Oferta Kontakt
nie zalogowano

Wyjście z pandemicznego kryzysu. Branża hotelowa staje na nogi z NSC Hotels

20 lipca

Wyjście z pandemicznego kryzysu. Branża hotelowa staje na nogi z NSC Hotels

NSC Hotels powstało, by odpowiadać na najbardziej palące pytania dotyczące branży hotelowej. Miało być platformą służącą do dyskusji na temat tego, jak zwiększać sprzedaż, wzmacniać potencjał marketingowy mimo niskiego budżetu, jak radzić sobie z konkurencją i jak zapewnić 90-procentowe obłożenie hoteli nawet po sezonie.

 

2020 rok sprawił, że świat stanął na głowie, a branża hotelarska zmierzyła się z kryzysem największym od 2008 roku, kiedy to przez przestój gospodarczy spadki obrotów wyniosły 20-30 procent. Od marca do czerwca większość biznesu zamarła. Linie lotnicze zawiesiły rejsy, przewoźnicy wprowadzili znaczące zmiany do rozkładów jazdy, a hotele musiały się pogodzić nie tylko z kolejnymi obostrzeniami nakładanymi na obsługę gości, ale również z faktem, że wypełnienie było rekordowo niskie. Przychody poszczególnych obiektów były bliskie zera, a wiele z nich stanęło na granicy rentowności.

 

Po kilku miesiącach batalii z koronawirusem nie snuje się planów podboju świata, ale szuka się sposobu na przetrwanie firm, załogi i miejsc, które bardzo często przez dziesięciolecia cieszyły się niesłabnącą popularnością.

 

National Sales Congress Hotels zmienia się dla was. Podczas eventu - który odbędzie się 8 października 2020 w DoubleTree by Hilton Warszawa - nasi eksperci powiedzą, jak uchronić branże przed upadkiem i pomóc przedsiębiorstwom przetrwać trudny czas globalnego kryzysu.

 

Jak pozyskiwać klientów w dobie kryzysu?

Jak przygotować pracowników do obsługi gości?

Jak utrzymać motywację pracowników w trudnych czasach?

Z jakich programów skorzystać, by podtrzymać swój biznes?

Jak skutecznie prowadzić komunikację marketingową w momencie kryzysu zdrowotnego?

Jak przekonać ludzi do spędzania wakacji w Polsce?

Jak utrzymać klienta na dłużej?

 

Na te i wiele innych pytań podczas NSC Hotels odpowiedzą prelegenci. Wśród nich znaleźli się:

1. Jacek Walkiewicz - od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych

2. Miłosz Stanisławski -współzałożyciel marki HotelMania

3. Wojciech Herra - trener sprzedaży

4. Dagmara Pakulska - manager, szkoleniowiec, wykładowca akademicki

5. Marcin Fiuk - dyrektor sprzedaży i marketingu w branży hotelarskiej

6. Grzegorz Radłowski - ekspert z zakresu nauki profesji sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedaży

7. Bogdan Sosnowski - jedenaście lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY

8. Łukasz Piekarski - dyrektor hotelu Puro Warszawa Centrum

9. Karol Bartkowski - ekspert od cold callingu i social sellingu

10. Jakub Mianowski - adwokat, od 10 lat wspólnik w kancelarii adwokackiej RMS Mianowski Sawicki

11. Agnieszka Maszner-Paprocka - ekonomistka z wykształcenia, dyrektor regionalny IGHP w woj. zachodniopomorskim

12. Marta Pakieła - była związana z polskimi sieciami, w tym Zdrojowa Hotels, Arche, Górskie Resorty.

 

NSC Hotels to trzy strefy:

- Scena "przedaż" -  najaktualniejsze zabiegi sprzedażowe, porady odnoszące się do wyjścia z kryzysu, wskazówki marketingowe, które pomogą w rozwoju biznesu

- Scena "Zarządzanie" - odpowiedź na pytanie, jak skutecznie kierować pracownikami, by zapewnić im komfort pracy i osiągnąć lepsze wyniki

- Networking i strefa wystawiennicza - platforma wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów

 

NSC Hotels to elitarne grono uczestników (150 osób), najlepsi prelegenci, skoncentrowanie na współczesnych problemach branży hotelarskiej, możliwość pozyskania wartościowych kontaktów biznesowych i poznania odpowiedzi na pytanie, jak wyprowadzić firmę z kryzysu spowodowanego pandemią.

 

Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManię. Na wydarzenie zaprasza także Srebrny Sponsor - Mattik House of scents - jeden z czołowych dystrybutorów rozwiązań zapachowych w Polsce.

 

National Sales Congress Hotels:

Miejsce: DoubleTree Hilton Warszawa

Termin: 8 października 2020

 

Więcej informacji i bilety można znaleźć na stronie internetowej https://nationalsales.pl/nsc-hotels-program-2/

 


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (768) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1)