12 listopada
TapOn umożliwia promocje i konkursy przez komórkę podczas imprez masowych
TapOn uruchomił usługę pozwalającą prowadzić konkursy i promocje za pośrednictwem telefonów komórkowych wśród uczestników imprez masowych. Jej oficjalny start miał miejsce 13 listopada br. w warszawskim klubie Stodoła, podczas koncertu z okazji X-lecia DIIL - marki odzieżowej, którą stworzyli raperzy Bilon i Wilku. TapOn był technologicznym partnerem DIIL podczas tego wydarzenia.
Usługa pozwalająca prowadzić promocje i konkursy wśród uczestników imprez masowych to kolejna funkcja TapOn - systemu do budowania i prowadzenia programów lojalnościowych. Rozwiązanie działa na terenie ustalonym przez organizatorów, np. wyznaczonym przez ściany sali koncertowej, zarys obiektu sportowego lub specyfikę określonego terenu. Mobilna aplikacja TapOn pozwala komunikować się z uczestnikami wydarzenia od chwili jego rozpoczęcia, a następnie utrzymać nawiązane relacje w przyszłości. Używa m.in. funkcji meldunku na Facebooku, dzięki czemu fani mogą dodatkowo promować imprezę i jej partnerów. Żeby wziąć udział w konkursie, promocji czy badaniu opinii na temat marki lub produktu sponsorującego wydarzenie, wystarczy zainstalować aplikację TapOn na swoim telefonie. Pozwala ona na wysyłanie użytkownikom informacji na komórkę, a także adres e-mail. Nabiera to szczególnego znaczenia przy wydarzeniach wielodniowych i cyklicznych, np. dużych festiwalach czy rozgrywkach sportowych.
Podczas koncertu z okazji X-lecia kultowej marki odzieżowej DIIL został przeprowadzony konkurs z użyciem TapOn. Mogł w nim wziąć udział każdy z uczestników imprezy. Wystarczyło posiadać w telefonie aplikację TapOn lub pobrać ją po wejściu na imprezę i odpowiedzieć na kilka prostych pytań. Dla zwycięzców przygotowano sto koszulek marki DIIL z serii limitowanej oraz rabaty do wykorzystania w sklepach sieci Hempszop.
- Promocje i konkursy w TapOn podczas imprez masowych mogą być dostępne wyłącznie na terenie danej imprezy, który wyznaczają np. zarys budynku czy powierzchnia obiektu sportowego ? mówi Michał Filipek pomysłodawca TapOn. - Takie podejście pozwala nagradzać i budować relacje z osobami, które zapłaciły za bilety i są realnie zainteresowane danym rodzajem muzyki lub sportu - dodaje Michał Filipek.
Koncert, podczas którego zadebiutowała nowa funkcja TapOn, odbył się 13 listopada br. w warszawskim klubie Stodoła. Na scenie wystąpiło wielu uznanych muzyków, m.in.: Bilon, Wilku, Żary, Paluch, Lukasyno, Jongmen, HZD/Hazzidy, JWP/BC, TMS, BRZ, Dixon37, Pono, Kaczy-Proceder, Bas Tajpan, Sokół, Kali, Szwed SWD, DJ Gram, DJ Steez, Junior Stress, Rychu Peja, Ras Luta, Ryfa Ri, Centrum Strona i Cywil.
Obiekty w największych miastach:
Warszawa (183) Kraków (105) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)Typy obiektów:
Obiekt hotelowy (1582) Ośrodek wypoczynkowo-szkoleniowy (231) Centrum konferencyjne (181) Unikalne miejsce (106) Pensjonat (95) Obiekty kultury (33) Restauracja (32) Hala sportowo-widowiskowa (26) Muzeum (14) Centrum rekreacji/piknik (14) Centrum targowo-kongresowe (5) Statek (4)Noclegi:
Do 30 osób (182) Do 60 osób (590) Do 120 osób (579) Powyżej 200 osób (154) Powyżej 350 osób (53) Powyżej 500 osób (38)Sale:
Do 30 osób (875) Do 60 osób (1137) Do 120 osób (1129) Powyżej 200 osób (517) Powyżej 350 osób (209) Powyżej 500 osób (111)Konferencje według miast:
Konferencje według kategorii:
Usługi według kategorii:
Rekreacja i sport (107) Obsługa techniczna (83) Personel (71) Atrakcje lokalne (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów (55) Rozrywka (54) Transport (40) Catering (31) Muzyka (30) Organizatorzy (27) Gadżety (6) Szkolenia (4) Internet (4) Warsztaty tematyczne (3) Inne (3)Pakiety promocyjne według kategorii:
Majówka (1) Oferty SPA (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu (1) Pomysł na integrację (1) Wakacje (1)