









NAZWA OBIEKTU: | Hotel Royal Baltic |
TYP OBIEKTU: | obiekt hotelowy |
KATEGORIA: | |
KRAJ: | PL |
MAKROREGION: | północ |
WOJEWÓDZTWO: | pomorskie |
ADRES: | Wczasowa 26 , Ustka |
KONTAKT: | tel. 59 … |
STRONA WWW: | www.royal-baltic.pl |
E-MAIL: | recepcja@royal-baltic.pl |
Rok budowy obiektu: | 2008 |
Najbliższa duża miejscowość: | Słupsk (odległość: 26 km) |
W pobliżu lasu: | Tak |
Nad morzem: | Tak |
Są nad Bałtykiem miejsca magiczne i niezwykłe. Jednym z nich jest stworzony specjalnie dla Państwa Hotel Royal Baltic. Do przepięknego sosnowego lasu, czystych, usteckich plaż i szumu oddalonego o 150 m morza dodaliśmy komfort, luksus i harmonię.Hotel Royal Baltic jest idealnym miejscem na zorganizowanie spotkań biznesowych, konferencji, bankietów jak również wszelkich uroczystości rodzinnych.
Nasi Goście są wyjątkowi, dlatego kreowanie atmosfery prawdziwej gościnności powierzyliśmy zespołowi profesjonalistów, którzy zadbają o to, aby Państwa pobyt był niezapomniany.
Serdecznie zapraszamy!
Hotel Royal Baltic dysponuje 58 wyjątkowo przestronnymi i komfortowymi pokojami jedno i dwuosobowymi oraz apartamentami.
W Hotelu Royal Baltic tradycja połączona została z nowoczesnością. Pokoje wyposażone są w: telewizory LCD, tv sat, internet, sejfy.
Ilość miejsc noclegowych: | 130 |
Doba hotelowa: | 14:00 - 12:00 |
Możliwość dostawek: | Tak |
Udogodnienia dla niepełnosprawych: | Tak |
Mile widziane zwierzęta: | Tak |
Pokoje dla niepalących: | Tak |
Wyposażenie pokoi
Telefon: | Tak |
Internet: | Tak |
Radio: | Tak |
Telewizor: | Tak |
Telewizja satelitarna: | Tak |
Usługi hotelowe
Parking hotelowy: |
Tak, strzeżony cena za dobę postoju (sam. osobowe): 0.00 cena za dobę postoju (autokary): 0.00 |
Dostępne pokoje
Royal Baltic to idealne miejsce na organizowanie konferencji, kongresów, szkoleń, spotkań biznesowych, a także wszelkiego rodzaju przyjęć, bankietów oraz imprez towarzyszących. Współpracujemy z najlepszymi, zaufanymi firmami eventowymi i impresaryjnymi.
Dane osoby zajmującej się konferencjami
Imię i nazwisko: | Guzińska Ewa |
Stanowisko: | Specjalista ds. sprzedaży i marketingu |
Adres e-mail: | e.guzinska@royal-baltic.pl |
Dostępne sale konferencyjne
Lp | Sala | Powierzchnia | teatralne![]() |
szkolne![]() |
podkowa![]() |
bankiet![]() |
||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Business Room AMBER | 35m2 | 15 | - | - | - | ||||||||||||
|
||||||||||||||||||
2. | Business Room BLACK | 35m2 | 10 | - | - | - | ||||||||||||
|
||||||||||||||||||
3. | Business Room RED | 35m2 | 20 | - | - | - | ||||||||||||
|
||||||||||||||||||
4. | Gold Royal | - | 330 | 150 | - | 200 | ||||||||||||
|
||||||||||||||||||
5. | Rubinowa | - | 60 | - | - | - | ||||||||||||
|
lp.: | nazwa | typ | liczba miejsc | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Restauracja | restauracja | 70 | |||||||||
|
Masaże: | Tak |
Możliwość organizowania imprez plenerowych: | Tak |
Maksymalna liczba osób: | 0 |
Teren ogrodzony: | Tak |
Zadrzewienie: | Tak |
Grill: | Tak |
Ognisko: | Tak |
Obiekty w największych miastach:
Warszawa (191) Kraków (110) Poznań (101) Trójmiasto (99) Wrocław (64) Gdańsk (55) Łódź (44) Lublin (38) Zakopane (37) Katowice (26) Szczecin (26) Gdynia (24)Typy obiektów:
Obiekt hotelowy (1617) Ośrodek wypoczynkowo-szkoleniowy (234) Centrum konferencyjne (189) Unikalne miejsce (112) Pensjonat (96) Restauracja (33) Obiekty kultury (32) Hala sportowo-widowiskowa (26) Muzeum (14) Centrum rekreacji/piknik (14) Centrum targowo-kongresowe (5) Statek (4)Noclegi:
Do 30 osób (185) Do 60 osób (602) Do 120 osób (597) Powyżej 200 osób (160) Powyżej 350 osób (53) Powyżej 500 osób (38)Sale:
Do 30 osób (893) Do 60 osób (1167) Do 120 osób (1163) Powyżej 200 osób (529) Powyżej 350 osób (220) Powyżej 500 osób (114)Konferencje według miast:
Konferencje według kategorii:
Usługi według kategorii:
Rekreacja i sport (107) Obsługa techniczna (83) Personel (71) Atrakcje lokalne (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów (55) Rozrywka (54) Transport (40) Catering (31) Muzyka (30) Organizatorzy (27) Gadżety (6) Internet (4) Szkolenia (4) Warsztaty tematyczne (3) Inne (3)