Oferta Kontakt
nie zalogowano

Skuteczna komunikacja z klientem. Szkolenie dla Przedstawicieli Handlowych

Skuteczna komunikacja z klientem. Szkolenie dla Przedstawicieli Handlowych

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2018-05-24 – 2018-05-25
Lokalizacja: Warszawa, Al. Jana Pawła II 27
Branża: sprzedaż
Opłata rejestracyjna od: 1190 zł
Organizator: Akademia KFK
Strona www: http://kfk.pl/szkolenie/event/komunikacja-klient/
Opis:

CEL SZKOLENIA:

nawiązanie skutecznej współpracy z nowymi klientami. Cel zostanie zrealizowany poprzez podniesienie wiedzy i kompetencji w następujących zakresach:

  • budowania relacji  - dobre pierwsze wrażenie, zaufanie
  • używania komunikacji perswazyjnej z wykorzystaniem języka korzyści, supozycji i innych technik wywierania wpływu.
  • obrony przed psychomanipulacjami (w tym umiejętności demaskowania kłamstw i konfabulacji)
  • podstawowej umiejętności otwierania negocjacji oraz poznanie  metody win-win
Szkolenie jest dostępne również jako zamknięte. Cena i termina do uzgodnienia. Zapytaj o ofertę: szkolenia@kfk.pl
Trener: Beata Krudkopad-Szaturska
Cena: 1190 zł + 23% vat,  Godziny szkolenia: 10-17
FIRST MINUTE: udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

Blok I PERSWAZJA 

  • Budowanie relacji - najskuteczniejsze sposoby.
  • Zasada podobieństwa - scenki, ćwiczenia w parach
  • Budowanie komunikacji perswazyjnej – zestaw skutecznych zasad + konkretne przykłady
  • Gra zespołowa „Awaryjne lądowanie”
  • Język korzyści – gra zespołowa „Catawampus” – budowanie komunikatów w oparciu o język korzyści czyli odpowiedź na pytanie: "co ja klient będę z tego mieć"

Blok II TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU

1. Typologia Klientów – omówienie poszczególnych typów klientów

  • Klient z programem „ja”
  • Klient z programem „inni”
  • Klient z programem „cele”
  • Klient z programem „problemy”
  • Klient z programem „zgodny”
  • Klient z programem „ negujący”

2. Komunikacja presupozycyjna

  • - czym są presupozycje
  • - jak używać tego rodzaju komunikacji

3. Dostosowanie argumentacji perswazyjne, presupozycji  i języka korzyści do poszczególnych typów klientów – zadanie indywidualne

4. Mowa ciała jako technika wywierania wpływu

Blok III AGRESJA

  1. Psychologiczny mechanizm powstawania zachowań agresywnych
  2. Techniki rozładowania konfliktu
  3. Techniki radzenia sobie z własnymi emocjami

Blok IV ASERTYWNOŚĆ

  1. Czym jest postawa asertywna i jak ją budować
  2. Budowanie postawy asertywnej – „mam prawo do…” zadanie indywidualne
  3. Procedura stosowania komunikatów typu „ja” – zadanie indywidualne
  4. Asertywność w windykacji – zadanie w parach (scenki)

Blok V PSYCHOMANIPULACJA

1. Czym jest psychomanipulacja

2. Typy manipulacji

  • Manipulacje emocjami
  • Manipulacje wykorzystujące własny wizerunek
  • Manipulacje dysonansem poznawczym
  • Manipulacje poczuciem kontroli

3. Trójkąt dramatyczny Karpmana (Prześladowca – Wybawca – Ofiara)

4. Mowa ciała kłamców

Blok VI TECHNIKI OBRONY PRZED MANIPULACJAMI

  1. Zamiana oceny na opinię
  2. Technika „Małego Księcia”
  3. Procedura scenariusza
  4. Zasłona z mgły
  5. Demaskowanie aluzji
  6. Zerwanie zasady wzajemności
  7. Zdarta płyta

Praktyczne zastosowanie w oparciu o procedurę – praca w parach (scenki)

Blok VII ELEMENTY NEGOCJACJI

  1. Otwarcie negocjacji
  2. Technika wygrany – wygrany

 

Blok VIII PODSUMOWANIE SZKOLENIA


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (102) Trójmiasto (96) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (767) południe (714) północ (445) zachód (241) wschód (201)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Żelechów  (6) Gdynia  (3) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1) Warszawa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Oferty SPA  (6) Romantyczny weekend  (2) Wielkanoc   (2) Wakacje   (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1)