Oferta Kontakt
nie zalogowano

Szkolenie Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce

Szkolenie Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2017-09-13 – 2017-09-14
Lokalizacja: łódź
Branża: zarządzanie
Opłata rejestracyjna od: 1190 zł
Organizator: KM studio szkolenia
Strona www: http://www.kmstudio.com.pl
Opis:
Grupa docelowa:

1-12 osób

szkolenia zarządzanie pracownikami, szkolenie zarządzanie pracownikami
Uzyskane umiejętności:
  1. poznanie różnych stylów zarządzania i umiejętność dostosowania ich do własnego stylu pracy oraz stylu  pracy współpracowników
  2. umiejętność budowania skutecznie działającego zespołu złożonego z wielu indywidualności
  3. dostrzeganie umiejętności interpersonalnych u siebie i u swoich podwładnych
szkolenia zarządzanie pracownikami, szkolenie zarządzanie pracownikami
Opis:

Szkolenie zarządzanie pracownikami zawiera zagadnienia związane z różnymi stylami zarządzania, czyli: instruowanie, coaching, motywowanie, delegowanie. Uczestnicy szkolenia zarządzanie pracownikami mają możliwość wyboru stylu odpowiedniego dla siebie i swoich pracowników oraz szczegółowego przeanalizowania i ćwiczenia technik zarządzania. Uczestnicy treningu zarządzanie pracownikami uczą się jak jasno i precyzyjnie stawiać cele i zadania pracownikom, jak korzystać z doświadczenia i rad pracowników, jak motywować i tworzyć partnerskie stosunki w firmie a także w jakich sytuacjach jest to korzystne, jak dobierać odpowiednie osoby do konkretnych zadań, jak zwiększyć zaangażowanie zespołu w działanie. Zapraszamy na szkolenia zarządzanie pracownikami.

Program szkolenia zarządzanie pracownikami

I. Zarządzanie obszary, techniki i cele
1. Co motywuje ludzi do pracy: analiza pozapłacowych motywatorów
2. Jak wykorzystać wiedzę o pozapłacowych motywatorach w praktyce
3. Jakie potrzeby pracowników można zaspokoić dzięki dobremu motywowaniu
4. Reguły awansowania: jakich błędów się wystrzegać
5. Zarządzanie jako towarzyszenie w rozwoju
6. Czym jest coaching i mentoring
7. Podstawowe zasady savoir-vivre'u w pracy

II. Komunikacja werbalna i niewerbalna a zarządzanie
1. Jak rozmawiać z pracownikami?
- jak chwalić
- jak krytykować
- jak wyrażać oczekiwania, prośby, polecenia
- jak rozmawiać o podwyżce (wtedy, kiedy można i wtedy, gdy nie można jej dać)
2. Jak kształtować pozytywne nastawienie do pracowników ( nawet tych "trudnych")
3. Rozmowy indywidualne i organizowanie zebrań:
- jak mówić, żeby ludzie nas słuchali
- jak słuchać żeby ludzie do nas mówili
4. Techniki wywierania wpływu ( ekspresywne i receptywne)
- jak zarządzać kształtując postawę lojalności i zaangażowania u pracowników
- jak zarządzać by pracownicy mieli inicjatywę i twórczą postawę
5. Znaczenie kultury organizacyjne firmy

III. Pracownicy
1. Typy zachowań pracowników oparte na cechach osobowości
2. Jak wykorzystać wiedzę o typach osobowości pracowników w zarządzaniu
3. Zarządzanie oparte na odkrywaniu zasobów pracowników
4. Wyznaczanie zadań oraz podział na grupy zadaniowe według umiejętności i cech
pracowników
5. Skuteczne delegowanie zadań

IV. Menedżer praca własna
1. Czym jest dla mnie bycie menedżerem: jakie potrzeby zaspokajam będąc szefem
2. Jakim jestem szefem: analiza własnego sposobu zarządzania i kierowania
pracownikami
3. Style zarządzania pracownikami odpowiednie dla każdego uczestnika
4. Analiza zasobów każdego uczestnika, które mogą być wykorzystane w pracy
5. Tworzenie planów motywowania i zarządzania dla poszczególnych pracowników
6. Analiza barier komunikacyjnych oraz innych czynników utrudniających efektywne
zarządzanie
7. Czy potrafię być menedżerem z charyzmą?
8. Jaką mam postawę wobec firmy?

Metody i techniki pracy wykorzystywane podczas szkolenia zarządzanie pracownikami:

- praca własna
- praca w parach, grupach
- analiza studiów przypadków
- filmy szkoleniowe
- odgrywanie ról i praca z kamerą
- mini wykład (Power-Point)

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (102) Trójmiasto (96) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (767) południe (714) północ (445) zachód (241) wschód (201)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Inne  (3) Warsztaty tematyczne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Żelechów  (6) Gdynia  (3) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1) Warszawa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Oferty SPA  (6) Wielkanoc   (2) Romantyczny weekend  (2) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1)