Oferta Kontakt
nie zalogowano

Trzecia edycja Forum Branży Eventowej za nami!

23 stycznia

11 stycznia 2018 w Warszawie, spotkały się osoby związane z branżą, jaką również my, confero.pl reprezentujemy.
Frekwencja w pełni spełniła oczekiwania organizatorów i przewyższyła ubiegłoroczną. Targi zgromadziły 1600 osób!

Confero.pl podczas FBE 2018 występowało w dwóch rolach -jako wystawca oraz partner medialny wydarzenia. Tak jak rok temu, tym razem również staraliśmy się bardzo efektywnie wykorzystać to branżowe spotkanie. Targi, networking oraz wykłady - wszystko w zrównoważonych, ale intensywnych dawkach.

Nowością tegorocznej edycji był konkurs  # FBE 2018. Zwycięski hasztag to #LudzieiEmocje. Gratulujemy zwycięzcy!

Wystawcy dopisali - było ich blisko 150. Różnorodność - jak to w naszej branży - olbrzymia.

Od Kobiety Stojaka (sic!) częstującej gości lampkami prosecco (załączam zdjęcie, tego nie da się opisać:)) po najnowsze rozwiązania techniczne

Lody Rullon                                                                              Kobieta Stojak :)

Promowała się ekipa z WPT1313, oferująca zwiedzanie Warszawy w klimacie PRL, z żółtym dużym fiatem ze "Zmienników" na czele, oraz proponująca ekstremalne zabawy faza.be

Co nam się podobało? Zdecydowanie Deli Catering. Stanęli na wysokości zadania. Smacznie, elegancko, sprawnie. Skradli nasze podniebienia. Długo nie musieliśmy się zastanawiać podczas budowania oferty eventowej dla naszego klienta- Deli Catering było idealną propozycją.

Na pewno będziemy pamiętali o przemiłych Panach z Lody Rullon. Na naszych oczach tworzyli lody o zaskakujących smakach. Świetna opcja, jako atrakcja na wiosenno-letni event.

Ponieważ jesteśmy lokalnymi patriotami nie mogliśmy pominąć stoisk bilety24 i beseda!

Beseda                                      Bilety.24

Jak co roku, tak i teraz, spotkaliśmy również naszych confero'wych klientów.

Wis a wis naszego, stoisko przygotował Hotel Windsor. Tuż obok Pałac Mała Wieś i Hotel Amazonka Conference & SPA. Miłą pogawędkę ucięliśmy sobie z Paniami promującymi obiekty Grupy Arche. Odwiedziliśmy stoisko łódzkiego DoubleTree by Hilton, którego elewacja i możliwości eventowe niezmiennie nas zachwycają:)
Nasz klient, świnoujski Radisson Blu Resort, to piękna bryła hotelu, położenie i standard zachęcające do wizyty. Tu, przyznamy z żalem, jeszcze nie gościliśmy- ale pora to zmienić!

Swoje stoisko przygotował Digital Knowledge Village i goszczące na Confero.pl od lat Centrum Kongresowe Targi Kielce.

To nie tylko nasi klienci, posiadający wizytówki na Confero.pl. To miejsca, które sami, z pełnym przekonaniem proponujemy na konferencję, bo jesteśmy pewni ich profesjonalizmu.

Podczas tegorocznego Forum Branży Eventowej spotkaliśmy wielu przyjaciół z branży, rozmawialiśmy o blaskach i cieniach naszej pracy. O tym w jakim kierunku się rozwijać. Nawiązaliśmy również nowe, obiecujące znajomości.

Nasze stoisko odwiedzili przedstawiciele firm z sąsiednich krajów, ale i rodzimi, prężnie działający przedsiębiorcy i "wolni strzelcy".

Po tak intensywnym dniu, wróciliśmy do pracy naładowani pozytywną energią. W pełni przekonani by tworzyć i działać na rzecz silnej i etycznejbranży eventowej.

Zespół Confero.pl

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (102) Trójmiasto (96) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (767) południe (714) północ (445) zachód (241) wschód (201)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Żelechów  (6) Gdynia  (3) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1) Warszawa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Oferty SPA  (6) Romantyczny weekend  (2) Wielkanoc   (2) Wakacje   (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1)