Oferta Kontakt
nie zalogowano

Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży w praktyce

Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży w praktyce

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2015-01-28 – 2015-01-29
Lokalizacja: Łódź
Branża: sprzedaż
Opłata rejestracyjna od: 1599 zł
Organizator: KM studio szkolenia
Strona www: http://www.kmstudio.com.pl/
Opis:

Szkolenie sprzedaż obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania i utrzymywania przyjaznych kontaktów z klientami. Uczestnicyszkolenia sprzedaż mają możliwość praktycznego ćwiczenia różnego rodzaju zachowań i sposobów działania w oparciu o zdobytą  wiedzę.

Program szkolenia Sprzedaż (techniki sprzedaży)



I Proces sprzedaży

  1. Jak zacząć żeby sprzedać: jak przyciągnąć uwagę klienta
  2. 5 etapów procesu sprzedaży
  3. Prezentacja handlowa: indywidualna i grupowa ( do czego powinniśmy przekonać klienta?)
  4. Jak zwiększyć sprzedaż nie zwiększając bazy klientów?
  5. Jak zdobyć polecenie i referencje klienta?
  6. Skuteczne argumentowanie i elementy perswazji
  7. Prezentowanie informacji interesujących klienta
  8. Klarowność i struktura wypowiedzi
  9. Ćwiczenie: rozmowa według schematu: cecha, zaleta, korzyść
  10. Jak zamknąć rozmowę handlową:
    • rozwiewanie wątpliwości klienta
    • przezwyciężanie negatywnego nastawienia i stereotypów
    • techniki pomagające podjąć decyzję
    • okazywanie szacunku i zainteresowania klientowi nawet gdy informacje nie do końca spełniają oczekiwania klienta
    • różna sposoby zamykania transakcji
    • procedura podtrzymywania kontaktu
  11. Jakich błędów w sprzedaży unikać?

II Klient

  1. Różne osobowości - różni klienci
  2. Definiowanie profilu kandydata na klienta
  3. Jak rozmawiać z klientami w różnym wieku?
  4. Jak rozmawiać z kobietami a jak z mężczyznami?
  5. Potrzeby klientów: jak je rozpoznawać - nawet, gdy klienci o nich nie mówią
  6. Racjonalne i emocjonalne powody podejmowania decyzji
  7. Co zrobić, aby utrzymać klienta? - przekonywanie klienta do stałej współpracy
  8. Dlaczego klienci odchodzą
  9. Reagowanie na sytuacje trudne:
    • klient roszczeniowy
    • klient niegrzeczny, arogancki
    • klient niezdecydowany
    • klient wywyższający się
    • klient rozżalony
    • klient z pretensjami
    • klient, który prowokuje
    • klient, który poniża
  10. Co podwyższa a co obniża emocje?

III. Handlowiec

  1. Entuzjazm i zaangażowanie
  2. Wiara w produkt, wiara w firmę
  3. "Sprzedać" siebie: zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  4. Pozytywne nastawienie do sprzedaży - dlaczego jest tak ważne?
  5. Jak wzbudzić chęć posiadania produktu przez klienta
  6. Jak wykazać przewagę swojej oferty nad innymi
  7. Gdy się nie wyróżniasz, musisz mieć niskie ceny
  8. Dlaczego cena nie ma znaczenia?
  9. Zasady skutecznego słuchania
  10. Być rozpoznawalnym na rynku

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (179) Kraków (101) Poznań (100) Trójmiasto (93) Wrocław (61) Gdańsk (53) Łódź (43) Lublin (36) Zakopane (35) Katowice (26) Szczecin (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (756) południe (709) północ (440) zachód (237) wschód (198)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Pakiety promocyjne według kategorii: