Novotel Poznań Centrum 4 gwiazdki

Ocena klientów (Ocena ALL) 4.5/5 Liczba opinii: 1 890

Novotel Poznań Centrum - Image 1
Novotel Poznań Centrum - Image 2
Novotel Poznań Centrum - Image 3
Novotel Poznań Centrum - Image 4

Opis

hotel certyfikowany ALLSAFE

O hotelu

  • Blisko Starego Miasta

  • Najwyższy i największy hotel w Poznaniu

  • Zaplecze konferencyjne z salami do 950 m2

  • Bezpłatny bezprzewodowy Internet i telewizja satelitarna

  • Centrum fitness

Nasze pokoje

Take advantage of our Flight + Hotel offers

Discover

Lokalizacja hotelu

Novotel Poznań Centrum

pl. Andersa 1
61-894 POZNAŃ
Polska

Pozycja GPS:52.401458, 16.924302

Dojazd i transport

Usługi hotelowe

Zameldowanie od: - Wymeldowanie do:

Na miejscu
  • Parking
  • Zwierzęta mile widziane
  • Restauracja
  • Dostęp dla osób na wózkach inwalidzkich
  • Centrum fitness
  • Wi-Fi
  • Klimatyzacja
  • Śniadanie
  • Bar
  • Sale konferencyjne
  • Całkowity zakaz palenia na terenie całego obiektu
  • Obsługa hotelowa

WINESTONE

Enjoy international dishes in the Winestone restaurant. Our special children's menu is sure to satisfy the tastes of our younger guests.

Opinie naszych gości

Opinie naszych gości

100% potwierdzonych opinii gości, którzy zatrzymali się w naszym hotelu

Dowiedz się więcej

Ocena ALL  4.5/5  Liczba opinii: 1 890

Ocena TripAdvisor  3.5/5  Liczba opinii: 1 181

Dobra lokalizacja

Ocena klientów 4.0/5

Gosia Pobyt służbowy - Opinie potwierdzone ALL

Cienkie ściany powodują że wszystko słychać co się dzieje w innych pokojach, uszkodzony kran w łazience .

Pani Małgorzato, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Jednocześnie przykro nam za wszelkie niedogodności jakie Panią spotkały. Doceniamy opinię i nadal dążymy do zapewnienia jak najlepszych doświadczeń naszym gościom. Dziękujemy za wybór naszego hotelu. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! Patryk Kocięda specjalista ds. satysfakcji gości

Słabo

Ocena klientów 1.5/5

Gabriela Pobyt służbowy - Opinie potwierdzone ALL

Obsługa w porządku chociaż Pani na recepcji mogłaby być milsza i na zadanie pytanie odpowiadać a nie komentować, że wszystko po kolei. To jest niegrzeczne i opryskliwe. Jedzenie dobre. Za to pokoje to dramat. Było słychać wszystko co dziele się na korytarzu i obok w pokoju. Dokładne rozmowy słychać przez wentylację przez co nie da się spać. Dodatkowo nie ma w pokojach dodatkowej blokady drzwi wiec nie ma poczucia bezpieczeństwa, tym bardziej jeśli na korytarzu słychać pijane osoby. Szczególne pochwały dla Pana ochroniarza, który szybko zareagował. Brak też dużego parkingu i przy konferencjach jest duży problem.

Pani Gabrielo, Jesteśmy wdzięczni za uwagi dotyczące obsługi recepcji. Postaramy się poprawić jakość obsługi i zapewnić, że personel będzie bardziej uprzejmy i pomocny. Jeśli ma Pani jakiekolwiek dalsze uwagi lub sugestie, proszę śmiało się nimi podzielić. Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii, i mamy nadzieję, że będziemy mieli okazję zaprezentować Państwu lepsze doświadczenie podczas ewentualnego kolejnego pobytu. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! Patryk Kocięda specjalista ds. satysfakcji gości

Uzyskałem potrzebne wsparcie z Działu Rezerwacji

Ocena klientów 4.0/5

Anonimowo Pobyt służbowy - Opinie potwierdzone ALL

To jest niebywałe, że w Poznaniu rano nie można się napić w hotelu dobrej kawy (z profesjonalnej maszyny, a nie z automatu). Gość - choć chce zapłacić za komfort - nie ma dostępu do takiej usługi

Udany pobyt

Ocena klientów 4.5/5

Anonimowo Pobyt służbowy - Opinie potwierdzone ALL

Przyjazny personel, smaczne jedzenue polecam restauracje, lokalizacja dogodna troche problematyczny oarking

Panie Barłomieju, Dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że spełniliśmy oczekiwania i zapewniliśmy komfortowy i przyjemny pobyt. W końcu jesteśmy tutaj, aby zapewnić najlepsze doświadczenie. To dla nas ogromna motywacja do dalszej pracy nad zapewnieniem doskonałej obsługi. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! Patryk Kocięda specjalista ds. satysfakcji gości

Dobra lokalizacja ale serwis wymaga uwagi

Ocena klientów 4.0/5

Paweł Pobyt służbowy - Opinie potwierdzone ALL

Jestem zadowolony z pokoju i lokalizacji hotelu. Obsługa w recepcji mogłaby być bardziej uważna, podobnie obsługa przy śniadaniu.

Panie Pawle, Przykro nam za wszelkie niedogodności, jakich Pan doświadczył z obsługą. Pana opinia jest dla nas bardzo ważna, i będziemy pracować nad poprawą naszych usług w tych obszarach. To nie powinno się zdarzyć, i będziemy podejmować działania, aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! Patryk Kocięda specjalista ds. satysfakcji gości

Partner: TripAdvisor

Recenzje naszego hotelu napisane przez podróżnych

  • 765 Liczba opinii 8.3/10 Lokalizacja
  • 811 Liczba opinii 7.6/10 Pokój
  • 902 Liczba opinii 9.2/10 Obsługa
  • 7 Liczba opinii 8.7/10 Internet
  • 567 Liczba opinii 9.3/10 Śniadanie
  • 261 Liczba opinii 7.8/10 Czystość

Zarządzane przez Trustyou

Inne nasze placówki w pobliżu

Poznań - wszystkie nasze hotele