Oferta Kontakt
nie zalogowano

Jak zdobyć klientów online. Pozyskiwanie leadów. Od strategii do realizacji

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2018-02-05 – 2018-02-06
Lokalizacja: Warszawa, Al. Jana Pawła II 27
Branża: marketing
Opłata rejestracyjna od: 1590 zł
Organizator: Akademia Marketingu Atrium
Strona www: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/nowa-sprzedazy-leady/
Opis:

Trener: Artur Maciorowski
Cena: 1590 zł + 23% vat
Godziny szkolenia: 10-17

Zobacz program i zamów szkolenie. Zapytaj o szczegóły: szkolenia@szkoleniaatrium.pl


Dzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu

1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta?

  • strategia STP – segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie online w praktyce
  • w jakiś sposób identyfikować grupę docelową w sieci? – badania, narzędzia, praktyka
  • Segment vs Persona – jak zobrazować optymalnego odbiorcę?
  • Jak identyfikować punkty styku (touchpoints) dla wybranego produktu/usługi?
  • od płatnych przez własne po pozyskane - kanały komunikacji POEM w praktyce i ich rola w customer journey
  • Customer journey online – jak projektować mapę podróży klienta?
  • 3 determinanty sukcesu w Customer Experience 
    Ćwiczenie praktyczne – planowanie customer journey dla wybranych branż krok po kroku

2. Strategia w digital marketingu – jak zaplanować działania w kanale online?

  • Ile wydawać i jak alokować budżet marketingowy w digital marketingu?
  • Formy i narzędzia w e-marketingu – jak dzielić budżet w zależności od skali budżetu?
  • Planowanie kampanii internetowej krok po kroku – od KPI i celów przez dobór formatów i mediów po mierniki sukcesu i modele rozliczeń
  • Kampanie typu branding i direct response – dobór formatów reklamy internetowej: od wizerunku do sprzedaży
  • jak planować powierzchnię reklamową w sieci?  - kluczowe modele emisji i rozliczeń
  • Przegląd narzędzi reklamy internetowej od A do Z:
    • SEO w praktyce - jak optymalizować serwisy i pozyskiwać linki by zwiększać pozycje w Google?
    • Jak planować kampanie AdWords i re-marketingowe kierowane do biznesu?
    • E-mailingi i newslettery – jak projektować skuteczne kreacje wizerunkowo-sprzedażowe za pośrednictwem e-mail marketingu
    • Display, wideo i mobile – jak precyzyjnie docierać do TG? Od mediów do kreacji
    • Programmatic i RTB – jak przenieść kampanie wizerunkowo-zasięgowe na wyższy poziom?
    • Content marketing w pigułce– jak marketing treści zmienia model komunikacji z potencjalnymi i obecnym kientami?
    • Podstawy strategii social media w 5 kluczowych platformach (LinkedIn, blog, Facebook, Twitter, Slideshare) – między brandingiem a sprzedażą.
    • Pozostałe formy e-marketingu  – ePR, sponsoring, viral marketing, digital influencers
  • jak wybrać i z kim współpracować przy projektach online? - agencje, wydawcy i domy mediowe: kryteria wyboru, brief, zasady współpracy i rozliczenia
  • Kampanie reklamowe z ograniczonym budżetem – możliwości i przykłady aktywności
  • Integracja kanałów online i offline w praktyce – case studies

Ćwiczenie praktyczne – projektowanie i ocena kreacji reklamowych

Dzień 2 Kampanie sprzedażowe i direct response krok po kroku - jak pozyskiwać klientów na produkty i usługi w internecie?

1. Planowanie kampanii sprzedażowych online – działania direct response i generowanie leadów w praktyce

  • Generowanie leadów od A do Z – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe w internecie?
  • Jak skłaniać potencjalnych klientów do pozostawienia danych teleadresowych wraz ze zgodą na kontakt handlowy i marketingowy?
  • Jak budować bazę odbiorców – e-mail, SMS, dane z social media?
  • Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
  • Lejek sprzedażowy – od rekordu/użytkownika do klienta. W jaki sposób „przepychać” użytkownika by uczynić z niego klienta?
  • Model generowanie leadów  w sieci– które narzędzia są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online?
  • Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B – jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
  • dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce. Sprawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów i „dorastania” do sprzedaży.
  • jak wykorzystać automation marketing do identyfikacji i pozyskiwania klientów? – segmentacja, scoring i dynamiczne treści
  • Performance marketing i afiliacja – jak wykorzystać potencjał partnerów by sprzedawali nasze usługi? Jak rozliczać się z partnerami i ile płacić?
  • Własne programy partnerskie (member gets member) online – czym motywować klientów by rekomendowali nasze usługi i produkty?
    Ćwiczenie praktyczne – praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych

2. WWW, która sprzedaje i skuteczne landing page od A do Z

  • Jak zaprojektować i zoptymalizować skuteczną stronę produktową?
  • jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
  • Landing Page bez tajemnic – treść, layout, formularz od A do Z
  • strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
  • sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW – co jest skuteczne, a co tylko zabiera czas użytkownika?
  • Projektowanie formularza kontaktowego krok po kroku – najlepsze wzorce i typowe błędy
  • dlaczego użytkownicy kłamią przy wypełnianiu formularzy i które elementy pomijać?
  • wnioski internetowe i checkout w e-commerce – jak projektować by zwiększać konwersje (kroki, postęp, etykiety, bodźce, itp.)
    Ćwiczenie praktyczne – WWW LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza

3. Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować aktywność sprzedażową online?

 

  • monitoring i optymalizacja działań – co mierzyć i jak optymalizować działania pro-sprzedażowe w sieci?
  • jak interpretować dane w procesie lead generation?
  • Kalkulowanie kosztów w praktyce – od rekordu przez leada po klienta
  • Ile kosztuje użytkownik, potencjalny klient i faktyczna akcja online?

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (210) Kraków (148) Trójmiasto (99) Poznań (96) Wrocław (76) Gdańsk (59) Łódź (44) Zakopane (44) Lublin (42) Katowice (34) Bydgoszcz (27) Szczecin (26)

Makroregiony:

centrum (859) południe (829) północ (510) zachód (296) wschód (228)

Konferencje według miast:

Warszawa  (7)

Konferencje według kategorii:

marketing  (6) sprzedaż  (1)

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (92) Obsługa techniczna  (71) Personel  (63) Atrakcje lokalne  (62) Rozrywka  (55) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (54) Transport  (39) Muzyka  (31) Organizatorzy  (27) Catering  (22) Szkolenia  (6) Gadżety  (6) Internet  (4) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Darłówko Zachodnie  (23) Warszawa  (9) Starachowice  (8) Kołobrzeg  (8) Zalesie  (8) Świeradów Zdrój  (7) Unieście  (6) Szczyrk  (6) Ciechocinek  (6) Konstancin-Jeziorna  (6) Radziejowice  (6) Gietrzwałd  (5) Bronisławów  (5) Powidz  (5) Konin/ Licheń Stary  (4) Białowieża  (4) Ogonki  (4) Murzasichle  (4) Wieliczka  (4) Stryszawa  (4) Mikołajki  (4) Kudowa Zdrój  (3) Gdynia  (3) Kraków  (3) Zagnańsk  (3) Smardzewice  (3) Spała  (3) Prusim  (3) Serock  (3) Poznań  (3) Łódź  (3) Worliny  (3) Białka Tatrzańska  (2) Mrągowo  (2) Piwniczna Zdrój  (2) Sopot  (2) Katowice  (1) Mielno  (1) Krynica-Zdrój  (1) Jachranka  (1) Jastrzębia Góra  (1) Kromerowo  (1) Nowe Brzesko  (1) Trojanów  (1) Nekla  (1) Jedwabno  (1) Cierpice  (1) Ustka  (1) Toruń  (1) Kobylnica  (1)