Oferta Kontakt
nie zalogowano

Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami

 Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie  nad emocjami

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2015-01-19 – 2015-01-20
Lokalizacja: Łódź
Branża: rozwój osobisty
Opłata rejestracyjna od: 1464 zł
Organizator: KM studio szkolenia
Strona www: http://www.kmstudio.com.pl/
Opis:

Szkolenie obsługa klienta daje odpowiedź na takie pytania jak: w jaki sposób pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta, jak zorganizować obsługę w sposób systemowy, jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem, jak stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów, w jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne,  jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania

Program szkolenia obsługa klienta


I. Najważniejsze zasady w obsłudze klienta

 

  1. Jak nawiązać kontakt z klientem
  2. Wywrzeć dobre "pierwsze wrażenie"
  3. Jak utrzymać kontakt z klientem
  4. Podstawowe reguły w obsłudze klienta
  5. Asertywne zachowanie w obsłudze klienta
  6. Savoir-vivre a obsługa klienta
  7. Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych?
  8. Klient stały ( znany) i klient nowy
  9. Obsługa klienta face to face ( w siedzibie klienta i w siedzibie własnej  firmy)
  10. Obsługa przez telefon
  11. Jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy

II. Klient

  1. Jakie potrzeby realizują klienci kupując produkty i usługi?
  2. Typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać
  3.  Jak postępować z tzw. "trudnymi klientami", między innymi:
  4. postawa roszczeniowa
  5. postawa arogancka
  6. klient, który krzyczy
  7. klient niezdecydowany

III. Sprzedawca/menager

 

  1. Mocne i słabe strony uczestników jako osób obsługujących klientów ( jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce)
  2. Jak mówić, żeby nas słuchano?
  3. Jak słuchać, żeby od nas kupowano?
  4. Zasady prezentacji handlowej
  5. Zasady autoprezentacji w kontakcie z klientem
  6. Tworzenie indywidualnych planów rozwoju dla osób pracujących z klientami

IV. W szkoleniach zamkniętych: opracowywanie Profesjonalnego Kodeksu Obsługi Klienta (PKOK) opartego na misji i filozofii firmy


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (179) Kraków (101) Poznań (100) Trójmiasto (93) Wrocław (61) Gdańsk (53) Łódź (43) Lublin (36) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (756) południe (709) północ (440) zachód (237) wschód (198)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Pakiety promocyjne według kategorii: