Oferta Kontakt
nie zalogowano

INTELIGENCJA SPRZEDAŻOWA – budowanie świadomości sprzedażowej w celu zyskania przewagi rynkowej

INTELIGENCJA SPRZEDAŻOWA – budowanie świadomości sprzedażowej w celu zyskania przewagi rynkowej

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2017-09-12 – 2017-09-13
Lokalizacja: Wrocław
Branża: sprzedaż
Opłata rejestracyjna od: 1100 zł
Organizator: Future Skills
Strona www: http://www.futureskills.pl
Opis:

Dzień 1

 

Inteligencja sprzedażowa

  • Wprowadzenie do SQ, Inteligencji Sprzedażowej
  • Kluczowe kompetencje sprzedażowe, które powinien posiadać handlowiec, by być efektywnym
  • Jak nauczyć się inteligencji sprzedażowej i umiejętnie wykorzystywać ją w swoim zawodzie
  • Typologia osobistych kompetencji sprzedażowych
  • Typologia społecznych kompetencji sprzedażowych

Samoświadomość i samoocena w sprzedaży

  • Przygotowanie mentalne i trening mentalny handlowca, dlaczego jest niezbędny w tym zawodzie i jak go umiejętnie wdrożyć
  • Jak poradzić sobie z wymówkami i skutecznie pokonać ograniczające przekonania mentalne
  • Różnica między tożsamością w sprzedaży a rolą 
  • Poczucie własnej wartości i pewności siebie jako strategia budowanie postawy asertywnej
  • Jak wykorzystywać swoje mocnej strony w procesie sprzedażowym
  • W jaki sposób wyznaczać cele i mobilizować się do działania

Nawyki i samodyscyplina w sprzedaży

  • Złe nawyki sprzedażowe – jak je wyeliminować
  • Jak budować efektywne zachowania 
  • Jak wzmocnienie samodyscyplinę, by wytrwale i z determinacją dążyć do celu

Odporność  sprzedażowa

  • Porażki i niepowodzenia w sprzedaży – jak się nimi nie zniechęcać
  • Dystans i samoobrona emocjonalna w kontakcie z trudnym klientem
  • Jak poradzić sobie ze stresem, obawą, frustracją, zniechęceniem
  • Jak traktować odmowę klienta, by nie oddziaływała na osobistą skuteczność handlowca

 

Dzień 2

Społeczne kompetencje sprzedażowe 

  • W jaki sposób budować interakcji sprzedażowe na podstawie zasad emocjonomiki
  • Emocje i ekonomia – jaką rolę pełnią emocje w biznesie
  • Sprzedaż jako transfer emocji - jak go wykorzystać w procesie sprzedaży

Proces sprzedażowy a proces zakupowy-znaczące różnice

  • Rozmowa sprzedażowa z punktu widzenia klienta – obiekcje i obawy
  • Rozmowa sprzedażowa z punktu widzenia doradcy – obawy oraz obszary negatywnych emocji
  • Jak wzbudzać kluczowe emocje w kontakcie z klientem
  • 4 reguły emocjonalne, które mają ogromne znaczenie w procesie zakupowym
  • Nawiązywanie kontaktu, logiczna i empatyczna forma przekazu
  • Kto pyta ma przewagę - rola pytań w budowaniu emocjonalnej więzi z klientem
  • Klienci lubią kupować, nie lubią jak się im sprzedaje - w jaki sposób pomóc kupić nasz produkt klientowi

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce szkolenia: Wrocław

Koszt szkolenia: 1100zł. netto 

Czas trwania szkolenia:
 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Termin szkolenia: 12-13.09.2017

Cena szkolenia obejmuje:

  •  zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia
  •  doświadczonego trenera, praktyka biznesu
  •  udostępnienie sali szkoleniowej
  •  materiały szkoleniowe
  •  przerwy kawowe
  •  lunch
  •  certyfikat ukończenia szkolenia
  •  możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel.+48 531 058 864, szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (179) Kraków (101) Poznań (100) Trójmiasto (93) Wrocław (61) Gdańsk (53) Łódź (43) Lublin (36) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (756) południe (709) północ (440) zachód (237) wschód (198)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Pakiety promocyjne według kategorii: