Termin: | 2017-02-06 – 2017-02-07 |
Lokalizacja: | Warszawa, Al. Jana Pawła II 27 |
Branża: | marketing |
Opłata rejestracyjna od: | 1590 zł |
Organizator: | Akademia Marketingu Atrium |
Strona www: | http://szkoleniaatrium.pl/ |
Trener: MICHAŁ DZIEKOŃSKI
“Doskonałe szkolenie dla każdej branży” Ewa Chętnik, Geodis Polska Sp. z o.o.
“Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy”
Agnieszka Krawczyk, Akademia Leona Koźmińskiego
Szkolenie przeznaczone dla:
Korzyści i rozwój umiejętności:
Moduł 1. Analiza sytuacji wyjściowej – gdzie jesteśmy i dokąd możemy pójść?
1. Analiza zasobów – czym dysponujemy?
2. Analiza rynku funkcjonowania
3. Analiza warunków działania – co stało się, co dzieje się i co stanie się w przyszłości?
4. Diagnoza i prognoza – jakie są nasze możliwości?
Moduł 2. Wyznaczanie celów – dokąd chcemy i możemy dojść?
1. SMART-ne formułowania celów marketingowych – jaki jest cel naszej przyszłej wędrówki?
2. Cele w zakresie potencjału rynkowego – co chcemy zmienić w umysłach klientów?
3. Cele rynkowe – jaką pozycję na rynku chcemy zająć?
4. Cele finansowe – Jak nasze działania marketingowe wpłyną na wartość przedsiębiorstwa dla właścicieli?
Moduł 3. Tworzenie i wybór strategii marketingowej – jaką drogę wybieramy, aby dojść do celu?
1. Określenie pola rynkowego – co oferujemy/możemy oferować i komu?
2. Segmentacja – wybór rynku docelowego – pozycjonowanie – do kogo się zwracamy z naszą ofertą i dlaczego ma wybrać nas a nie konkurentów?
3. Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych – iść na konfrontację czy współpracować?
4. Kryteria wyboru najlepszej strategii – która droga jest najlepsza?
5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych
Moduł 4. Planowanie działań marketingowych – co konkretnie robić, aby podążając wybraną drogą dojść do wybranego celu?
1. Kształtowanie wartości dla klienta – co robimy z ofertą produktową?
2. Kształtowanie cen – jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?
3. Kształtowanie dostępności produktów – jak dostarczymy produkt naszym klientom?
4. Kształtowanie komunikacji marketingowej – jakich narzędzi użyjemy, aby poinformować i przekonać klientów do zakupu?
5. Sporządzanie budżetu i harmonogramu – ile mamy pieniędzy na realizację zadań i kto i kiedy będzie realizował plan?
Moduł 5. Wdrożenie i kontrola planu – dobry plan to dopiero początek sukcesu
1. Bariery skuteczności planowania marketingowego – co może nam przeszkodzić w realizacji naszych zamiarów?
2. Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców – jak pozyskać sojuszników?
3. Kontrola wykonywania i wykonania planu
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
Wyszukaj na skróty
Obiekty w największych miastach:
Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)Typy obiektów:
Obiekt hotelowy (1583) Ośrodek wypoczynkowo-szkoleniowy (231) Centrum konferencyjne (181) Unikalne miejsce (107) Pensjonat (94) Obiekty kultury (33) Restauracja (32) Hala sportowo-widowiskowa (26) Muzeum (14) Centrum rekreacji/piknik (14) Centrum targowo-kongresowe (5) Statek (4)Noclegi:
Do 30 osób (182) Do 60 osób (588) Do 120 osób (580) Powyżej 200 osób (155) Powyżej 350 osób (53) Powyżej 500 osób (38)Sale:
Do 30 osób (876) Do 60 osób (1138) Do 120 osób (1130) Powyżej 200 osób (519) Powyżej 350 osób (209) Powyżej 500 osób (111)Konferencje według miast:
Konferencje według kategorii:
Usługi według kategorii:
Rekreacja i sport (107) Obsługa techniczna (83) Personel (71) Atrakcje lokalne (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów (55) Rozrywka (54) Transport (40) Catering (31) Muzyka (30) Organizatorzy (27) Gadżety (6) Szkolenia (4) Internet (4) Warsztaty tematyczne (3) Inne (3)Pakiety promocyjne według kategorii:
Pakiety konferencyjne bez noclegu (1) Pomysł na integrację (1) Wakacje (1) Majówka (1) Oferty SPA (1)