Oferta Kontakt
nie zalogowano

Strategie promocyjne i reklamowe – psychologia marketingu i reklamy

Strategie promocyjne i reklamowe – psychologia marketingu i reklamy

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2015-02-11 – 2015-02-12
Lokalizacja: Warszawa
Branża: marketing
Opłata rejestracyjna od: 1956 zł
Organizator: Akademia Marketingu Atrium
Strona www: http://szkoleniaatrium.pl/
Opis:

Trener: DR KAROLINA JANISZEWSKA

Szkolenie przeznaczone dla:

  • menedżerów i specjalistów działów komunikacji marketingowej w firmach
  • specjalistów i menedżerów działów marketingu
  • specjalistów w firmach, którzy zajmują się kontaktami z agencjami reklamowymi, domami mediowym, agencjami marketingu mobilnego itp.
  • nadzorującymi realizację zleceń na zewnętrzne działania reklamowe
  • dyrektorów kreatywnych, copywriterów, webdesingerów i innych pracowników agencji reklamowych, interaktywnych, domów mediowych

Korzyści i rozwój umiejętności:

  • poznanie psychologicznych mechanizmów decydujących o skuteczności reklamy, case studies
  • nabycie umiejętności doboru odpowiednich strategii promocyjnych do danej marki lub produktu
  • poznanie wybranych metod badania skuteczności reklamy, możliwych do zastosowania we własnej pracy zawodowej

Program szkolenia: Strategie promocyjne i reklamowe – psychologia marketingu i reklamy

1. Reklama i jej wpływ na zakupy

  • czy można sprzedawać bez reklamy?
  • złudzenie odporności na reklamę
  • reklama a plotka
  • marketing mix a reklama

2. Procesy poznawcze i odbiór reklamy

  • percepcja i uwaga
  • warunkowanie klasyczne
  • przetwarzanie komunikatów
  • pamięć w reklamie – zniekształcenia pamięciowe, czyli złudzenia na sprzedaż

3. Emocje w reklamie

  • klient istota nieracjonalna
  • kupowanie kompulsywne
  • skuteczność reklamy emocjonalnej
  • humor w reklamie – czy jest skuteczny?
  • język reklamy

4. Wyznaczniki skuteczności reklamy

  • grupa docelowa  i dopasowanie reklamy do obiorców
  • reklama porównawcza – zalety i wady
  • częstotliwość reklamy i media reklamowe

5. Spójność komunikatów

  • Kiedy wybrać komunikat szokujący i zaskakujący, a kiedy komunikat oparty na cechach produktu, korzyściach – dopasowany do reklamowanego produktu?
  • Język perswazji w komunikacie reklamowym
  • W jaki sposób spójność komunikatu wpływa na nastawienie emocjonalne i zapamiętywanie komunikatu?
  • Wizerunek osoby znanej a spójność reklamy

6. Skuteczność przekazów obrazowych i werbalnych

  • kiedy bardziej skuteczny jest przekaz obrazowy a kiedy werbalny – dobór proporcji
  • obraz jest łatwiejszy w odbiorze od tekstu, ale tekst wymaga głębszego przetwarzania, a dzięki temu jest lepiej zapamiętywany monitorowana przez umysł. Jak wykorzystać to przy tworzeniu reklam?

7. Pozytywne działanie emocji negatywnych – zyski i straty

  • Emocje negatywne ułatwiają zapamiętywanie komunikatu, ale emocje pozytywne powodują przeniesienie ich na produkt lub usługę i lepszą jej ocenę, budzenie sympatii.
  • Kiedy bardziej skuteczne jest odwoływanie się do zysków i satysfakcji z zakupu, a kiedy lepiej odwołać się do unikania straty z powodu braku posiadania produktu?

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (768) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Częstochowa  (1) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1)