Oferta Kontakt
nie zalogowano

Planowanie i strategie marketingowe

Planowanie i strategie marketingowe

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2018-08-27 – 2018-08-28
Lokalizacja: Warszawa, Al. Jana Pawła II 27
Branża: marketing
Opłata rejestracyjna od: 1590 zł
Organizator: Akademia Marketingu Atrium
Strona www: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/planowanie-marketingowe/
Opis:

Trener: Michał Dziekoński
Cena: 1590 zł + 23% vat
Godziny szkolenia: 10-17

Zobacz program i zamów szkolenie. Zapytaj o szczegóły: szkolenia@szkoleniaatrium.pl


1. Analiza zasobów, rynku, klientów i konkurencji

  • Model biznesu – jak generujemy przychody
  • Audyt procesu planowania marketingowego
  • Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)
  • Analiza portfela klientów, analiza zachowań klientów i ich procesów decyzyjnych
  • Analiza rynku i konkurencji (charakter, natężenie, strategie), stworzenie mapy rynku

2. Diagnoza i prognoza. Scenariusze rozwoju sytuacji rynkowej

  • Istotną częścią szkolenia jest symulacyjna gra strategiczna MARKETING CAMPAIGN - zastosowanie strategii i planów marketingowych w symulowanych warunkach rynku (ok. 4-5 godzin).

3. Wyznaczanie celów marketingowych

  • Cele rynkowe – jaką pozycję na rynku chcemy zająć?
  • Cele finansowe

4. Tworzenie i wybór strategii marketingowej

  • Określenie pola rynkowego – co oferujemy/możemy oferować i komu?
  • Segmentacja – wybór rynku docelowego – pozycjonowanie
  • Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych – iść na konfrontację czy współpracować?
  • Kryteria wyboru najlepszej strategii

5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych

  • Rodzaje strategii marketingowych i ich wybór zależnie od celów, branży, działań konkurencji
  • Strategie oparte na wyszukiwaniu nisz rynkowych
  • Case studies skutecznych i ciekawych strategii w Polsce i na świecie - interpretacja i analiza czynników sukcesu

6. Planowanie działań marketingowych

  • Kształtowanie wartości dla klienta – co robimy z ofertą produktową?
  • Kształtowanie cen – jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?
  • Kształtowanie dostępności produktów
  • Kształtowanie komunikacji marketingowej
  • Sporządzanie budżetu i harmonogramu

7. Wdrożenie i kontrola planu

  • Bariery i utrudnienia w realizacji planu marketingowego
  • Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców – jak pozyskać sojuszników?
  • Kontrola wykonywania i wykonania planu - kontrola bieżąca i strategiczna 

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (768) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1)