Oferta Kontakt
nie zalogowano

Budowanie wartości marki. Strategie na bazie Consumer Insights

Budowanie wartości marki. Strategie na bazie Consumer Insights

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2015-10-22 – 2015-10-23
Lokalizacja: Warszawa
Branża: marketing
Opłata rejestracyjna od: 1956 zł
Organizator: Akademia Marketingu Atrium
Strona www: http://szkoleniaatrium.pl/
Opis:

Trener: DR KAROLINA JANISZEWSKA

Cele szkolenia

  • zapoznanie uczestników szkolenia z istotą i uwarunkowaniami pozycjonowania marki oraz elementami budowania wartości marki
  • przedstawienie możliwości oddziaływania marketingowego na pozycję marki na rynku
  • przygotowanie uczestników szkolenia do strategicznego i kreatywnego wykorzystania instrumentów marketingowych budujących wartość marki

Korzyści i umiejętności

  • zrozumienie grup docelowych i dostosowanie działań do ich potrzeb i oczekiwań – identyfikacja consumer insight
  • umiejętność identyfikacji elementów tożsamości marki i sposobów jej przełożenia na wizerunek marki
  • umiejętność doboru narzędzi marketingowych kreujących wartość marki
  • zrozumienie strategicznego znaczenia marki i zakresu jej oddziaływania

Metoda prowadzenia szkolenia

  • elementy warsztatu strategicznego
  • case studies
  • praca w grupach i dyskusja
  • zadania dla uczestników szkolenia, które poprzez doświadczenie uczą podstawowych zasad brandingu

Narzędzia

  • schematy definiowania cosumer insight
  • modele budowania tożsamości marki: Bull’s eye, pryzmat Kapferera,
  • Brand DNA i Brand Code
  • piramida wartości marki

Program szkolenia: Budowanie wartości marki. Strategie na bazie Consumer Insights

1. Istota i strategiczne znaczenie znaczenie marki

2. Wyznaczniki siły i wartości marki – case studies

  • Prelekcja i dyskusja

3. Perspektywa klienta w marketingu strategicznym

  • zachowania nabywców w kontekście wyboru marki
  • proces podejmowania decyzji o wyborze marki
  • uwarunkowania psychologiczne – zadania dla uczestników szkolenia

4. Consumer insights – case studies

  • formułowanie consumer insights – zadanie dla uczestników szkolenia (praca w grupach)

5. Customer journey map – omówienie metody

  • case study – przygotowanie customer journey map dla marki (praca w grupach)

6. Tożsamość marki vs wizerunek marki – case studies

  • modele tożsamości marki – case study
  • zdefiniowanie wartości i osobowości marki – zadanie dla uczestników szkolenia

7. Analiza zdefiniowanych wartości i osobowości marki w kontekście konkurentów

  • zadanie dla uczestników szkolenia

8. Koncepcje wartości marki (brand equity):

  • koncepcja Aakera i Kellera – case study

9. Elementy i zasady budowania piramidy wartości marki

  • zadanie dla uczestników szkolenia (praca w grupach)

10. Marketingowe narzędzia budowania wartości marki

  • zadanie dla uczestników (praca w grupach)

11. Wnioski końcowe i podsumowanie szkolenia

 

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 dni od daty zakończenia szkolenia
  • lunch w restauracji lub w formie bufetu
  • catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (768) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1)