Oferta Kontakt
nie zalogowano

Hotel Zawiercie Business & Leisure - obiekt hotelowy - śląskie - Jura Krakowsko-Częstochowska

INFORMACJE OGÓLNE

liczba miejsc noclegowych 123 ilość sal konferencyjnych 7 max ilość osób w sali 250

NAZWA OBIEKTU: Hotel Zawiercie Business & Leisure
TYP OBIEKTU: obiekt hotelowy
KATEGORIA:
KRAJ: PL
REGION: Jura Krakowsko-Częstochowska
MAKROREGION: południe
WOJEWÓDZTWO: śląskie
ADRES: ul. Wierzbowa 6 , 42-400 Zawiercie Zawiercie
KONTAKT: tel. 502…
STRONA WWW: www.hotelzawiercie.pl
E-MAIL: m.labocha@hotelzawiercie.pl
Rok budowy obiektu: 2008
Najbliższa duża miejscowość: Katowice (odległość: 40 km)
Dworzec PKP: Zawiercie (odległość: 2.0 km)
Dworzec PKS: Zawiercie (odległość: 2.0 km)
Port lotniczy: Katowice Pyrzowice (odległość: 30.0 km)
Centrum targowe: Katowice (odległość: 44.0 km)
Centrum kongresowe: Katowice (odległość: 44.0 km)
W centrum miasta: Tak

Hotel Zawiercie**** to najwyższej kategorii obiekt położony w centralnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Usytuowany w Zawierciu - centrum komunikacyjnym regionu w pobliżu międzynarodowego lotniska w Pyrzowicach. Hotel posiada idealne możliwości do organizacji różnego rodzaju spotkań biznesowych oraz szkoleń i konferencji na najwyższym poziomie.

Hotel Zawiercie**** dysponuje 63 komfortowymi pokojami 1- i 2-osobowymi oraz 3 apartamentami. Do dyspozycji naszych Gości oddajemy 6 sal konferencyjnych z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym, o maksymalnej pojemności do 220 osób.

Kulinarne wymagania naszych Gości zaspokaja stylowa hotelowa restauracja La Comida Buena, serwująca dania kuchni polskiej oraz śródziemnomorskiej. Restauracja znana jest również z wyszukanych dań z dziczyzny. W klubie La Luna możecie Państwo zagrać w kręgle i potańczyć przy dobrej muzyce.

Atrakcją Hotelu Zawiercie**** jest nowo otwarty BEZCHLOROWY basen z sauną INFRARED, jacuzzi i pool barem.
Naszym Gościom proponujemy również relaks w naszym SPA - pracujemy na profesjonalnych kosmetykach firmy DERMIKA. Zapewniamy indywidualne podejście do każdego klienta oraz specjalnie dobrane zabiegi i masaże.


ZAKWATEROWANIE

Do dyspozycji Gości oddajemy 63 komfortowych pokoi 1 i 2 osobowych typu STANDARD I SUPERIOR oraz 3 apartamenty. Ich harmonijne wnętrza są istotnym elementem tworzącym wygodne warunki do wypoczynku lub pracy .

Ilość miejsc noclegowych: 123
Doba hotelowa: 14:00 - 11:00
Możliwość dostawek: Tak , miejsc: 23
wygodne dostawki w postaci szerokich rozkładanych wypoczynków możliwe są w pokojach 2-osobowych typu SUPERIOR (10sztuk) oraz w apartamentach (3 sztuki)
Pokoje z widokiem: Jak w mieście. Część pokoi z widokiem na sąsiednią posesję. Pozostałe z widokiem na ulice.
Udogodnienia dla niepełnosprawych: Tak
Pokój dla osób niepełnosprawnych. Toaleta przy restauracji oraz toaleta przy salach konferencyjnych. Brak barier architektonicznych - podjazdy, winda etc.
Pokoje dla niepalących: Wszystkie pokoje hotelowe przeznaczone są dla gości niepalących.

Wyposażenie pokoi

Klimatyzacja: Tak ,
klimatyzacja dostęna w apartamentach
Telefon: Tak
Internet: Tak ,
Przewodowy dostęp do internetu w każdym pokoju.
Radio: Tak
Telewizor: Tak
Telewizja satelitarna: Tak

Usługi hotelowe

Pralnia: Tak
Transport własny: Tak (Oferujemy luksusowe limuzyny do wynajęcia: Lincoln (przedłużany), Daimler, Warszawa Garbuska, Mercedes S-klase i inne. Obsługujemy imprezy okolicznościowe i inne wydarzenia.)
Parking hotelowy: Tak, strzeżony (miejsc: 100)
cena za dobę postoju (sam. osobowe): 0.00
cena za dobę postoju (autokary): 0.00

Dostępne pokoje

Typ pokoju Ilość
Pok. 1 os. 3
Pok. 2 os. 47 w tym pok. typu twin: 47
Apartament 3

Konferencje

6 klimatyzowanych sal konferencyjnych oraz luksusowy Gabinet Myśliwski

Dane osoby zajmującej się konferencjami

Imię i nazwisko: Marlena Labocha
Stanowisko: Specjalista ds. marketingu
Numer telefonu: +48 502 517 601
Adres e-mail: m.labocha@hotelzawiercie.pl

Dostępne sale konferencyjne

Rozwiń wszystkie
Lp Sala Powierzchnia teatralne
Ustawienie teatralne
szkolne
Ustawienie szkolne
podkowa
Ustawienie podkowa
bankiet
Ustawienie bankiet
1. Aula - 50 - - -
piętro: parter
zestaw TV/video: tak
odtwarzacz CD: tak
rzutnik multimedialny: tak ,
Aula dla grup do 50 osób z rzutnikiem Full HD oraz dźwiękiem przestrzennym Dolby Surround System. Jako udogodnienie dla uczestników konferencji, wszystkie fotele wyposażone są w pulpity.
ekrany stałe: tak
2. Gabinet Myśliwski 25m2 - - 18 -
piętro: parter
wymiary sali: 6.3m x 4.0m x 3.3m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie przenośne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak (w cenie)
ekrany przenośne: tak (w cenie)
flipchart: tak (w cenie)
obsługa techniczna: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie) ,
internet bezprzewodowy
3. Sala Beżowa 87m2 80 42 56 -
piętro: 1
wymiary sali: 12.5m x 6.9m x 3.0m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie stacjonarne: tak (w cenie)
nagłośnienie przenośne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik pisma: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak (w cenie)
ekrany stałe: tak (w cenie)
ekrany przenośne: tak (w cenie)
flipchart: tak (w cenie)
obsługa techniczna: tak (w cenie)
sekretariat z wyposażeniem: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie) ,
internet bezprzewodowy
4. Sala Grantowa 87m2 80 42 56 -
piętro: 1
wymiary sali: 12.5m x 6.9m x 3.0m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie stacjonarne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak (w cenie)
ekrany stałe: tak (w cenie)
ekrany przenośne: tak (w cenie)
flipchart: tak (w cenie)
obsługa techniczna: tak (w cenie)
sekretariat z wyposażeniem: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie)
5. Sala Zielona 39m2 40 20 22 -
piętro: 1
wymiary sali: 8.0m x 4.8m x 3.0m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie stacjonarne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik pisma: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak (w cenie)
ekrany przenośne: tak (w cenie)
flipchart: tak (w cenie)
obsługa techniczna: tak (w cenie)
sekretariat z wyposażeniem: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie) ,
internet bezprzewodowy
6. Sala Złota A 104m2 100 44 44 40
piętro: parter
wymiary sali: 15.0m x 6.9m x 3.3m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie stacjonarne: tak (w cenie)
nagłośnienie przenośne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik pisma: tak (w cenie)
rzutnik slajdów: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak (w cenie)
ekrany przenośne: tak (w cenie)
flipchart: tak (w cenie)
scena: tak (w cenie)
obsługa techniczna: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie) ,
internet bezprzewodowy
7. Sala Złota B 103m2 100 44 44 -
piętro: parter
wymiary sali: 15.0m x 6.9m x 3.3m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie stacjonarne: tak (w cenie)
nagłośnienie przenośne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak (w cenie)
ekrany przenośne: tak (w cenie)
flipchart: tak (w cenie)
obsługa techniczna: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie) ,
internet bezprzewodowy
Sale powstałe z łączenia
1. Sala Złota 207m2 250 108 158 120
piętro: parter
wymiary sali: 30.0m x 6.9m x 3.3m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie
nagłośnienie stacjonarne: tak (w cenie)
nagłośnienie przenośne: tak (w cenie)
mikrofon bezprzewodowy: tak (w cenie)
zestaw TV/video: tak (w cenie)
odtwarzacz CD: tak (w cenie)
rzutnik pisma: tak (w cenie)
rzutnik multimedialny: tak (w cenie)
ekrany stałe: tak (w cenie)
ekrany przenośne: tak (w cenie)
flipchart: tak (w cenie)
scena: tak (w cenie)
obsługa techniczna: tak (w cenie)
dostęp do internetu: tak (w cenie) ,
internet bezprzewodowy

Gastronomia

Zapraszamy do naszych restauracji. Restauracja La Comida Buena, czyli kulinarna podróż przez dania kuchni regionalnej, myśliwskiej, polskiej i śródziemnomorskiej, do których nasza obsługa dobierze Państwu doskonałe wina z różnych części świata. Mamy nadzieję, że znajdziecie tu Państwo smaki, które szczególnie przypadną Wam do gustu. Lobby Bar "El Sol" To doskonałe miejsce do spotkań biznesowych i towarzystkich, gdzie serwujemy kawy i herbaty w rozmaitych smakach, wykwintne alkohole i duży wybór drinków. Klub "La Luna", w którym możecie Państwo m.in. zagrać w kręgle lub potańczyć przy dobrej muzyce, smakując wykwintnych trunków, serwowanych w barze oraz skosztować tradycyjnych potraw kuchni włoskiej.

Rozwiń wszystkie
lp.: nazwa typ liczba miejsc
1. La Buena Comida restauracja 200
Restauracja serwuje dania kuchni polskiej i międzynarodowej. Szczególnie zwraca Państwa uwagę na dania kuchni myśliwskiej i hiszpańskiej.
powierzchnia: 255 mkw.
liczba miejsc: 200
maks. liczba osób przy jednym stole: 100
klimatyzacja: Tak
godzina otwarcia: 12:00
godzina zamknięcia: 23:00
przerwa kawowa standard: 15.00PLN
Kawa, herbata i dodatki, soki owocowe, woda mineralna, wybór kruchych ciastek tacowych (4-5 rodzajów),
przerwa kawowa wzbogacona: 25.00PLN
Kawa, herbata i dodatki, soki owocowe, woda mineralna, wybór kruchych ciastek tacowych (4-5 rodzajów), kanapeczki koktajlowe, ciasteczka na cieście francuskim, ciasto, owoce
obiad: 45.00PLN
obiad grillowy: 45.00PLN
kolacja: 40.00PLN
kolacja uroczysta: 130.00PLN
kolacja grillowa: 80.00PLN
2. La Luna klub nocny 80
Klub hotelowy. Bowling, znakomicie zaopatrzony bar, wygodne miejsca do siedzenia i parkiet do tańca. Klub obsługuje głównie gości hotelu, nie jest zorientowany na klientów z miasta. Miejsce gdzie po dniu pracy można wypić drinka, posiedzieć, potańczyć.
powierzchnia: 200 mkw.
liczba miejsc: 80
maks. liczba osób przy jednym stole: 40
piętro: -1
klimatyzacja: Tak
godzina otwarcia: 17:00
godzina zamknięcia: 2:00

Rekreacja

SPA: Tak (W naszym Spa zapewnimy indywidualne podejście do każdego klienta, oraz specjalnie dobrane zabiegi i masaże.)
Sauna: Tak (Sauna fińska, łaźnia turecka, sauna infrared)
Jacuzzi: Tak (Dwa jacuzzi 6 osobowe z wodą morską)
Basen kryty: Tak (BEZCHLOROWY Basen o wymiarach 16m/7m ( głębokość 140 cm) Bicze wodne Kaskada wodna masująca kark Gejzer powietrzny podwodny Podwodna fontanna Siedziska masażu perełkowego)
Masaże: Tak
Hydromasaże: Tak
Salon kosmetyczny: Tak
Bilard: Tak
Boisko: Tak (50m od hotelu znajduje się boisko do piłki nożnej ze sztuczną nawierzchnią. Zimą - lodowisko)
Tenis stołowy: Tak
Korty tenisowe: Tak (Kryta hala 100m od hotelu)
Kręgielnia: Tak (2 tory do bowlingu w hotelowym klubie nocnym La Luna)

Otoczenie

Hotel w centrum miasta, na skraju osiedla mieszkaniowego, przy skrzyżowaniu ulic osiedlowych. Hotel ma własny duży monitorowany parking

Możliwość organizowania imprez plenerowych: Tak ,
Rozmaite imprezy plenerowe: zwiedzanie, sport, inne.
Maksymalna liczba osób: 150
Powierzchnia własnego terenu: 1
Teren ogrodzony: Tak
Grill: Tak ,
Grill wewnętrzny, w hotelowej restauracji lub wiata grillowa przy hotelu

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (179) Kraków (101) Poznań (100) Trójmiasto (93) Wrocław (61) Gdańsk (53) Łódź (43) Lublin (36) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Karpacz (24)

Makroregiony:

centrum (756) południe (709) północ (440) zachód (237) wschód (198)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Pakiety promocyjne według kategorii: