Oferta Kontakt
nie zalogowano

Google Day- co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach google

Google Day- co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach google

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2015-02-24
Lokalizacja: Warszawa
Branża: marketing
Opłata rejestracyjna od: 898 zł
Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o. o.
Strona www: http://www.cpi.com.pl
Opis:

Cel:

- Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci

- Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a

- Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google

- Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

 

Korzyści dla uczestników:

- wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem

- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży

- tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników

- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

 

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online

- Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji

- kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

 

Metodologia:

- Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.

- Prezentacja i demonstracja narzędzi Google

- Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

 

Warsztaty poprowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

 

Program:

1. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera

- przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?

- interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!

- ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?

- niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]

 

2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO

- zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords

- interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM

- strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe

- narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?

- pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!

 

3. Google Maps

- jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?

- monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?

- reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?

 

4. Google i społeczności

- koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?

- Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a

- pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa)

 

5. Pozostałe narzędzia Google:

- Google Mobile – jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob

- Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?

- Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?

- Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?

- Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?

 

- pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (768) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1)