Oferta Kontakt
nie zalogowano

Hotel Lamberton Business & Conferences - obiekt hotelowy - mazowieckie - Centre

INFORMACJE OGÓLNE

liczba miejsc noclegowych 200 ilość sal konferencyjnych 8 max ilość osób w sali 300

NAZWA OBIEKTU: Hotel Lamberton Business & Conferences
TYP OBIEKTU: obiekt hotelowy
KATEGORIA:
KRAJ: PL
REGION: Centre
MAKROREGION: centrum
WOJEWÓDZTWO: mazowieckie
ADRES: ul. Poznańska 492 , 05-850 Warszawa
KONTAKT: tel. 22 …
STRONA WWW: www.hotellamberton.pl
E-MAIL: konferencje@hotellamberton.pl
Najbliższa duża miejscowość: Warszawa (odległość: 19 km)
Dworzec PKP: Warszawa Zachodnia (odległość: 17.0 km)
Dworzec PKS: Agricoop (odległość: 0.2 km)
Port lotniczy: Lotnisko Chopina (odległość: 23.0 km)
Centrum targowe: Expo XXI (odległość: 15.0 km)
Centrum kongresowe: Expo XXI (odległość: 15.0 km)
W pobliżu głównej drogi: Tak (Świetny dojazd autostradą A2 lub południową autostradową obwodnicą Warszawy S2. Węzeł autostradowy Pruszków, zjazd na Borzęcin. Przy drodze krajowej nr 92 [dawna droga Poznań - Warszawa].)

Chcesz zorganizować konferencję blisko pod Warszawą? W dobrej cenie?
Na równi z nowoczesnym wyposażeniem ważny jest przy tym unikalny design?
Zapraszamy do Lambertona.
Hotel znajduje się przy drodze krajowej 92 Warszawa-Poznań w miejscowości Ołtarzew, 19 km od centrum Warszawy (licząc od Pałacu Kultury). Blisko autostrady A2: węzeł Pruszków, kierunek Borzęcin.
Hotel wyróżnia nowoczesny design z pięknymi elementami neoklasycystycznymi i oferuje duże, jasne, komfortowe pokoje z łazienkami i Internetem WIFI. Pokoje kategorii Lux dodatkowo posiadają klimatyzację i zestawy kawowe.

Dla naszych Gości przygotowaliśmy:

- 102 komfortowe pokoje jedno-, dwu- i trzyosobowe oraz wyjątkowe apartamenty
- 8 klimatyzowanych sal konferencyjnych z możliwością łączenia, największą na 320 miejsc
- 2 restauracje
- Kameralny klub hotelowy z barem i parkietem tanecznym
- Klimatyczną, dwupoziomową, Altanę Grillową dla 200 osób
- Duży zielony teren do integracji z boiskiem do siatkówki i badmintona
- Duży, monitorowany, bezpłatny parking

Specjalnie dla najmłodszych - plac zabaw :)


ZAKWATEROWANIE

Duże, jasne i wygodne pokoje i apartamenty urzekają oryginalnością i nawiązują do stylu Art Neuveau. Powierzchnią odpowiadają pokojom hoteli czterogwiazdkowych.
Jako jeden z nielicznych hoteli oferujemy w standardzie łóżka hotelowe o szerokości 100 cm (standard hotelowy w 4* i 5* to 90 cm szerokości). Nasi klienci i ich goście bardzo sobie cenią wygodę szerokich łóżek.
Pokoje wyposażone są w telewizory LCD 32" marki Samsung , bezprzewodowy, bezpłatny Internet i telefon. Pokoje kategorii LUX posiadają klimatyzację i zestaw do kawy i herbaty.
W godzinach 10.00 - 22.00 do dyspozycji Gości jest room-service.

Ilość miejsc noclegowych: 200
Doba hotelowa: 14:00 - 11:00
Możliwość dostawek: Tak , miejsc: 30
Udogodnienia dla niepełnosprawych: Tak

Wyposażenie pokoi

Klimatyzacja: Tak
Telefon: Tak
Internet: Tak
Telewizor: Tak

Usługi hotelowe

Do dyspozycji grup konferencyjnych oddajemy 102 komfortowe pokoje i 8 sal konferencyjnych z możliwością łączenia. Wszystkie sale w hotelu charakteryzują się unikalnym designem nawiązującym do Art Neuveau, efektownym oświetleniem i przemyślanymi rozwiązaniami technicznymi. Sale znajdujące się na parterze mają szerokie, otwierane drzwi balkonowe umożliwiające wjazd i ekspozycję samochodu. Ponadto po złożeniu mobilnych ścian uzyskujemy salę bankietowo-balową o powierzchni 320 m2 Wszystkie sale konferencyjne są wyposażone w klimatyzację, nagłośnienie, sprzęt multimedialny i bezpłatny, szybki internet bezprzewodowy.

Transport własny: Tak
Parking hotelowy: Tak, niestrzeżony (miejsc: 200)
cena za dobę postoju (sam. osobowe): 0.00
cena za dobę postoju (autokary): 0.00

Dostępne pokoje

Typ pokoju Ilość
Pok. 2 os. 95 w tym pok. typu twin: 82
Pok. 3 os. 5
Apartament 2

Konferencje

Chcesz zorganizować konferencję pod Warszawą? Zaufaj naszemu doświadczeniiu i zarezerwuj sale konferencyjne posiadające unikalny, neoklasycystyczny charakter. Wysmakowany wystrój wnętrz, przestronna Altana grillowa i klub hotelowy na wieczorną integrację, świetna kuchnia i nasz miły, pomocny zespół to gwarancja udanego szkolenia. Dysponujemy 7 klimatyzowanymi salami konferencyjnymi z możliwością łączenia. Sale mieszczą do 200 osób w ustawieniu teatralnym i wyposażone są w sprzęt multimedialny, nagłośnienie i szybki internet bezprzewodowy. Wszystkie sale posiadają okna.

Dane osoby zajmującej się konferencjami

Imię i nazwisko: Justyna Panfil
Stanowisko: Kierownik Sprzedaży MICE
Numer telefonu: 227316298
Adres e-mail: j.panfil@hotellamberton.pl

Dostępne sale konferencyjne

Rozwiń wszystkie
Lp Sala Powierzchnia teatralne
Ustawienie teatralne
szkolne
Ustawienie szkolne
podkowa
Ustawienie podkowa
bankiet
Ustawienie bankiet
1. Sala A 57m2 50 - 30 30
piętro: parter
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
2. Sala B 67m2 70 - 30 40
piętro: parter
wymiary sali: 7.9m x 8.5m x 3.5m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
3. Sala C 57m2 50 - 30 30
piętro: parter
wymiary sali: 6.7m x 8.5m x 3.5m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
4. Sala I 61m2 50 - 30 30
piętro: parter
wymiary sali: 9.7m x 6.3m x 3.1m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
5. Sala II 46m2 50 - 30 30
piętro: parter
wymiary sali: 7.3m x 6.3m x 3.1m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
6. Sala III 46m2 50 - 30 30
piętro: parter
wymiary sali: 7.3m x 6.3m x 3.1m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
7. Sala IV 61m2 50 - 30 30
piętro: parter
wymiary sali: 9.7m x 6.3m x 3.1m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
8. Sala Warsztatowa 23m2 20 - 15 12
piętro: parter
wymiary sali: 6.4m x 3.6m x 3.1m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
Sale powstałe z łączenia
1. 2 sale połączone 124m2 140 - 46 80
piętro: parter
wymiary sali: 14.6m x 8.5m x 3.5m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
2. 3 sale połączone 181m2 170 - 70 120
piętro: parter
wymiary sali: 21.3m x 8.5m x 3.5m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
3. 3 sale połączone + restauracja 320m2 300 - - 200
piętro: parter
wymiary sali: 21.3m x 15.0m x 3.5m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
4. Sale I + II + III + IV 214m2 200 - 85 150
piętro: parter
wymiary sali: 34.0m x 6.3m x 3.1m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
5. Sale połączone I + II 107m2 140 - 46 70
piętro: parter
wymiary sali: 17.0m x 6.3m x 3.1m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak
6. Sale połączone I + II + III 158m2 160 - 70 100
piętro: parter
wymiary sali: 24.3m x 6.3m x 3.1m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
dostęp do internetu: tak

Gastronomia

Trzy restauracje są do dyspozycji naszych klientów:
- Restauracja hotelowa, dyskretnie połączona z hotelowym klubem
- Duża sala restauracyjno-bankietowa z własnym pełnym zapleczem kuchennym
- Restauracja w Altanie Grillowej
Każda z sal ma inną pojemność, powierzchnię, kształt i charakter, tak by każdy znalazł najlepszą dla siebie.
Restauracja hotelowa jest doskonałym miejscem na spotkania biznesowe jak i wytworny bankiet. Sala bankietowa została stworzona z myślą o gala dinner i bankietach. A Altana Grillowa z kolei gwarantuje klimat wygodnych angielskich wiejskich rezydencji, gdzie możemy podjąć kolacją do 200 osób.

Rozwiń wszystkie
lp.: nazwa typ liczba miejsc
1. Restauracja restauracja 100
powierzchnia: 140 mkw.
liczba miejsc: 100
maks. liczba osób przy jednym stole: 140
klimatyzacja: Tak
godzina otwarcia: 11:00
godzina zamknięcia: 22:00
2. Klub hotelowy z barem i parkietem do tańca kawiarnia 60
Drink bar, kawiarnia i klub hotelowy (nocny) w jednym. Miejsce z klimatem, przygotowane z myślą o tych, którzy w trakcie dnia chcą wypić kawę i popracować na komputerze, spotkać się biznesowo lub towarzysko przy kawie. A wieczorem? Drinki z całego świata, kolorowe światła, dobre nagłośnienie - klub hotelowy z dyskoteką. Na imprezy zamknięte dla firm. Lub imprezy okolicznościowe.
powierzchnia: 120 mkw.
liczba miejsc: 60
klimatyzacja: Tak
godzina otwarcia: 18:00
godzina zamknięcia: 24:00
3. Sala restuaracyjno-bankietowa restauracja 300
Efektowna, mająca 320 mkw. powierzchni, największa z oferowanych przez nas sal. W stylu pałacowym z nowoczesnymi detalami.
powierzchnia: 255 mkw.
liczba miejsc: 300
maks. liczba osób przy jednym stole: 170
klimatyzacja: Tak
4. Altana Grillowa restauracja 200
Jedyna tego typu budowla w regionie: drewniano-kamienny, bielony, dwukondygnacyjny budynek z czterospadowym dachem w stylu Hampton. W środku sala restauracyjna na 150-170 osób z kominkiem, dużymi, balkonowymi oknami z widokiem na ogród i mniejszą (70 osób) salą na piętrze. Z własnymi sanitariatami i zapleczem kuchennym.
I z własnym dużym tarasem w stylu bałtyckiego molo.
powierzchnia: 255 mkw.
liczba miejsc: 200
maks. liczba osób przy jednym stole: 150
klimatyzacja: Tak

Rekreacja

Dla naszych Gości przygotowaliśmy teren do integracji z boiskiem do siatkówki i badmintona. Z myślą o najmłodszych - Plac zabaw :)

Boisko: Tak (Trawiaste boisko zostało przygotowane z myślą o grze w siatkówkę lub badmintona.)
Wypożyczalnia rowerów: Tak (W sezonie letnim dla naszych gości indywidualnych oferujemy 4 rowery.)

Otoczenie

Hotelowy ogród w stylu rzymskim, przeszklona, dwupoziomowa Altana Grillowa na 200 osób, jedyne na Mazowszu molo, duży teren trawiasty, boisko do siatkówki - firmy chętnie organizują u nas team-building'i, pikniki, firmowe grille i outdoor'owe eventy.

Możliwość organizowania imprez plenerowych: Tak ,
Przez ponad 5 lat działania na naszym terenie odbywały się nie raz:
- estradowe koncerty
- duże i małe pikniki
- imprezy integracyjne
- festyny
- imprezy tematyczne
- zajęcia sportowe (olimpiady)
- team building'i
+ inne
Maksymalna liczba osób: 500
Teren ogrodzony: Tak
Zadrzewienie: Tak
Grill: Tak
Ognisko: Tak

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (194) Kraków (112) Trójmiasto (102) Poznań (101) Wrocław (66) Gdańsk (58) Łódź (43) Lublin (40) Zakopane (37) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (793) południe (735) północ (463) zachód (248) wschód (208)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (82) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Inne  (3) Warsztaty tematyczne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Wrocław  (4) Gdańsk  (2)

Pakiety promocyjne według kategorii:

Promocje konferencyjne  (3) Pobyt weekendowy  (2) Pobyt Boże Narodzenie  (1)