Oferta Kontakt
nie zalogowano

Controlling sprzedaży

Controlling sprzedaży

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2015-07-09 – 2015-07-10
Lokalizacja: Warszawa
Branża: sprzedaż
Opłata rejestracyjna od: 2066 zł
Organizator: Avenhansen
Strona www: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/
Opis:
  1. WSTĘPNA ANALIZA SPRZEDAŻY - PODSTAWOWE DANE DO URUCHOMIENIA PROCESU CONTROLLINGU
    • Istota sprzedaży w zarządzaniu finansami firmy
    • Proces controllingu finansowego w polityce sprzedażowej
    • Jakie wnioski można wyciągnąć analizując wartość i dynamikę sprzedaży w stosunku do potencjału rynkowego?
    • Strategia sprzedaży a wyniki finansowe
    • Jakie są najczęstsze pułapki w wyciąganiu wniosków dotyczących sprzedaży?
    • Profesjonalne podejście do analizy danych finansowych w procesie controllingu sprzedaży?
    • Zjawisko dźwigni operacyjnej jako kluczowy element zarządzania controllingowego
    • Modele następstwa szeregowego
  2. DYNAMIKA ZMIAN KOSZTÓW SPRZEDAŻY
    • Struktura kosztów operacyjnych i analiza zmienności
    • Znaczenie struktury kosztów dla zarządzania sprzedażą
    • Techniki budżetowania kosztów – dobór kluczy podziałowych
    • Jak właściwie ukształtować koszty?
    • Wpływ kosztów sprzedaży na rentowność kapitału
    • Jak koszt kredytu wpływa na efektywność firmy? Zjawisko dźwigni finansowej
    • Jak efektywnie prowadzić controlling kosztów sprzedaży?
  3. JAK PROWADZIĆ PROCES CONTROLLINGU RENTOWNOŚCI PRODUKTÓW I USŁUG?
    • Zasady analizy rentowności produktów - jak wyciągać prawidłowe wnioski?
    • Jak wyznaczyć marginesy bezpieczeństwa w sprzedaży?
    • Wrażliwość zysku produktu / usługi – propozycje kierunków analizy
    • Jak wygląda zdolność przedsiębiorstwa do generowania zysków w odniesieniu do grup produktów?
    • Pokrycie finansowe a koszty sprzedaży
    • Kategoria "dolnej granicy ceny”
  4. PLANOWANIE FINANSOWE SPRZEDAŻY
    • Jak dobrać technikę planowania sprzedaży, jakie wielkości wziąć pod uwagę?
    • Sposoby ustalania ceny
    • Jak prawidłowo zaplanować przychody na produkcie/usłudze?
    • Analizy wskaźników w obszarze sprzedaży
    • Procedura przygotowania budżetu sprzedaży produktu/usługi
    • Analiza udział w rynku a plany sprzedaży
    • Plany sprzedaży a wyniki - analiza przyczyn odchyleń
    • Sprzężenie wyprzedzające - jako narzędzie minimalizacji ryzyka
  5. ANALIZY RENTOWNOŚCI W CONTROLLINGU - ZDOLNOŚCI DO GENEROWANIA ZYSKÓW I KORELACJA Z WARTOŚCIĄ SPRZEDAŻY
    • Próg rentowności
    • Marginesy bezpieczeństwa
    • Dźwignia operacyjna i finansowa - wrażliwość zysku
    • Wskaźnik sprawności gospodarowania - jak wygląda zdolność przedsiębiorstwa do generowania zysków?
    • Wpływ branży i czasu na efektywność generowania zysków ze sprzedaży
    • Znaczenie procesu zarządzania sprzedażą dla zabezpieczenia płynności finansowej
  6. INWESTYCJE W SPRZEDAŻ - JAK PRZEPROWADZIĆ CONTROLLING EFEKTYWNOŚCI INWESTYCYJNEJ W SIŁY SPRZEDAŻY
    • Alternatywne źródła finansowania działu sprzedaży
    • Kryterium kosztu kapitału
    • Techniki oceny efektywności inwestycji

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (768) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1)