Oferta Kontakt
nie zalogowano

Trening perswazyjnego telemarketingu Sprzedaż przez telefon – intensywny warsztat

Trening perswazyjnego telemarketingu Sprzedaż przez telefon – intensywny warsztat

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2015-01-29 – 2015-01-30
Lokalizacja: Warszawa, Karolkowa 71
Branża: sprzedaż
Opłata rejestracyjna od: 647 zł
Organizator: Bartłomiej Stolarczyk
Strona www: http://bartlomiej-stolarczyk.com/perswazyjny-telemarketing/
Opis:
Program szkolenia: 1. Komunikacja z Klientem, czyli jak stać się prawdziwym doradcą Klienta? • Coś więcej niż techniki, czyli bez tego nie dzwoń do Klienta • Bez tego nikt niczego od Ciebie nie kupi • Jak zachęcić Klienta do rozmowy? • Jak pozyskać zaufanie Klienta? • Jak wywierać wpływ głosem? • Pozytywne nastawienie w telesprzedaży i wiara w produkt – jak je utrzymać i pozytywnie nakręcać • Nie wierz w uśmiech przez telefon, niech Twoja wyobraźnia działa na Twoją korzyść! 2.Perswazyjny telemarketing, krok po kroku • Otwarcie rozmowy, czyli 12 sekund na udaną transakcję lub brak zainteresowania. • Jak radzić sobie z wstępnym „nie jestem zainteresowany”, „nie dziękuję”? • Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec telemarketerów? • 3 argumenty dzięki którym zawsze pozyskasz uwagę Klienta? • Jak uzyskać połączenie z osobą decyzyjną? • Jak badać potrzeby Klienta – sprawdź czy nie strzelasz sobie przypadkiem w kolano? • Poznaj najważniejsze pytanie sprzedaży i spraw by Klient sam sobie sprzedał Twój produkt • Prezentacja produktu, czyli nie sprzedawaj płynu do spryskiwacza motocyklistom? • Najczęściej popełniane błędy w stosowaniu języka korzyści • Jak mówić o doświadczeniu firmy nie zrażając przy tym Klienta? • Jak radzić sobie z obiekcjami? • Jak radzić sobie z krytyką Twojego produktu/Twojej usługi? • Jak przejmować Klientów od konkurencji? • Poznaj najgłupsze pytanie sprzedawców i zostaw je konkurencji? • Jak podprogowo skłaniać Klienta do podjęcia decyzji? • Jak zamykać sprzedaż? • Jak zwiększać wartość sprzedaży po złożeniu zamówienia? • Kontakty posprzedażowe i narzędzia budowania długotrwałych relacji • Skrypt rozmowy handlowej – jak i dlaczego najlepiej napisać go samemu? 3. Wywieranie wpływu i techniki etycznej perswazji w relacjach z Klientami. • Wywieranie wpływu, perswazja, manipulacja w czym są podobne a czym się różnią? • Jak bezinwazyjne kierować uwagą Klientów? • Najkrótszy kurs perswazji, czyli jak sprawić, by rozmówca podjął dobrą dla nas decyzję i sam jej zapragnął. • W jaki sposób umysł Twojego Klienta przyswaja informacje i podejmuje decyzje? • Prawa etycznej perswazji w sprzedaży telefonicznej • Techniki negocjacyjne w sprzedaży przez telefon 4. Jak skutecznie kruszyć obiekcje i radzić sobie z trudnym Klientem? • Co robić, gdy słyszysz: “To jest za drogie, współpracuję z konkurencją; sam do was zadzwonię; szkolenia nie są nam potrzebne; nie jestem zainteresowany; nie mam czasu”? • Jak radzić sobie z „muszę tę sprawę przedystkutować ze wspólnikiem” aby przypadkiem nikogo nie urazić? • Jak przyśpieszyć podjęcie decyzji przez Klienta. • Co tak naprawdę myślą Klienci, gdy mówią „Nie” i jak zamienić to w „Tak” • Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec telemarketerów? • Dlaczego czasem opłaca się odmówić Klientowi? • Użyj tego, gdy już żaden argument nie działa • Jak prowadzić rozmowę z Klientem, który zadaje trudne pytania? Dodatkowo: • Jak pytać Klienta o czas na rozmowę i dlaczego 82% telemarketerów robi to źle?

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (106) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Katowice (26) Szczecin (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (768) południe (715) północ (444) zachód (239) wschód (200)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1) Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1)