Oferta Kontakt
nie zalogowano

CATMAN 2015 – jak generować wzrosty sprzedaży w procesie zarządzania kategorią?

CATMAN 2015 – jak generować wzrosty sprzedaży w procesie zarządzania kategorią?

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2014-11-20 – 2014-11-21
Lokalizacja: Warszawa
Branża: sprzedaż
Opłata rejestracyjna od: 3874 zł
Organizator: McHeyes Steward Group
Strona www: http://hayes.com.pl/szkolenia-otwarte/
Opis:
Warsztaty o tym jak aktywnie wpływać na kształt kategorii w sieciach handlowych, a nie przyglądać się jak inni zarządzają półką i naszymi produktami. Szkolenie, którego celem jest przekazanie wiedzy zarówno teoretycznej, jak i w dużej mierze praktycznej, opartej na realnych casestudy, z zakresu zarządzania kategorią. Dostarczona wiedza, sposoby analizy kategorii oraz budowania argumentacji sprzedażowej dadzą Ci solidne podstawy do rozmów z klientami w zakresie potencjalnych kierunków i inicjatyw rozwoju wspólnego biznesu. Uczestnicy szkolenia dostaną także inspiracje w zakresie możliwości zastosowania zdobytej wiedzy do wykorzystania wewnątrz organizacji, w których pracują. Tej wiedzy nie dostarcza żadna literatura, a praktyka i liczne doświadczenia prowadzącego są unikatową wartością. KORZYŚCI ZE SZKOLENIA: • Dowiesz się jak zidentyfikować i wybrać największe potencjały wzrostu dla kategorii w ramach portfela klientów • Poznasz modelowy proces współpracy z największymi sieciami międzynarodowymi i lokalnymi operującymi na rynku w Polsce. • Opanujesz wachlarz analiz i sposobów wyciągania wniosków oraz budowania argumentacji sprzedażowej na potrzeby rozmów z klientami • Nauczysz się stosować wybrane elementy zarządzania kategorią na potrzeby efektywnych rozmów z klientami. • Przećwiczysz nabytą wiedzę podczas ćwiczeń praktycznych. Cel szkolenia : Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z pełnym procesem Category Management oraz nauczenie jak wykorzystywać poszczególne jego elementy do generowania wzrostów kategorii. Nabytą wiedzę będzie można wykorzystać zarówno podczas rozmów rocznych z klientami, jak i operacyjnej pracy z kupcem, czy osobą zarządzającą dana placówką sprzedażową. Nabyte umiejętności pozwolą zacząc już „od jutra” inaczej pracować nad wynikami sprzedażowymi

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (179) Kraków (101) Poznań (100) Trójmiasto (93) Wrocław (61) Gdańsk (53) Łódź (43) Lublin (36) Zakopane (35) Katowice (26) Szczecin (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (756) południe (709) północ (440) zachód (237) wschód (198)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Pakiety promocyjne według kategorii: