Oferta Kontakt
nie zalogowano

Hotel w nowej, wypełnionej emocjami odsłonie.

26 lutego

Hotel w nowej, wypełnionej emocjami odsłonie.

Wg najnowszych badań, nowoczesny hotel powinien być wyjątkowym miejscem spotkań, w którym świetnie czują się nie tylko goście w nim nocujący, ale też niekorzystający z tych usług. Wszyscy muszą czuć się mile widziani!



Goście oczekują nowych doświadczeń. Nie wystarczy już tradycyjna recepcja i hotelowy boy. Dziś, przybywający goście chcą wkraczać do tętniących życiem przestrzeni, w których mogą nie tylko wynająć pokój, ale też spotkać się z przyjaciółmi lub innymi gośćmi, zjeść coś pysznego z lokalnej kuchni. Goście chętnie posłuchają muzyki albo obejrzą mecz na dużym ekranie lobby!W cenie jest wspólne doświadczanie i możliwość poznania lokalnej kuchni i kultury. Czy to nie brzmi jak opis najlepszych, np. telawiwskich hosteli, w których mieszają się nacje, smaki, zapachy... Tak właśnie jest!


 

Millenialsi, dzisiejsza klasa średnia, to świadomi konsumenci, którzy w odpowiedzi na pytanie "mieć czy być?" - odpowiadają DOŚWIADCZAĆ, w jakimś sensie wymusili zmianę formatów hotelowych. Tacy klienci nie potrzebują gigantycznych pokoi, do posprzątania których zużyć trzeba mnóstwa wody, detergentów i prądu. Dla nich ważny jest lokalny design, możliwość poznania nowych ludzi i ideologia zero waste! ;)

 

Symbol hotelu, obszerna, reprezentacyjna recepcja został zastąpiony nowoczesnymi rozwiązaniami mobilnymi. Jedną z pierwszych sieci oferujących to "hipsterskie" rozwiązanie było PURO. Po przyjeździe do hotelu, goście witani są przez mało formalny personel, który nie narzuca swojej obecności, a jedynie wkracza gdy zachodzi potrzeba. Ten sam model wprowadza ibis. Formalności związane z zameldowaniem, załatwisz przy barze lub siedząc w wygodnym lobby.

Ibis, poszedł o krok dalej i opierając się na badaniach konsumenckich, wprowadziło kolejne rozwiązania, które są ukłonem w stronę współczesnych klientów. W 2019 roku w hotelach ibis, w 6 państwach na świecie, zorganizowano ponad 100 koncertów z udziałem lokalnych muzyków. Akcja spotkała się z uznaniem gości -  połączyła chęć doświadczania z lokalnością!

 

Jeszcze kilka lat temu, oferta restauracji hotelowych kierowana była wyłącznie hotelowym gościom. Dziś, każdy nowy format hotelowy szczyci się restauracją czy barem, otwartym dla osób z zewnątrz! Hotele chcą zyskać status miejsc kultowych i godnych odwiedzenia!

Hotele lifestyle'owe wygrywają ze standardowym hotelarstwem, a może te pierwsze stają się standardem odsyłając klasykę do lamusa? Jest też opcja numer trzy: granice pomiędzy formatami się zacierają, ustępując pola hybrydowym, otwartym na nowinki i nowych gości hotelom.

 


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (183) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (767) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Inne  (3) Warsztaty tematyczne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1)