Oferta Kontakt
nie zalogowano

Kierowanie Zespołem

Kierowanie Zespołem

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2017-09-25 – 2017-09-26
Lokalizacja: Wrocław
Branża: zarządzanie
Opłata rejestracyjna od: 1100 zł
Organizator: Future Skills
Strona www: http://www.futureskills.pl
Opis:

Szkolenie ma na celu umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego indywidualnego stylu kierowania zespołem. Pokazuje w jaki sposób mówić do pracowników, aby zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać. Podczas szkolenia omówione zostaną metody skutecznej motywacji i oceny pracy w tym prowadzenie rozmowy dyscyplinującej oraz udzielanie informacji zwrotnej. 

 

Adresaci szkolenia

 

Szkolenie skierowane jest do osób na stanowiskach kierowniczych, menadżerskich, dyrektorów, liderów zespołów, brygadzistów oraz wszystkich, którzy są zainteresowani tematyką zarządzania zespołem. Do osób które w najbliższym czasie mają objąć stanowisko menedżerskie.

 

Cele szkolenia

 

  • Wypracowanie własnego indywidualnego stylu kierowania zespołem.
  • Poznanie metod skutecznej motywacji, oceny pracy, rozmowy dyscyplinujacej, informacji zwrotnej.
  • Dopasowanie stylu kierowania do zespołu tak aby maksymalnie wykorzystywac potencjał podległych pracowników.

 

Korzyści dla uczestników:

 

  • Autodiagnoza obecnego poziomu umiejętności  kierowniczych.
  • Umiejetność jasnego definiowania celów oraz rozumienia konieczności ich jasnego komunikowania.
  • Uzmysłowienie roli komunikacji interpersonalnej jako narzędzia w budowaniu relacji.
  • Poznanie sposobów na budowanie autorytetu. 
  • Udoskonalenie prowadzenia rozmów z pracownikiem.
  • Praktyczne udzielanie informacji zwrotnej - ćwiczenia.

 

 

 

Program szkolenia

 

 

 

MODUŁ I Rola szefa w zespole

 

Kluczowe pytania kierownika zespołu, lidera zespołu projektowego, menedżera… To od czego każdy szef powinien zacząć

 

  • Expose szefa.
  • Czego oczekuję od mojego zespołu?
  • Dokąd zmierzam jako szef zespołu?
  • Jak zamierzam dotrzeć do celu?
  • Jakie zasoby będą mi potrzebne?
  • Jakie są słabości i atuty zespołu?
  • Czego oczekują ode mnie moi zwierzchnicy?
  • Kiedy uznam że osiągnąłem zamierzony cel?

 

Rola i zadania kierownika

 

  • Cele firm, cele mojego działu a cele mojego podwładnego.
  • Czym w praktyce się zajmuję, a czym powinienem zajmować się na stanowisku menedżera.

 

Metody budowania autorytetu

 

  • Czynniki budujące autorytet menedżera.
  • Autorytet funkcji, wiedzy i osobowości.
  • Co decyduje o tym, że ludzie oceniają mnie jako dobrego lub złego szefa?
  • Konkretne kryteria, którymi kierują się ludzie w dokonywaniu ocen i postaw kierowniczych.

 

 

 

 

 

MODUŁ II Doskonalenie umiejętności kierowania zespołem z wykorzystaniem elementów  przywództwa

 

Umiejętności kierowania zespołem

 

  • Umiejętności  jakie posiadam dziś i  jakie chciałbym mieć w przyszłości  w roli szefa – lidera zespołu projektowego.
  • „Koło umiejętności menedżera ”diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem.
  • Podstawowe umiejętności menadżera w zakresie kierowania zespołem.
  • Autodiagnoza własnego stylu kierowania, diagnoza osobistego potencjału kierowania zespołem.
  • Jak mój styl wpływa na poszczególnych pracowników oraz cały zespół?
  • Styl, w którym czuję się najlepiej w sytuacjach trudnych, analiza „SWOT" osobistego stylu.

 

Analiza poziomu rozwoju pracownika:

 

  • Macierz kompetencji - wytyczanie kierunków rozwoju.
  • Klasyfikacja stylu zarządzania na etapach rozwoju pracownika.
  • Wykorzystanie stylów kierowania do zbudowania skutecznego- dojrzałego zespołu.

 

 

 

 

 

MODUŁ III Skuteczna komunikacja jako narzędzie kierowania podwładnymi

 

Psychologiczne aspekty w komunikacji z podwładnymi i w zespole

 

  • Narzędzia skutecznej komunikacji interpersonalnej.
  • Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w procesie komunikacji.
  • Umiejętność aktywnego słuchania w kierowaniu zespołem.
  • Bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania.
  • Czym jest  umiejętność komunikowania się z podwładnymi.
  • Psychologiczne aspekty w komunikacji.
  • Elementy technik wywierania wpływu w procesie komunikacji.
  • Czynniki wpływające na funkcjonowanie zespołu - budowanie relacji.

 

Zasady udzielania informacji zwrotnej

 

  • Feedbak –Kiedy? Co? Jak? I komu?
  • Metoda UF i FUKO.
  • Praktyczne wykorzystanie „Kanapki Krytyki” oraz "Kanapki dialogu krytyki”.
  • Asertywna komunikacja z podwładnym.

 

Rozmowa dyscyplinująca i jej wpływ na pracę podległych pracowników

 

  • Co się dziej w zespole gdy szef krytykuje?
  • Sposoby rozmowy z podwładnym gdy nie realizuje celów.
  • Reprymendy czyli przekazywanie negatywnych informacji zwrotnych.
  • Motywowanie pracownika do zmiany: postawy, zachowania. 

 

Motywowanie pracowników

 

  • Rodzaje motywacji, model Maslowa, Model Herzberga.
  • Rola motywatorów niematerialnych - motywowanie środkami poza finansowymi jako oddziaływanie na sferę potrzeb pracowników.
  • Motywacja "od problemu" i "do celu".

 

Typowe sytuacje trudne  w kierowaniu zespołem

 

  • Trudności w kierowaniu zespołem wcześniejszych kolegów.
  • Trudności w kierowaniu osobami starszymi z większym doświadczeniem.
  • Konflikt roli szefa i podwładnego.
  • Niechęć do delegowania zadań.

 

 

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce szkolenia: Wrocław

Koszt szkolenia: 1100zł. netto 

Czas trwania szkolenia:
 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Termin szkolenia: 25-26.09.2017

Cena szkolenia obejmuje:

  •  zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia
  •  doświadczonego trenera, praktyka biznesu
  •  udostępnienie sali szkoleniowej
  •  materiały szkoleniowe
  •  przerwy kawowe
  •  lunch
  •  certyfikat ukończenia szkolenia
  •  możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem

 

 

 

 


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel.+48 531 058 864, szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (102) Trójmiasto (96) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (767) południe (714) północ (445) zachód (241) wschód (201)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Żelechów  (6) Gdynia  (3) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1) Warszawa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Oferty SPA  (6) Romantyczny weekend  (2) Wielkanoc   (2) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1)