Oferta Kontakt
nie zalogowano

Skuteczna sprzedaż – techniki sprzedaży i psychologia klienta

Skuteczna sprzedaż – techniki sprzedaży i psychologia klienta

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2017-12-11 – 2017-12-12
Lokalizacja: Wrocław
Branża: sprzedaż
Opłata rejestracyjna od: 1100 zł
Organizator: Future Skills
Strona www: http://www.futureskills.pl
Opis:

Skuteczna sprzedaż stanowi platformę, na której firma rozwija swoją pozycję i pozyskuje lojalność Klientów. W dobie szybko rozwijającego się i niezwykle kapryśnego rynku, oprócz wiedzy merytorycznej trzeba jeszcze posiadać umiejętności w zakresie sprzedaży, negocjacji oraz psychologii klienta.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

üpodniesienie osobistych kompetencji handlowców  w zakresie świadomego kierowania procesem sprzedaży;

üwzrost skuteczności sprzedaży u obecnych oraz nowych klientów;

ünabycie  umiejętności rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej; 

üzrozumienie wpływu typologii klienta na decyzje zakupowe oraz proces komunikacji z klientem;

üzwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych    i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów;

üzwiększenie umiejętności negocjacyjnych;

üzwiększenie poczucia pewności siebie, asertywności;

ürozwinięcie umiejętności zbierania informacji o partnerze handlowym;

ünabycie umiejętności wykorzystania narzędzi stosowanych w obronie ceny.

 

Program Szkolenia 

Psychologia Sprzedaży. To, co  należy  wiedzieć o klientach

  • Jakiego rodzaju potrzeby związane są z poszczególnymi typami osobowości klientów.
  • Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta.
  • Typologia „trudnych klientów” skąd się bierze  i jak sobie z nim radzić.
  • Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i dążeń.
  • Sposoby postępowania z różnymi klientami.
  • Technika „otwieracza”- dla wybranych typów klienta. 

Analiza klienta, badanie potrzeb klienta i ukrytych oczekiwań

  • Nieskuteczny handlowiec informuje a mistrz sprzedaży słucha i analizuje.
  • Jak pyta przeciętny handlowiec i dlaczego to jest nieskuteczne.
  • Pytanie pogłębione klienta, czyli słyszenie, a nie słuchanie.
  • Analiza sytuacji sprzedażowej.
  • Jaka jest faktyczna potrzeba klienta, a co jest jego problemem.
  • Potrzeby nieuświadomione, zamiana problemu na potrzebę klienta.

Sprzedaż językiem korzyści       

  • Style sprzedaży handlowca.
  •  „Koszyk korzyści”- czym moja oferta różni się od innych firm.
  • Cechy produktu i jego zalety są dobre, ale tylko korzyści przekonują do zakupu.
  • Jak pokazać klientowi, że wiemy co dla Niego jest ważne.

Utrzymanie kontroli nad toczącą się rozmową

  • Przebieg procesu sprzedaży, a potrzeby klienta.
  • Rozpoznawanie strategii decyzyjnych klienta.

Techniki zamykania sprzedaży      

  • Zamknięcie bezpośrednie.
  • Zamknięcie przez działanie.
  • Zamknięcie pośrednie.
  • Inne techniki zamknięcia.

Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta

  • Radzenie sobie z najczęstszymi obiekcjami klienta.
  • Obalanie zastrzeżeń klientów.
  • Techniki radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w kontakcie z klientem.

Skuteczne techniki sprzedaży

  • Technika Colombo.
  • Szczepionka oraz etykietowanie.
  • Ścieżka powrotna.

 Profesjonalizm w obsłudze klienta

  • Po czym Klient rozpoznaje profesjonalistę?
  • Jak stać się profesjonalistą w kontakcie z klientem?   
  • Handlowiec jako partner klienta.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku i jego wpływ na lojalność klienta.

Trening zachowań handlowych

  • Studium przypadków działu handlowego.
  • Studium nieudanych transakcji.
  • „Recepty” praktycznych zachowań handlowca.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce szkolenia: Wrocław

Koszt szkolenia: 1100 zł. netto / osoba

Czas trwania szkolenia:
 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Termin szkolenia: 11-12.12.2017

Cena szkolenia obejmuje:

  •  zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia
  •  doświadczonego trenera, praktyka biznesu
  •  udostępnienie sali szkoleniowej
  •  materiały szkoleniowe
  •  przerwy kawowe
  •  lunch
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (768) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1)