Oferta Kontakt
nie zalogowano

Umiejętności komunikacyjne menedżera

Umiejętności komunikacyjne menedżera

INFORMACJE OGÓLNE

Termin: 2017-10-02 – 2017-10-03
Lokalizacja: Wrocław
Branża: zarządzanie
Opłata rejestracyjna od: 1300 zł
Organizator: Future Skills
Strona www: http://www.futureskills.pl
Opis:

Cele: 

  • Uświadomienie roli dokładnego przekazywania informacji dla efektywnej pracy zespołu i jego członków oraz konieczności posiadania zasad współpracy w zespole. 
  • Rozwiniecie zachowań sprzyjających dobremu porozumiewaniu się w relacji z innymi członkami zespołu oraz na linii przełożony-podwładny.

Korzyści:

  • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i praktyczne wykorzystywanie narzędzi komunikacyjnych. 
  • Zapoznanie z modelami oraz narzędziami komunikacyjnymi sprzyjającymi konstruktywnemu udzielaniu i przyjmowaniu informacji zwrotnej.
  • Nabycie umiejętności rozpoznawania i unikania błędów oraz eliminowania barier komunikacyjnych.
  • Poprawa satysfakcji z wykonywanej pracy. Mniej jawnych i utajonych konfliktów.
  • Rozróżnianie elementów, na które należy zwrócić uwagę podczas komunikacji.
  • Opanowanie sztuki konstruktywnych dyskusji.
  • Poszerzenie umiejętności jasnego i wiarygodnego przekazywania informacji oraz wyrażania własnych opinii.
  • Wzrost efektywności pracy poprzez konstruktywne budowanie relacji ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi.

 

Program szkolenia

Skuteczna komunikacja

  • Zasady komunikacji obowiązujące w zespole.
  • Umiejętności komunikacyjne członków zespołu i ich praktyczne zastosowanie.

Komunikacja z podwładnymi

  • Rola kierownika, lidera, menedżera w komunikowaniu się zespołu. 
  • Podstawowe techniki komunikacji na linii zwierzchnik-podwładny.
  • Schemat procesu komunikacji.
  • Wpływ stresu na sposób przekazywania i odbierania informacji.
  • Sposoby przyjmowania, dawania, proszenia o informację- uwagę na poziomie werbalnym i  niewerbalnym.
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej.
  • Komunikaty JA- TY
  • Udzielanie informacji negatywnej podwładnemu. Jak przekazać informację zwrotną negatywną tak aby pracownik nie został zdemotywowany?
  • Rozmowa z „trudnym pracownikiem”. 
  • „Przekładaniec” w przeglądowej ocenie pracy podwładnego.
  • W jakich przypadkach konstruktywna krytyka nie działa? Wpływ metaprogramu podwładnego na odbiór komunikatu przełożonego.
  • Elementy asertywności menedżera w rozmowie z podwładnym.
  • Słowa i zwroty które osłabiają przekaz informacji.

Pozytywna komunikacja i jej wpływ na motywację 

  • Pochwały - sposoby udzielania pozytywnej informacji zwrotnej.
  • Feedback jako podstawa budowania relacji na linii przełożony – podwładny.
  • Konstruktywna „kanapka krytyki/dialogu”.
  • Metoda FUKO oraz Z-FUKO PZK.
  • Jak poprowadzić rozmowę dyscyplinującą, aby nie zdemotywować podwładnego?
  • Samokrytyka podwładnego jako najskuteczniejsze narzędzie prowadzące do rozwoju podwładnych.

 Skuteczna komunikacja kluczem do efektywnej pracy zespołu

  • Komunikacja w stylu Coaching- owym.
  • Umiejętności asertywne w komunikacji zespołu.
  • Wydobycie z podwładnego motywacji, chęci do działania i wiary we własne możliwości.
  • Okazanie docenienia pracownika i jego wpływ na wzrost motywacji i zaangażowania.

Psychologiczne aspekty w komunikacji z podwładnymi i w zespole

  • Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w procesie komunikacji.
  • Umiejętność aktywnego słuchania w kierowaniu zespołem.
  • Bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania.
  • Elementy technik wywierania wpływu w procesie komunikacji.
 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce szkolenia: Wrocław

Koszt szkolenia: 1300zł. netto 

Czas trwania szkolenia:
 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Termin szkolenia: 02-03.10.2017

Cena szkolenia obejmuje:

  •  zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia
  •  doświadczonego trenera, praktyka biznesu
  •  udostępnienie sali szkoleniowej
  •  materiały szkoleniowe
  •  przerwy kawowe
  •  lunch
  •  certyfikat ukończenia szkolenia
  •  możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem

 


Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (184) Kraków (105) Poznań (101) Trójmiasto (95) Wrocław (61) Gdańsk (54) Łódź (44) Lublin (37) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (767) południe (714) północ (444) zachód (240) wschód (201)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Gdynia  (2) Busko-Zdrój  (1) Wiązowna  (1) Częstochowa  (1)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Pomysł na integrację   (1) Wakacje   (1) Majówka  (1) Oferty SPA  (1) Pakiety konferencyjne bez noclegu  (1)