


























NAZWA OBIEKTU: | Hotel Lamberton Business & Conferences |
TYP OBIEKTU: | obiekt hotelowy |
KATEGORIA: | |
KRAJ: | PL |
REGION: | Centre |
MAKROREGION: | centrum |
WOJEWÓDZTWO: | mazowieckie |
ADRES: | ul. Poznańska 492 , 05-850 Warszawa |
KONTAKT: | tel. 22 … |
STRONA WWW: | www.hotellamberton.pl |
E-MAIL: | konferencje@hotellamberton.pl |
Najbliższa duża miejscowość: | Warszawa (odległość: 19 km) |
Dworzec PKP: | Warszawa Zachodnia (odległość: 17.0 km) |
Dworzec PKS: | Agricoop (odległość: 0.2 km) |
Port lotniczy: | Lotnisko Chopina (odległość: 23.0 km) |
Centrum targowe: | Expo XXI (odległość: 15.0 km) |
Centrum kongresowe: | Expo XXI (odległość: 15.0 km) |
W pobliżu głównej drogi: | Tak (Świetny dojazd autostradą A2 lub południową autostradową obwodnicą Warszawy S2. Węzeł autostradowy Pruszków, zjazd na Borzęcin. Przy drodze krajowej nr 92 [dawna droga Poznań - Warszawa].) |
Chcesz zorganizować konferencję blisko pod Warszawą? W dobrej cenie?
Na równi z nowoczesnym wyposażeniem ważny jest przy tym unikalny design?
Zapraszamy do Lambertona.
Hotel znajduje się przy drodze krajowej 92 Warszawa-Poznań w miejscowości Ołtarzew, 19 km od centrum Warszawy (licząc od Pałacu Kultury). Blisko autostrady A2: węzeł Pruszków, kierunek Borzęcin.
Hotel wyróżnia nowoczesny design z pięknymi elementami neoklasycystycznymi i oferuje duże, jasne, komfortowe pokoje z łazienkami i Internetem WIFI. Pokoje kategorii Lux dodatkowo posiadają klimatyzację i zestawy kawowe.
Dla naszych Gości przygotowaliśmy:
- 102 komfortowe pokoje jedno-, dwu- i trzyosobowe oraz wyjątkowe apartamenty
- 8 klimatyzowanych sal konferencyjnych z możliwością łączenia, największą na 320 miejsc
- 2 restauracje
- Kameralny klub hotelowy z barem i parkietem tanecznym
- Klimatyczną, dwupoziomową, Altanę Grillową dla 200 osób
- Duży zielony teren do integracji z boiskiem do siatkówki i badmintona
- Duży, monitorowany, bezpłatny parking
Specjalnie dla najmłodszych - plac zabaw :)
Duże, jasne i wygodne pokoje i apartamenty urzekają oryginalnością i nawiązują do stylu Art Neuveau. Powierzchnią odpowiadają pokojom hoteli czterogwiazdkowych.
Jako jeden z nielicznych hoteli oferujemy w standardzie łóżka hotelowe o szerokości 100 cm (standard hotelowy w 4* i 5* to 90 cm szerokości). Nasi klienci i ich goście bardzo sobie cenią wygodę szerokich łóżek.
Pokoje wyposażone są w telewizory LCD 32" marki Samsung , bezprzewodowy, bezpłatny Internet i telefon. Pokoje kategorii LUX posiadają klimatyzację i zestaw do kawy i herbaty.
W godzinach 10.00 - 22.00 do dyspozycji Gości jest room-service.
Ilość miejsc noclegowych: | 200 |
Doba hotelowa: | 14:00 - 11:00 |
Możliwość dostawek: | Tak , miejsc: 30 |
Udogodnienia dla niepełnosprawych: | Tak |
Wyposażenie pokoi
Klimatyzacja: | Tak |
Telefon: | Tak |
Internet: | Tak |
Telewizor: | Tak |
Usługi hotelowe
Do dyspozycji grup konferencyjnych oddajemy 102 komfortowe pokoje i 8 sal konferencyjnych z możliwością łączenia. Wszystkie sale w hotelu charakteryzują się unikalnym designem nawiązującym do Art Neuveau, efektownym oświetleniem i przemyślanymi rozwiązaniami technicznymi. Sale znajdujące się na parterze mają szerokie, otwierane drzwi balkonowe umożliwiające wjazd i ekspozycję samochodu. Ponadto po złożeniu mobilnych ścian uzyskujemy salę bankietowo-balową o powierzchni 320 m2 Wszystkie sale konferencyjne są wyposażone w klimatyzację, nagłośnienie, sprzęt multimedialny i bezpłatny, szybki internet bezprzewodowy. |
|
Transport własny: | Tak |
Parking hotelowy: |
Tak, niestrzeżony (miejsc: 200) cena za dobę postoju (sam. osobowe): 0.00 cena za dobę postoju (autokary): 0.00 |
Dostępne pokoje
Chcesz zorganizować konferencję pod Warszawą? Zaufaj naszemu doświadczeniiu i zarezerwuj sale konferencyjne posiadające unikalny, neoklasycystyczny charakter. Wysmakowany wystrój wnętrz, przestronna Altana grillowa i klub hotelowy na wieczorną integrację, świetna kuchnia i nasz miły, pomocny zespół to gwarancja udanego szkolenia. Dysponujemy 7 klimatyzowanymi salami konferencyjnymi z możliwością łączenia. Sale mieszczą do 200 osób w ustawieniu teatralnym i wyposażone są w sprzęt multimedialny, nagłośnienie i szybki internet bezprzewodowy. Wszystkie sale posiadają okna.
Dane osoby zajmującej się konferencjami
Imię i nazwisko: | Justyna Panfil |
Stanowisko: | Kierownik Sprzedaży MICE |
Numer telefonu: | 227316298 |
Adres e-mail: | j.panfil@hotellamberton.pl |
Dostępne sale konferencyjne
Lp | Sala | Powierzchnia | teatralne![]() |
szkolne![]() |
podkowa![]() |
bankiet![]() |
||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Sala A | 57m2 | 50 | - | 30 | 30 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
2. | Sala B | 67m2 | 70 | - | 30 | 40 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
3. | Sala C | 57m2 | 50 | - | 30 | 30 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
4. | Sala I | 61m2 | 50 | - | 30 | 30 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
5. | Sala II | 46m2 | 50 | - | 30 | 30 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
6. | Sala III | 46m2 | 50 | - | 30 | 30 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
7. | Sala IV | 61m2 | 50 | - | 30 | 30 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
8. | Sala Warsztatowa | 23m2 | 20 | - | 15 | 12 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Sale powstałe z łączenia | ||||||||||||||||||||
1. | 2 sale połączone | 124m2 | 140 | - | 46 | 80 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
2. | 3 sale połączone | 181m2 | 170 | - | 70 | 120 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
3. | 3 sale połączone + restauracja | 320m2 | 300 | - | - | 200 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
4. | Sale I + II + III + IV | 214m2 | 200 | - | 85 | 150 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
5. | Sale połączone I + II | 107m2 | 140 | - | 46 | 70 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
6. | Sale połączone I + II + III | 158m2 | 160 | - | 70 | 100 | ||||||||||||||
|
Trzy restauracje są do dyspozycji naszych klientów:
- Restauracja hotelowa, dyskretnie połączona z hotelowym klubem
- Duża sala restauracyjno-bankietowa z własnym pełnym zapleczem kuchennym
- Restauracja w Altanie Grillowej
Każda z sal ma inną pojemność, powierzchnię, kształt i charakter, tak by każdy znalazł najlepszą dla siebie.
Restauracja hotelowa jest doskonałym miejscem na spotkania biznesowe jak i wytworny bankiet. Sala bankietowa została stworzona z myślą o gala dinner i bankietach. A Altana Grillowa z kolei gwarantuje klimat wygodnych angielskich wiejskich rezydencji, gdzie możemy podjąć kolacją do 200 osób.
lp.: | nazwa | typ | liczba miejsc | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Restauracja | restauracja | 100 | |||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
2. | Klub hotelowy z barem i parkietem do tańca | kawiarnia | 60 | |||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
3. | Sala restuaracyjno-bankietowa | restauracja | 300 | |||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
4. | Altana Grillowa | restauracja | 200 | |||||||||||||||
|
Dla naszych Gości przygotowaliśmy teren do integracji z boiskiem do siatkówki i badmintona. Z myślą o najmłodszych - Plac zabaw :)
Boisko: | Tak (Trawiaste boisko zostało przygotowane z myślą o grze w siatkówkę lub badmintona.) |
Wypożyczalnia rowerów: | Tak (W sezonie letnim dla naszych gości indywidualnych oferujemy 4 rowery.) |
Hotelowy ogród w stylu rzymskim, przeszklona, dwupoziomowa Altana Grillowa na 200 osób, jedyne na Mazowszu molo, duży teren trawiasty, boisko do siatkówki - firmy chętnie organizują u nas team-building'i, pikniki, firmowe grille i outdoor'owe eventy.
Możliwość organizowania imprez plenerowych: | Tak
, Przez ponad 5 lat działania na naszym terenie odbywały się nie raz: - estradowe koncerty - duże i małe pikniki - imprezy integracyjne - festyny - imprezy tematyczne - zajęcia sportowe (olimpiady) - team building'i + inne |
Maksymalna liczba osób: | 500 |
Teren ogrodzony: | Tak |
Zadrzewienie: | Tak |
Grill: | Tak |
Ognisko: | Tak |
Obiekty w największych miastach:
Warszawa (191) Kraków (109) Poznań (101) Trójmiasto (98) Wrocław (63) Gdańsk (55) Łódź (44) Lublin (38) Zakopane (37) Katowice (26) Szczecin (26) Karpacz (24)Typy obiektów:
Obiekt hotelowy (1608) Ośrodek wypoczynkowo-szkoleniowy (234) Centrum konferencyjne (188) Unikalne miejsce (111) Pensjonat (96) Obiekty kultury (33) Restauracja (33) Hala sportowo-widowiskowa (26) Muzeum (14) Centrum rekreacji/piknik (14) Centrum targowo-kongresowe (5) Statek (4)Noclegi:
Do 30 osób (184) Do 60 osób (602) Do 120 osób (591) Powyżej 200 osób (158) Powyżej 350 osób (53) Powyżej 500 osób (39)Sale:
Do 30 osób (887) Do 60 osób (1159) Do 120 osób (1160) Powyżej 200 osób (526) Powyżej 350 osób (216) Powyżej 500 osób (111)Konferencje według miast:
Konferencje według kategorii:
Usługi według kategorii:
Rekreacja i sport (107) Obsługa techniczna (83) Personel (71) Atrakcje lokalne (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów (55) Rozrywka (54) Transport (40) Catering (31) Muzyka (30) Organizatorzy (27) Gadżety (6) Internet (4) Szkolenia (4) Warsztaty tematyczne (3) Inne (3)