Oferta Kontakt
nie zalogowano

Prezentacje biznesowe i sprzedażowe – skuteczna komunikacja i sprzedaż

Prezentacje biznesowe i sprzedażowe – skuteczna komunikacja i sprzedaż

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2017-03-07 – 2017-03-08
Lokalizacja: Warszawa, Al. Jana Pawła II 27
Branża: sprzedaż
Opłata rejestracyjna od: 1590 zł
Organizator: Akademia Marketingu Atrium
Strona www: http://szkoleniaatrium.pl/
Opis:

Trener: PIOTR GARLEJ

 


Korzyści ze szkolenia:

  • Po szkoleniu nabędziesz umiejętność tworzenia prezentacji ciekawych, estetycznych i skutecznych. Prezentacja ma być nie tylko ładna, ale przede wszystkim ciekawa. Ma przyciągać uwagę, inspirować słuchających, ma zapewnić Twoim argumentom skuteczność.
  • Dlatego podczas szkolenia nabędziesz nie tylko techniczne umiejętności tworzenia zgrabnych i ciekawych prezentacji, ale również poznasz zasady neuromarketingu, perswazji i psychologii poznawczej.
  • Nauczysz się tworzyć krótkie, skondensowane, ciekawe prezentacje, które na pewno nie zanudzą Twoich słuchaczy.
  • Dowiesz się, jak przedstawić zwykłe, standardowe firmowe tematy takie, jak budżetowanie, segmentacja, raporty sprzedaży, wyniki controllingu w sposób, który nie uśpi Twoich słuchaczy – obojętnie, czy będziesz to spotkanie z zarządem, czy z nowymi klientami.

PROGRAM SZKOLENIA: Prezentacje biznesowe i sprzedażowe – skuteczna komunikacja i sprzedaż z wykorzystaniem PowerPointa

PIERWSZY DZIEŃ

1. Żelazne zasady dobrej prezentacji

  • Przykłady dobrych i złych prezentacji
  • Od czego zacząć prezentację?
  • Najczęstsze błędy w prezentacjach multimedialnych
  • Struktura skutecznej prezentacji
  • Niezbędne elementy prezentacji, która przekonuje lub sprzedaje

2. Neuromarketing i psychologia perswazji w prezentacjach biznesowych i sprzedażowych

  • Jak zasady dotyczące funkcjonowania ludzkiego mózgu pozwalają tworzyć lepsze prezentacje?
  • Jak sprawić, by odbiorca zapamiętał z prezentacji więcej?
  • Jak sprawić, by odbiorca przychylniej odniósł się do propozycji?
  • Jak nadać prosprzedażowy charakter prezentacji?
  • Storytelling
  • Ramowanie
  • Magiczne słowa-klucze, które zwiększają skuteczność prezentacji

3. Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem PowerPointa

  • Przykłady dobrych i złych slajdów
  • Proste sposoby na poprawę estetyki prezentacji
  • Krok po kroku do perswazyjnego slajdu
  • Triki Power Pointa
  • Jak skutecznie opracowywać wykresy?
  • Jak tworzyć elementy graficzne, które dopełniają przekaz?
  • Sposoby konstruowania tekstów, które silniej oddziałują na odbiorcę

4. Interakcja z odbiorcą

  • Jak wzbudzać sympatię już na samym początku prezentacji?
  • Jak stworzyć dobrą interakcję z odbiorcami prezentacji?
  • Jak skutecznie pokonywać obiekcje?

DZIEŃ DRUGI – WARSZTAT

Program warsztatu:

  1. Zdefiniowanie odbiorcy.
  2. Wyznaczenie celu prezentacji.
  3. Analiza treści przygotowanej do prezentacji.
  4. Określenie głównej tezy prezentacji.
  5. Stworzenie struktury prezentacji.
  6. Opracowanie szaty graficznej prezentacji w programie PowerPoint.
  7. Wyznaczenie głównych motywów.
  8. Optymalne rozmieszczenie treści prezentacji z wykorzystaniem wszystkich narzędzi przydatnych do tego, by prezentacja była skuteczna i estetyczna.
  9. Analiza prezentacji pod kątem jej stopnia perswazji.
  10. Opracowanie domknięcia prezentacji.
  11. Próba prezentacji.*
  12. Ewaluacja próby.*
  • Forma warsztatu: burza mózgów, indywidualne oraz wspólne tworzenie poszczególnych fragmentów prezentacji.
  • Cel warsztatu: opracować gotową prezentację (bądź prezentacje – dla każdego z uczestników szkolenia) lub jej (ich) szczegółową strukturę.
  • Wymagane: treść/kontent prezentacji (jednej dla całej grupy bądź jednej dla każdego z uczestników) oraz komputery uczestników szkolenia wyposażone w program PowerPoint.

* dotyczy warsztatu, podczas którego opracowywana jest jedna prezentacja dla całej grupy

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch w restauracji lub w formie bufetu
  • catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (768) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1)