Oferta Kontakt
nie zalogowano

Co czeka branżę hotelarską? Kolejna edycja NSC Hotels już we wrześniu.

10 maja

Co czeka branżę hotelarską? Kolejna edycja NSC Hotels już we wrześniu.

Ostatni czas dla polskiego hotelarstwa jest szczególnie wymagający. Jak w dobie kryzysu zarządzać sprzedażą? Jak rozszerzać swoje wpływy i zdobywać nowych klientów? Między innymi na te właśnie pytania odpowiedzą prelegenci NSC Hotels!

NSC Hotels powstało, by odpowiadać na najbardziej palące pytania dotyczące branży hotelowej. Miało być platformą służącą do dyskusji na temat tego, jak zwiększać sprzedaż, wzmacniać potencjał marketingowy mimo niskiego budżetu, jak radzić sobie z konkurencją i jak zapewnić 90-procentowe obłożenie hoteli nawet po sezonie.

NSC Hotels to wydarzenie, opowiadające wymaganiom właścicieli obiektów, general managerów i dyrektorów sprzedaży w branży hotelarskiej. Ponadto, dedykowane jest również banquet/convention sales managerom i specjalistom do spraw sprzedaży.

NSC Hotels - program wydarzenia

Podczas eventu, który odbędzie się 21 września 2021 w DoubleTree by Hilton Warsaw -  wezmą udział uznani eksperci hotelarstwa oraz doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania.

Prelekcje odbędą się na dwóch scenach. Na pierwszej z nich (Scena "Sprzedaż") poruszone zostaną tematy najaktualniejszych zabiegów sprzedażowych, porady odnoszące się do wyjścia z kryzysu, wskazówki marketingowe, które pomogą w rozwoju biznesu. Scena "Zarządzanie" odpowie na pytanie, jak skutecznie kierować pracownikami by zapewnić im komfort pracy i osiągnąć lepsze wyniki.

Zostaną poruszone tematy dotyczące efektywności sprzedaży czy też zmian w metodach sprzedaży jakie zaszły przez covid-19. Ponadto przybliżony zostanie temat pułapek negocjacyjnych czy też algorytmów zarządzania. Całość zakończy się debatą na temat przyszłości hotelarstwa, w której wezmą Marcin Mączyński, Michał Kozak, Elżbieta Nitsze oraz Miłosz Stanisławski.

Prelekcje to nie wszystko

NSC Hotels to spotkanie ponad 200 uczestników - osób aktywnie działających w sprzedaży w branży hotelarskiej, świadomych trendów i potrzeby nieustannego rozwoju. Dzięki bogatej strefie wystawienniczej można uzyskać dostęp do aktualnej oferty dostawców dla branży hotelowej, podnoszącej jakość obsługi i sprzedaży. To również możliwość wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów. Tu kluczem będzie profesjonalnie przeprowadzony networking.

Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz Hotelmania.

Srebrnym sponsorem wydarzenia została Aqua System - wiodąca marka w dziedzinie uzdatniania i dystrybucji wody oraz oczyszczania powietrza. Partnerem technologicznym jest firma Merizon - specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych systemów technologicznych oraz nowoczesnych rozwiązań multimedialnych dla branży hotelarskiej i sektora B2B.

National Sales Congress Hotels:

Miejsce: DoubleTree Hilton Warsaw

Termin:  21 września 2020

Więcej informacji i bilety można znaleźć na stronie internetowej https://nationalsales.pl/nsc-hotels-program-2/


Galeria

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Katowice (26) Szczecin (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (768) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1)