Oferta Kontakt
nie zalogowano

"Sprzedaż wczoraj, dziś i jutro, czyli co, tak naprawdę, się zmienia?"

3 stycznia

"Sprzedaż wczoraj, dziś i jutro, czyli co, tak naprawdę, się zmienia?"

Mówienie o zmianach w biznesie często zahacza o banał i truizm. Co tak naprawdę zmieniło się w sprzedaży w przeciągu ostatnich, dynamicznych lat? Jak zmienił się człowiek - klient i jego nawyki zakupowe, a także technologia, która może nam pomóc w lepszym rozumieniu klienta, ale może również wprowadzić w błąd? I w końcu - w co warto inwestować, myśląc o rozwoju sprzedaży w najbliższych latach? Po odpowiedzi na te pytania zapraszamy już 4 lutego do Warszawy oraz 3 marca do Katowic!

Zapraszamy na warsztat "Sprzedaż wczoraj, dziś i jutro, czyli co, tak naprawdę, się zmienia?", w trakcie którego znajdziemy odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania i wiele innych, które są związane ze sprzedażą, klientem, marketingiem i przyszłością rynku.

Opis warsztatu:

Nawyki zakupowe Klientów, czyli jak dziś podejmujemy decyzje i w którą stronę to zmierza? Przegląd przypadków z obecnych czasów, które pokazują jak działają "game changers". Przyjrzymy się mechanizmom, których zrozumienie jest kluczowe w budowaniu efektywnych działań marketingowych i sprzedażowych. Określimy w czym MY, jako ludzie, z całą pewnością nie zmieniliśmy się i nie zmienimy, a w czym jesteśmy i będziemy się zmieniali. Spojrzymy z lekkim dystansem na tak popularne dziś generacje pokoleniowe i poszukamy sposobu adresowania oferty do każdej z grup.

Lokalizacja Klientów "po nowemu". Czy w czasach zakupów impulsowych jest jeszcze miejsce na lojalność? Co dziś oznacza lojalność i dlaczego działania promocyjne ją niszczą? Lojalność jest dziś często rozumiana jako transakcja (jedenasta kawa gratis). Porozmawiamy o lojalności jako stanie emocjonalnym pomiędzy marką, a Klientem. Wykorzystamy do tego model Gwiazdy Wartości, który w szczególnie przystępny sposób pokazuje elementy, o które musimy się zatroszczyć, żeby Klienci stali się lojalni

Na czym polega współczesny marketing i dlaczego hasło ?Klient jest najważniejszy? ma większe znaczenie niż kiedykolwiek. Na podstawie przypadków z różnych branż omówimy zadania współczesnego marketingu. Dotkniemy jego podstawowej roli, czyli zaspokajania prawdziwych - realnych potrzeb Klientów. Zastanowimy się czym różni się zaspokajanie potrzeb od ich kreowania i budowania własnego rynku na swoje usługi.

Co psychologia wie o zachowaniach konsumenckich - jak budować perswazyjną komunikację marketingową i sprzedażową oraz jak unikać błędów oceny, którym ulegają Klienci? Sięgniemy do badań z zakresu psychologii społecznej, psychologii reklamy i socjologii, żeby przyjrzeć się jak działają Klienci i co może nam pomów w lepszym - bardziej skutecznym dotarciu i przekonaniu do korzystania z usług lub zakupu produktów.

Człowiek czy technologia ? kto sprzedaje skuteczniej? Przeanalizujemy dostępne przykłady z rynku, żeby sprawdzić w co warto inwestować - w technologię, czy jednak w ludzi? Precyzyjnie określimy w jakich obszarach technologia jest lepsza i wygrywa z człowiekiem oraz te, w których człowiek, prawdopodobnie, jest i zawsze będzie lepszy. Przyjrzymy się również wyzwaniom związanym z czynnikami demograficznymi i ekonomicznymi, które powinny nas motywować do określonego wyboru.

 

 TRENER: MARCIN RENDUDA

Marcin Renduda jest inspirującym mówcą, konsultantem i trenerem. Zajmuje się rozwojem ludzi, firm oraz organizacji. Przez wiele lat zdobywał doświadczenie w polskich i zagranicznych firmach pracując jako specjalista, menedżer oraz dyrektor wyższego szczebla. Jest ekspertem sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedażowymi, marketingu oraz rozwoju organizacji. Swoją największą inspirację czerpie od ludzi, z którymi spotyka się każdego dnia. Jest pasjonatem nowoczesnej sprzedaży zintegrowanej z działaniami marketingowymi.

W szczególności pochłania go tematyka B2B i miejsce człowieka (po obu stronach) w zawiłościach partnerstwa biznesowego. Jego głównym zainteresowaniem jest wykorzystanie nowoczesnych technologii w rozwoju biznesu. Patrząc w przyszłość szuka trendów, a następnie wdraża je, aby jego Klienci stawali się kreatorami otaczającego ich Świata. Jego pasją jest człowiek i jego zdolność wykorzystania tego co przynosi najlepsze rezultaty. Od 2005 roku z jego wiedzy i doświadczenia skorzystało ponad 100 firm i ponad 10 000 osób. Sam stale dba o własny rozwój uczestnicząc w szkoleniach, konferencjach i kursach w kraju jak i za granicą.

 

 

Obowiązuje rejestracja online:

 

Z uwagi na warsztatowy charakter wydarzenia liczba miejsc jest ograniczona.

Pełna informacja na temat wydarzenia jest dostępna na: https://mpec2020-02 .syskonf.pl

 


Galeria

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (183) Kraków (105) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Katowice (26) Szczecin (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (766) południe (715) północ (444) zachód (240) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1)