Termin: | 2015-02-24 |
Lokalizacja: | Warszawa |
Branża: | marketing |
Opłata rejestracyjna od: | 898 zł |
Organizator: | Centrum Promocji Informatyki sp. z o. o. |
Strona www: | http://www.cpi.com.pl |
Cel:
- Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
- Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
- Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
- Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm
Korzyści dla uczestników:
- wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
- tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
- Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji
- kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż
Metodologia:
- Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.
- Prezentacja i demonstracja narzędzi Google
- Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.
Warsztaty poprowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu
Program:
1. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera
- przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
- interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
- ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
- niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]
2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO
- zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords
- interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
- strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
- narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
- pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!
3. Google Maps
- jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?
- monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
- reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?
4. Google i społeczności
- koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
- Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a
- pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa)
5. Pozostałe narzędzia Google:
- Google Mobile – jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob
- Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
- Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
- Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
- Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?
- pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?
Wyszukaj na skróty
Obiekty w największych miastach:
Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)Typy obiektów:
Obiekt hotelowy (1583) Ośrodek wypoczynkowo-szkoleniowy (231) Centrum konferencyjne (181) Unikalne miejsce (107) Pensjonat (94) Obiekty kultury (33) Restauracja (32) Hala sportowo-widowiskowa (26) Muzeum (14) Centrum rekreacji/piknik (14) Centrum targowo-kongresowe (5) Statek (4)Noclegi:
Do 30 osób (182) Do 60 osób (588) Do 120 osób (580) Powyżej 200 osób (155) Powyżej 350 osób (53) Powyżej 500 osób (38)Sale:
Do 30 osób (876) Do 60 osób (1138) Do 120 osób (1130) Powyżej 200 osób (519) Powyżej 350 osób (209) Powyżej 500 osób (111)Konferencje według miast:
Konferencje według kategorii:
Usługi według kategorii:
Rekreacja i sport (107) Obsługa techniczna (83) Personel (71) Atrakcje lokalne (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów (55) Rozrywka (54) Transport (40) Catering (31) Muzyka (30) Organizatorzy (27) Gadżety (6) Szkolenia (4) Internet (4) Warsztaty tematyczne (3) Inne (3)Pakiety promocyjne według kategorii:
Majówka (1) Oferty SPA (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu (1) Pomysł na integrację (1) Wakacje (1)