Oferta Kontakt
nie zalogowano

Hotel Accademia w Ostrowcu Świętokrzyskim - obiekt hotelowy - świętokrzyskie - Góry Świętokrzyskie

INFORMACJE OGÓLNE

liczba miejsc noclegowych 207 ilość sal konferencyjnych 4 max ilość osób w sali 200

NAZWA OBIEKTU: Hotel Accademia w Ostrowcu Świętokrzyskim
TYP OBIEKTU: obiekt hotelowy
KATEGORIA:
KRAJ: PL
REGION: Góry Świętokrzyskie
MAKROREGION: centrum
WOJEWÓDZTWO: świętokrzyskie
ADRES: Al. 3 Maja 13 , 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Ostrowiec Świętokrzyski
KONTAKT: tel. 41/…
STRONA WWW: www.hotelaccademia.pl
E-MAIL: marketing@hotelaccademia.pl
Rok budowy obiektu: 1989
Najbliższa duża miejscowość: Kielce (odległość: 60 km)
W centrum miasta: Tak
W pobliżu głównej drogi: Tak
W górach: Tak

Hotel accademia usytuowany jest w centrum miasta Ostrowca Świętokrzyskiego, na trasie Warszawa ? Barwinek , Łódź ? Hrebenne. Dogodna lokalizacja w malowniczej okolicy sprzyja licznym wycieczkom krajoznawczym (Krzemionki Opatowskie, Bałtów, Krajno, Święty Krzyż, Sandomierz).
Do dyspozycji naszych Gości oddajemy 207 miejsc noclegowych w 136 w pełni wyposażonych pokojach . Posiadamy dużą, wielofunkcyjną salę restauracyjną, a także sale bankietowe i konferencyjne. Oferta Hotelu accademia kierowana jest do Gości indywidualnych, rodzin, jak również do dużych grup turystycznych.

Oprócz usług noclegowych, oferujemy Państwu organizację konferencji, sympozjów, kongresów, szkoleń, spotkań pracowniczych oraz imprez okolicznościowych.

Wieloletnie doświadczenie, profesjonalna obsługa i miła atmosfera są gwarantem udanego pobytu.

Serdecznie zapraszamy!

POKOJE
Naszym Gościom oferujemy pokoje w różnych standardach, w tym 56 pokoi
jednoosobowych, 68 pokoi dwuosobowych, 3 apartamenty dwuosobowe i 5 pokoi rodzinnych.
Wszystkie pokoje wyposażone są w:
? pełen węzeł sanitarny,
? telefon,
? TV- SAT,
? bezpłatny bezprzewodowy Internet,
Posiadamy pokój przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych

Pobyt dzieci:
- do lat 6, śpiące w jednym łóżku z rodzicami- bez opłat,
- od 6 do 12 lat - opłata 50% ceny miejsca w pokoju

Naszym atutem jest możliwość kompleksowej obsługi dużych grup. Jesteśmy w stanie zapewnić zakwaterowanie nawet 210 osobom w jednym czasie.

Dobra hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy się o 12:00

GASTRONOMIA
Hotel posiada restaurację, mogącą obsłużyć jednocześnie ponad 200 osób. Specjalnością kuchni są tradycyjne polskie dania, jak i potrawy kuchni międzynarodowej. Polecamy również dania wegetariańskie .
Zapraszamy do Aperitif Baru, doskonałego miejsca na relaks przy filiżance pysznej kawy,
czy herbaty. Oferowane tu napoje alkoholowe wprowadzą naszych Gości w doskonały nastrój.
Restauracja czynna jest od 6:30 do 22:00.
Śniadania serwowane są od 6:30 do 10:00.

Wyśmienita kuchnia, profesjonalna obsługa i miła atmosfera gwarantują naszym gościom tradycyjną polską gościnność.

IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE
Profesjonalne zaplecze gastronomiczne, duża sala restauracyjna oraz 4 sale bankietowe, pozwalają nam z powodzeniem organizować przyjęcia weselne, komunie, bankiety , imprezy integracyjne oraz wszelkie inne zlecone przez klienta
Pozostajemy otwarci na wszelkiego rodzaju nowatorskie rozwiązania - również na najbardziej szalone pomysły, starając się przy tym, aby każde wydarzenie było niezwykłe
i niezapomniane.

KONFERENCJE
Hotel accademia oferuje pełen zakres usług związanych z organizacją konferencji, sympozjów oraz szkoleń. Do dyspozycji Naszych Gości oddajemy 4 w pełni wyposażone sale konferencyjne o łącznej powierzchni 650 m2 (rozmieszczone na trzech poziomach):
- Sala wielofunkcyjna o powierzchni 420 m2, mogąca jednocześnie pomieścić około 200
osób,
- Sala konferencyjna I o powierzchni 70 m2, dla około 60-100 osób,
- Sala konferencyjna II o powierzchni 98 m2 dla około 50-80 osób,
- Sala konferencyjna III o powierzchni 60 m2 dla około 60 osób


Aby uczestnicy konferencji i szkoleń pozostali w dobrej formie przez cały dzień, oferujemy kompleksową obsługę gastronomiczną. Może być to, w zależności od potrzeb: przerwa kawowa, lunch, obiad, uroczysta kolacja lub impreza w plenerze.

Usługi dodatkowe:
- parking bezpłatny
- sejf,
- przechowalnia bagażu,
- room service,
- faks/ksero,
- możliwość wstawienia do pokoju kwiatów, owoców (na życzenie za dodatkową opłatą)


ZAKWATEROWANIE

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 a kończy o godzinie 12:00.
Rezerwacji można dokonać osobiście w recepcji hotelowej, telefonicznie pod numerem 41 265 42 22, 502 456 046 lub przez stronę internetową www.hotelaccademia.pl

Ilość miejsc noclegowych: 207
Doba hotelowa: 14:00 - 12:00
Udogodnienia dla niepełnosprawych: Tak
Mile widziane zwierzęta: Tak
zakwaterowanie zwierząt 20 zł/doba
Pokoje dla niepalących: Tak

Wyposażenie pokoi

Telefon: Tak
Internet: Tak ,
bezpłatny bezprzewodowy internet
Telewizor: Tak
Telewizja satelitarna: Tak ,
telewizja kablowa

Usługi hotelowe

Parking hotelowy: Tak, niestrzeżony (miejsc: 50)
cena za dobę postoju (sam. osobowe): 0.00
cena za dobę postoju (autokary): 0.00

Dostępne pokoje

Typ pokoju Ilość
Pok. 1 os. 51
Pok. 2 os. 62
Pok. 3 os. 3
Apartament 3

Konferencje

Dane osoby zajmującej się konferencjami

Imię i nazwisko: Kozieł Urszula
Stanowisko: Kierownik operacyjno-handlowy
Numer telefonu: 41 265 42 22
Numer tel. kom.: 502 456 047
Adres e-mail: ostrowiec@hotelaccademia.pl

Dostępne sale konferencyjne

Rozwiń wszystkie
Lp Sala Powierzchnia teatralne
Ustawienie teatralne
szkolne
Ustawienie szkolne
podkowa
Ustawienie podkowa
bankiet
Ustawienie bankiet
1. Konferencyjna I 70m2 100 60 80 70
piętro: 2
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
tłumaczenie symulataniczne: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak (w cenie)
nagłośnienie przenośne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik pisma: tak (w cenie)
rzutnik slajdów: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak (w cenie)
ekrany przenośne: tak (w cenie)
panel LCD: tak
flipchart: tak (w cenie)
obsługa techniczna: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie)
2. Konferencyjna II 98m2 80 50 40 70
piętro: 1
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
tłumaczenie symulataniczne: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak (w cenie)
nagłośnienie przenośne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik pisma: tak (w cenie)
rzutnik slajdów: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak (w cenie)
panel LCD: tak
flipchart: tak (w cenie)
obsługa techniczna: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie)
3. Konferencyjna III 61m2 60 40 50 60
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
tłumaczenie symulataniczne: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak (w cenie)
nagłośnienie przenośne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik pisma: tak (w cenie)
rzutnik slajdów: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak
ekrany przenośne: tak (w cenie)
panel LCD: tak (w cenie)
flipchart: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie)
4. Restauracyjna 420m2 200 160 180 150
piętro: parter
filary: tak
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
możliwość wstawienia samochodu: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
tłumaczenie symulataniczne: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak (w cenie)
nagłośnienie przenośne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik pisma: tak (w cenie)
rzutnik slajdów: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak
panel LCD: tak (w cenie)
flipchart: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie)

Gastronomia

Hotel posiada restaurację, mogącą obsłużyć jednocześnie ponad 200 osób. Specjalnością kuchni są tradycyjne polskie dania, jak i potrawy kuchni międzynarodowej. Zapraszamy do Aperitif Baru, doskonałego miejsca na relaks przy filiżance pysznej kawy, czy herbaty. Oferowane tu napoje alkoholowe wprowadzą naszych Gości w doskonały nastrój. Wyśmienita kuchnia, profesjonalna obsługa i miła atmosfera gwarantują naszym gościom tradycyjną polską gościnność. Profesjonalne zaplecze gastronomiczne, duża sala restauracyjna oraz 4 sale bankietowe, pozwalają nam z powodzeniem organizować przyjęcia weselne, komunie, bankiety , imprezy integracyjne oraz wszelkie oraz wszelkie inne zlecone przez klienta Pozostajemy otwarci na wszelkiego rodzaju nowatorskie rozwiązania.

Rozwiń wszystkie
lp.: nazwa typ liczba miejsc
1. Sala restauracyjna restauracja 200
Hotel posiada restaurację, mogącą obsłużyć jednocześnie ponad 200 osób. Specjalnością kuchni są tradycyjne polskie dania, jak i potrawy kuchni międzynarodowej. Polecamy również dania wegetariańskie . Restauracja czynna jest od 6:30 do 22:00. Śniadania serwowane są od 6:30 do 10:00. Wyśmienita kuchnia, profesjonalna obsługa i miła atmosfera gwarantują naszym gościom tradycyjną polską gościnność. IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE Profesjonalne zaplecze gastronomiczne, duża sala restauracyjna oraz 4 sale bankietowe, pozwalają nam z powodzeniem organizować przyjęcia weselne, komunie, bankiety , imprezy integracyjne oraz wszelkie inne zlecone przez klienta Pozostajemy otwarci na wszelkiego rodzaju nowatorskie rozwiązania - również na najbardziej szalone pomysły, starając się przy tym, aby każde wydarzenie było niezwykłe i niezapomniane.
powierzchnia: 255 mkw.
liczba miejsc: 200
maks. liczba osób przy jednym stole: 150
klimatyzacja: Tak
przerwa kawowa standard: 14.00PLN
kawa, herbata, ciasteczka, woda, soki
przerwa kawowa wzbogacona: 18.00PLN
kawa, herbata, ciasteczka, owoce, woda, soki
2. Aperitif Bar drink bar 25
Zapraszamy do Aperitif Baru, doskonałego miejsca na relaks przy filiżance pysznej kawy, czy herbaty. Oferowane tu napoje alkoholowe wprowadzą naszych Gości w doskonały nastrój.
liczba miejsc: 25

Rekreacja

Inne: slalon gier hazardowych punkt sprzedaży drobnych artykułów

Otoczenie

Możliwość organizowania imprez plenerowych: Tak ,
Na życzenie klienta organizujemy imprezy plenerowe, ogniska oraz grille na placu wokół hotelu jak również na wynajętych terenach takich jak zamek Krzyżtopór w Ujeździe, JuraPark w Bałtowie, Krzemionki itp.
Maksymalna liczba osób: 200

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (179) Kraków (101) Poznań (100) Trójmiasto (93) Wrocław (61) Gdańsk (53) Łódź (43) Lublin (36) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (756) południe (709) północ (440) zachód (237) wschód (198)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Inne  (3) Warsztaty tematyczne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Pakiety promocyjne według kategorii: