Oferta Kontakt
nie zalogowano

Szkolenie Coaching w zarządzaniu

Szkolenie Coaching w zarządzaniu

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2015-01-26 – 2015-01-27
Lokalizacja: Łódź
Branża: zarządzanie
Opłata rejestracyjna od: 1464 zł
Organizator: KM studio szkolenia
Strona www: http://www.kmstudio.com.pl/
Opis:
Uczestnicy po szkoleniu coaching w zarządzaniu potrafią
  • poprawnie formułować cele coachingowego zarządzania dla siebie jako zarządzającego coacha
  • precyzyjnie przedstawiać cele, zadania i oczekiwania swoim podwładnym w ramach coachingowego zarządzania
  • stosować wybrane narzędzia coachingowe przydatne w coachingu wewnątrz organizacji
  • zastosować w praktyce model GROW oraz inne narzędzia diagnozujące
  • zastosować w praktyce wiedzę oraz narzędzia do pracy z przekonaniami i nastawieniem podwładnego
  • przeprowadzić poprawnie rozmowę coachingową z pracownikiem
  • Uczestnicy po szkoleniu rozumieją na czym polega motywowanie w ujęciu coachingowym a także
  • wiedzą na jakich poziomach funkcjonują podwładni i co z tego wynika w związku z ich motywacją, zaangażowaniem, samodzielnością, inicjatywą, kreatywnością.
szkolenia zarządzanie czasem, szkolenie zarządzanie czasem
Opis szkolenia:

Trening coaching w zarządzaniu jest zaplanowany dla menagerów chcących doskonalić umiejętności zarządzania ludźmi. Jest skierowany do osób, które mają już doświadczenie w kierowaniu ludźmi, znają podstawowe reguły zarządzania takie jak: wyznaczanie celu, precyzyjne mówienie, delegowanie zadań, typy pracowników, motywowanie. Szkolenie coaching w zarządzaniu mają na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania swoich zawodowych możliwości.

Program szkolenia Coaching w zarządzaniu.

1. Istota zarządzania coachingowego
- Czym jest coaching?
- Jak wygląda zarządzanie coachingowe na tle innych modeli zarządzania?
- Na czym polega stosowanie coachingu w zarządzaniu?
- Czym się różni rola coacha wewnątrz organizacji od roli coacha zewnętrznego?
- W jaki sposób łączyć rolę menagera z rolą coacha? 
- Korzyści i koszty zarządzania coachingowego      

2. Cel jako kluczowy element w coachingowym stylu zarządzania
- Poprawne ( i niepoprawne) określanie celu w zarządzaniu coachingowym i konsekwencje, które z tego wynikają
- Ustalanie wskaźników zmiany 
- Ćwiczenia z kamerą polegające na ćwiczeniu rozmów z pracownikami w oparciu o przekształcanie celu na zadania i oczekiwania wobec pracownika
- Zakres odpowiedzialności za realizację celu ( u osoby zarządzającej i u pracownika)
- Sposób komunikowania jasno określający zakres odpowiedzialności za zadania - ćwiczenia
- Ćwiczenia w sprawnym przechodzeniu od problemu, przez cel i komunikację do zadań i ich realizacji

3. Podstawy funkcjonowania pracownika w ujęciu coachingowym - praca z najczęstszymi problemami pojawiającymi się w pracy osoby zarządzającej ( wybrane tematy dotyczące pracy Uczestników)
- Skąd się bierze motywacja do pracy?
- Czemu pracownikom brakuje motywacji?
- Co może a czego nie może zrobić menager w tym zakresie?
- Jak sobie radzić z symptomami wypalenia zawodowego/zmęczenia - jak je rozpoznawać, rozumieć, unikać, pracować z nimi
- Kłopoty z konsekwencją/ wytrwałością przy realizacji zadań
- Jak radzić sobie ze stresem - własnym i pracowników
- Jak unikać nadmiarowej złości
- Unikanie mechanizmu obwiniania/ poczucia krzywdy
- Czemu tak trudno jest z zrealizować wyznaczony cel
- Czym jest świadome życie i dlaczego ludzie go unikają

- Jak sobie radzić z:
- narzekaniem 
- pracoholizmem
- poczuciem sensu/bezsensu pracy/życia
- niską asertywnością w pracy ( i nie tylko) Pracowników?
- Czemu zmiana jest taka trudna i jakie są warunki jej powstania?

4. Ćwiczenia oparte na rozwiązywaniu rzeczywistych case study z wykorzystaniem narzędzi coachingowych

4.1 Piramida R. Diltsa jako podstawa pracy narzędziami w coachingu holistycznym

4.2 Praca nad celem:
- cel a efekt 
- siatka celów
- wyznaczanie celów krótko, średnio i długoterminowych

4.3 Narzędzia diagnozujące:
- Koła: życia, wartości, biznesu, priorytetów
- Model GROW
- Model: Wizja- Strategia-Determinacja
- Tabela potrzeb

4.5 Oprogramowanie Klienta:
- Przekonania, 
- Obawy 

4.6 Narzędzia służące do uruchomienia działania
- Pytania sondujące, pytania rozkruszające, pytania o emocje, pytania o stan pożądany
- Pytania: adekwatne pytania,

5. Rozmowy z pracownikami
- Ćwiczenia sesji coachingowych lub ich fragmentów
( praca z kamerą) głównie skierowane na udzielanie poprawnego feedbacku coachowanej osobie oraz zamykania wątków w procesie coachingu  wewnątrz organizacji.

6. Formalności w zarządzaniu coachingowym
- Zawieranie kontraktu ( czy i kiedy) 
- Jak prowadzić zapisy sesji ( i kiedy)
- Jak robić raport z coachingu w sposób etyczny w oparciu o wskaźniki zmiany

7. Zaplecze coacha 
- komunikacja wewnętrzna
- motywacja do roli coacha
- praca z wewnętrznym krytykiem
Szkolenie ma charakter plastyczny. W zależności od zaawansowania Uczestników oraz ich potrzeb niektóre narzędzia mogą zostać rozszerzone a inne pominięte lub zmodyfikowane.


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (179) Kraków (101) Poznań (100) Trójmiasto (93) Wrocław (61) Gdańsk (53) Łódź (43) Lublin (36) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (756) południe (709) północ (440) zachód (237) wschód (198)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Internet  (4) Szkolenia  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Pakiety promocyjne według kategorii: