. Organizatorzy przyjmują zgłoszenia do dnia 28 września.
Korzystanie z utworu hotelu
Interesująco zapowiada się również inne wydarzenie z programu targów – konferencja „Prawo autorskie – jak korzystać z utworu w działalności hotelowej i eventowej?”, którą przygotowało Stowarzyszenie Autorów ZAiKS. Okazuje się, że umilanie czasu gościom hotelowym poprzez odtwarzanie muzyki też kosztuje. Jakie zatem są obowiązki użytkownika? Komu płacić, za co i ile? Tego dowiedzą się słuchacze konferencji. Prowadzący nie tylko wyjaśni najważniejsze terminy, jak pola eksploatacji utworów, ale opowie również o sposobach wykorzystania utworów w działalności hotelowej oraz zasadach zgodnego z prawem korzystania z utworów. Nie zabraknie też krótkiej charakterystyki różnych organizacji zbiorowego zarządzania utworami, a w szczególności ich zadań i uprawnień. W konferencji, która odbędzie się drugiego dnia targów – 4 października, można uczestniczyć bezpłatnie.
Warto wiedzieć
Wszystkich zwiedzających Targi WorldHotel, w tym uczestników wydarzeń towarzyszących (konferencje, seminaria, warsztaty, itp.) obowiązuje rejestracja. Można jej dokonać na miejscu (wypełnienie formularza) lub za pośrednictwem Internetu na www.worldhotel.pl/rejestracja. Osoby zarejestrowane on-line zwolnione są z opłaty za wstęp na targi.
Więcej informacji i pełny program targów można znaleźć na stronie: www.worldhotel.pl.
Obiekty w największych miastach:
Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (102) Trójmiasto (96) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)Typy obiektów:
Obiekt hotelowy (1585) Ośrodek wypoczynkowo-szkoleniowy (231) Centrum konferencyjne (181) Unikalne miejsce (107) Pensjonat (94) Obiekty kultury (33) Restauracja (32) Hala sportowo-widowiskowa (26) Centrum rekreacji/piknik (14) Muzeum (14) Centrum targowo-kongresowe (5) Statek (4)Noclegi:
Do 30 osób (182) Do 60 osób (591) Do 120 osób (581) Powyżej 200 osób (154) Powyżej 350 osób (52) Powyżej 500 osób (38)Sale:
Do 30 osób (874) Do 60 osób (1138) Do 120 osób (1131) Powyżej 200 osób (516) Powyżej 350 osób (208) Powyżej 500 osób (111)Konferencje według miast:
Konferencje według kategorii:
Usługi według kategorii:
Rekreacja i sport (107) Obsługa techniczna (83) Personel (71) Atrakcje lokalne (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów (55) Rozrywka (54) Transport (40) Catering (31) Muzyka (30) Organizatorzy (27) Gadżety (6) Szkolenia (4) Internet (4) Warsztaty tematyczne (3) Inne (3)Pakiety promocyjne według miast:
Żelechów (6) Gdynia (3) Warszawa (1) Busko-Zdrój (1) Wiązowna (1) Częstochowa (1)Pakiety promocyjne według kategorii:
Oferty SPA (6) Romantyczny weekend (2) Wielkanoc (2) Wakacje (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu (1) Pomysł na integrację (1)