Termin: | 2018-09-20 – 2018-09-21 |
Lokalizacja: | Warszawa, Al. Jana Pawła II 27 |
Branża: | marketing |
Opłata rejestracyjna od: | 1590 zł |
Organizator: | Akademia Marketingu Atrium |
Strona www: | http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/customer-experience-management/ |
BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTA. CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT
Czas trwania: 2 dni. Godziny: 10-17
Trener: dr Wojciech Trzebiński
Cena: 1590 zł + 23% vat
PROGRAM SZKOLENIA
1. Budowanie i pielęgnowanie kultury przyjaznej klientowi
2. Projektowanie VoC (Voice of the Customer): pomiar i analiza
3. Customer Experience ROI – ile opłaca się zainwestować w CX?
4. Jak ulepszać doświadczenie klienta?
5. Budowanie strategii CEM
Wyszukaj na skróty
Obiekty w największych miastach:
Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)Typy obiektów:
Obiekt hotelowy (1583) Ośrodek wypoczynkowo-szkoleniowy (231) Centrum konferencyjne (181) Unikalne miejsce (107) Pensjonat (94) Obiekty kultury (33) Restauracja (32) Hala sportowo-widowiskowa (26) Muzeum (14) Centrum rekreacji/piknik (14) Centrum targowo-kongresowe (5) Statek (4)Noclegi:
Do 30 osób (182) Do 60 osób (588) Do 120 osób (580) Powyżej 200 osób (155) Powyżej 350 osób (53) Powyżej 500 osób (38)Sale:
Do 30 osób (876) Do 60 osób (1138) Do 120 osób (1130) Powyżej 200 osób (519) Powyżej 350 osób (209) Powyżej 500 osób (111)Konferencje według miast:
Konferencje według kategorii:
Usługi według kategorii:
Rekreacja i sport (107) Obsługa techniczna (83) Personel (71) Atrakcje lokalne (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów (55) Rozrywka (54) Transport (40) Catering (31) Muzyka (30) Organizatorzy (27) Gadżety (6) Szkolenia (4) Internet (4) Warsztaty tematyczne (3) Inne (3)Pakiety promocyjne według kategorii:
Oferty SPA (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu (1) Pomysł na integrację (1) Wakacje (1) Majówka (1)